ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Video

Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
29/02/2024
in Video, ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ, Υγεία
A A
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού
Share on Facebook

Ο ‘Ομιλος διαγνωστικών κέντρων  Affidea διακρίθηκε για την πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού που έτρεξε μέσα στο 2023, αποσπώντας δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024, μια διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε για 5η χρονιά από την Boussias.

Διαβάστε Επίσης

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Oct 21, 2025
Η Affidea ενισχύει την παρουσία της στην Θεσσαλονίκη με νέο διαγνωστικό κέντρο

Affidea: Πλήρη κάλυψη της συμμετοχής των ασφαλισμένων του ΕΔΟΕΑΠ

Oct 9, 2025

Συγκεκριμένα, η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη» απέσπασε δύο βραβεία, ένα Χρυσό και ένα Ασημένιο στις κατηγορίες «Most Creative Campaign with Influencers» και «Best in Personal Care, Health & Beauty» αντίστοιχα, σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία στα κριτήρια Δημιουργικότητας και Καινοτομίας.

Σημειώνεται ότι η καμπάνια είχε στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοεξέτασης μαστού, με πρωτότυπο concept που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το queen.gr και πρωταγωνιστές τους Λάμπρο Βακιάρο, Μαρία Λουίζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς. Συγκεκριμένα, ο γνωστός σεφ, νικητής του MasterChef, Λάμπρος Βακιάρος προσκάλεσε έξι γυναίκες σε ένα Masterclass μαγειρικής διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η ζύμη του ψωμιού προσομοιάζει με το γυναικείο στήθος, ο σεφ έδειξε στις ανυποψίαστες καλεσμένες του πώς μπορούν να αυτοψηλαφούν το στήθος τους με συγκεκριμένες κινήσεις των δαχτύλων τους, ακολουθώντας την φορά του ρολογιού. Καθώς έπλαθαν τη ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού. Τόσο απλά, το ευφάνταστο masterclass έγινε μια συνταγή πρόληψης, ένα μάθημα ζωής.

Η Χρύσα Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager της Affidea Ελλάδος, σημείωσε ότι «είναι τιμή μας που ως brand υγείας βραβευόμαστε για την σημαντική αυτή καμπάνια που αφορά την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γυναικών κατά του καρκίνου του μαστού. Αξιοποιώντας την δυναμική του influencer marketing, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την αυτοψηλάφηση που συμπληρώνει το τρίπτυχο της πρόληψης μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση. Η Affidea επενδύει σταθερά σε καμπάνιες πρόληψης και ενημέρωσης για θέματα υγείας, καταπολεμώντας πιθανά εμπόδια για την πραγματοποίηση προληπτικών εξετάσεων, όπως ο φόβος».

Η Affidea, ο μεγαλύτερος πάροχος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην Ευρώπη, οικοδομεί σχέσεις διαρκείας µε τους εξεταζόμενους, εστιάζοντας στην κατανόηση των αναγκών τους. Πρωτοπορεί και επενδύει σε τελευταία τεχνολογία, εξασφαλίζοντας την μέγιστη υποστήριξη στις γυναίκες που την επιλέγουν είτε για προληπτικούς είτε για θεραπευτικούς λόγους, παρέχοντάς τους ανώτερη ποιότητα, ασφάλεια και αξιοπιστία

Tags: Affidea
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού
Υγεία

Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Απάτη 8 εκατ. ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ από 227 εταιρείες
Υγεία

Μέχρι το τέλος του μήνα θα μάθουμε ποια ΦΥΚ  επιστρέφουν στα ιδιωτικά φαρμακεία

by Insurancedaily editorial team
Oct 23, 2025
Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή
Υγεία

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες
Υγεία

«Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Νεότερα δεδομένα στη θεραπεία όγκων του γαστρεντερικού
Υγεία

Νεότερα δεδομένα στη θεραπεία όγκων του γαστρεντερικού

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Σύστημα MOZART® Specimen Tomosynthesis για πιο ακριβή χειρουργεία μαστού
Υγεία

ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Σύστημα MOZART® Specimen Tomosynthesis για πιο ακριβή χειρουργεία μαστού

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
«Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)
Video

«Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Ανθρώπινα δίπλα σου (video)
Video

ΕΑΔΕ: Ανθρώπινα δίπλα σου (video)

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300250png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

    Καρκίνος του Στομάχου: Από τα πρώτα συμπτώματα στη Νέα Εποχή Θεραπείας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Medifirst – Αθηναϊκή: Δράσεις ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ