ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Κεφαλογιάννης: Νέο θεσμικό πλαίσιο για αυτόνομη οδήγηση

Τα οχήματα χωρίς οδηγό βγαίνουν στην κίνηση της πόλης

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
19/02/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Γ. Κεφαλογιάννης: Νέο θεσμικό πλαίσιο για αυτόνομη οδήγηση
Share on Facebook

Νέο θεσμικό πλαίσιο για την αυτόνομη οδήγηση ή αλλιώς την οδήγηση οχημάτων χωρίς οδηγό που θα έρθει στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα προανήγγειλε από το βήμα του 10ου Συνεδρίου Energy Dialogues ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Το νέο πλαίσιο πάει «ένα βήμα παρακάτω το πλαίσιο εκτέλεσης της αστική κυκλοφορίας», καθώς όπως είπε «δίνει τη δυνατότητα στην Ελλάδα να πρωτοστατήσει στην έρευνα των τεχνολογιών οχημάτων χωρίς οδηγό».

Διαβάστε Επίσης

Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

Sep 12, 2025
ΑΣΠΙΣ

Ασπίς: Διανομή ποσού 65.400 ευρώ

Sep 12, 2025

Ταυτόχρονα, ξεκλειδώνει προγράμματα αυτόνομης οδήγησης σε πολλές πόλεις της χώρας, στα πρότυπα αυτού που εφάρμοσε ο δήμος Τρικκαίων με τη χρήση αστικού λεωφορείου χωρίς οδηγό. «Στην ουσία με το νέο θεσμικό πλαίσιο βγάζουμε το αυτόνομο όχημα στην κίνηση στην πόλη», ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης. Όπως διευκρίνισε, ειδικά στην περίπτωση του δήμου Τρικάλων, δίνεται η δυνατότητα ελέγχου από τον χειριστή έως και 4 λεωφορείων, λαμβάνοντας υπόψη ζητήματα ασφάλειας. Η αυτόνομη οδήγηση αποτελεί μία σημαντική πρόκληση για την επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με τον υφυπουργό.

Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε λόγο για την προετοιμασία ενός ολοκληρωμένου θεσμικού πλαισίου. «Δίνουμε τη δυνατότητα στους ΟΤΑ με τα ΣΒΑΚ να δημιουργήσουν δίκτυα υποδομών φόρτισης», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «δίκτυα πρέπει να αναπτυχθούν με απλή διαδικασία και σε ιδιωτικούς κοινόχρηστους χώρους, όπως σε παρκινγκ σούπερ μάρκετ κλπ» στη λογική της μετάβασης σε smart cities. Επιπλέον, προανήγγειλε μητρώο υποδομών ηλεκτροκίνησης, μία κεντρική βάση δεδομένων μέσω της οποίας θα αποστέλλονται στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο δεδομένα και θα εποπτεύεται η ομαλή λειτουργία των υποδομών φόρτισης.

Σύμφωνα με τον κ. Κεφαλογιάννη, τα μικρά νησιά μπορούν να έχουν ρόλο κλειδί για ένα μοντέλο βιώσιμης κινητικότητας με φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις και πρόσθεσε ότι «μπορούν να γίνουν πιλότοι που θα εφαρμοστούν σενάρια οικονομικά βιώσιμων επενδύσεων» και επεσήμανε το παράδειγμα της μετατροπής της Αστυπάλαιας σε νησί πρότυπο βιώσιμης κινητικότητας.

Δ. Παπαστεργίου: «Να φτιάξουμε νέες σύγχρονες ηλεκτρικά κινούμενες βιώσιμες πόλεις»

«Ο κόσμος θέλει να κάνει την τεχνολογία κομμάτι της ζωής του. Τα μικρά ηλεκτρικά λεωφορεία πρέπει να είναι το μέλλον των μεταφορών μας μέσα στις πόλεις», ανέφερε ο κ. Παπαστεργίου καθώς όπως είπε, ωριμάζει η διάθεση του κόσμου να αφήσει το αυτοκίνητο, ακόμα και αν είναι ηλεκτρικό.

«Πεδίο δόξης λαμπρό να φτιάξουμε νέες σύγχρονες ηλεκτρικά κινούμενες βιώσιμες πόλεις», δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, κάνοντας λόγο για συντονισμένη δουλειά που συντελείται από το ΥΠΕΝ και το Υπουργείο Μεταφορών προς αυτή την κατεύθυνση, γεγονός που δείχνει τη σοβαρότητα. Αναφέρθηκε στην εξασφάλιση πρόσβασης σε χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο για Σχέδια φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων από τους ΟΤΑ, λέγοντας ότι «οι δήμοι πρέπει να δημοπρατήσουν το δικαίωμα που έχουν με μία ξεκάθαρη διαδικασία και με ανταποδοτικά οφέλη προς τις τοπικές κοινωνίες».

«Να ξαναδούμε τις πόλεις μας διαφορετικά μέσω της ηλεκτροκίνησης και των ΣΒΑΚ» ανέφερε ο δήμαρχος Τρικκαίων και πρόσθεσε ότι «πρέπει να δούμε πόλεις καθαρές και ενεργειακά ουδέτερες». Και τόνισε την ανάγκη «να μην χάσουμε αυτή την ευκαιρία καθώς ανοίγονται εργαλεία χρηματοδότησης όπως το Ταμείο Ανάκαμψης και η νέα προγραμματική περίοδος».

Αλλαγή στην αλληλεπίδραση των οχημάτων με το 5G

Απ΄ την πλευρά του ο κ. Γ. Σαρακάκης ως βασική εξέλιξη που καθορίζει και τις τάσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανέφερε τις μπαταρίες, αλλά και τις επαναστατικές δυνατότητες που δίνει το 5G.

Η εν λόγω «συνδεσιμότητα θα φέρει αλλαγή στον τρόπο που οι οδηγοί και τα αυτοκίνητα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους», ανέφερε και πρόσθεσε ότι «θα ενεργοποιηθεί ο έλεγχος φωνής ή χειρονομίας, μαζί με άλλες τεχνολογίες».

Επιπλέον, όπως είπε «η αυτόνομη οδήγηση είναι ψηλά στην ατζέντα όμως το χρονοδιάγραμμα πάει προς τα πίσω. Μακάρι η Ελλάδα να κάνει την έκπληξη και να πρωτοπορήσει και σε αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον κ. Σαρακάκη, «οι οδικές μεταφορές μπορούν να αξιοποιήσουν της ΑΠΕ», ενώ ανέφερε ότι «η κινητική ενέργεια των οχημάτων θα καταστεί περιβαλλοντικά ουδέτερη στο μέλλον».

Όπως είπε, «με τον ρυθμό που αυξάνονται οι πωλήσεις των αυτοκινήτων θα φθάσουμε σε 14 τεραβατόρες σε αποθήκευση τις επόμενες δεκαετίες, γεγονός που θα καταστήσουν τα αυτοκίνητα αποθήκες ενέργειας μέσα στους αστικούς ιστούς, σε συνδυασμό με τη χρήση έξυπνων φορτιστών.

Τέλος, επεσήμανε το πολύ σημαντικό πρόβλημα της παλαιότητας του στόλου οχημάτων στη χώρα μας, καθώς όπως είπε «συνεχίζεται η αθρόα εισαγωγή παλαιών φορτηγών, που ξεπερνάνε κατά μέσο όρο τα 21 χρόνια και λεωφορείων που ξεπερνάνε τα 20 χρόνια» ενώ κάλεσε την πολιτεία να αναλάβει συγκεκριμένα μέτρα.

Πώς καθιστούμε την ενέργεια έξυπνη; Στο πάνελ τις απαντήσεις δίνουν οι κκ Δημήτριος Δούκας, CIO & Country Manager, NET2GRID, Μενέλαος Ιωάννιδης, CTO, Lightsource BP Labs, Γιάννης Περράκης, Principal, Digital Innovation, BP

Δ. Δούκας: «Έξυπνοι μετρητές και digitalization είναι το μέλλον»

Τα μέλλον στην Ελλάδα είναι η εισαγωγή σύγχρονών έξυπνων μετρητών που επιτρέπουν περισσότερα δεδομένα και καλύτερες υπηρεσίες, δήλωσε ο κ. Δημήτριος Δούκας, ενώ έκανε λόγο για την ψηφιοποίηση (digitalization), και την ανάγκη πρόσβαση στα δεδομένα, προκειμένου να παραχθεί υψηλή προστιθέμενη αξία και όχι απλά πληροφόρηση. Αναφέρθηκε στους έξυπνους μετρητές (smart meters), οι οποίοι «έδωσαν μεγάλη ώθηση στις χώρες που εφαρμόστηκαν, καθώς έδωσαν πρόσβαση σε δεδομένα κατανάλωσης», όπως είπε και επεσήμανε ότι «προσπάθειες γίνονται στο να ξεκλειδώσουμε νέες δυνατότητες στις εταιρείες ενέργειας δίνοντας πληροφορίες για δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, προκειμένου να ξέρει ο καταναλωτής την κατανάλωση, αλλά και από την πλευρά του διαχειριστή του δικτύου, καλύτερες προβλέψεις».

Μ. Ιωαννίδης: «Να δουλεύουμε πίσω και πέρα από τον μετρητή»

«Η Ελλάδα είναι μία από τις λίγες χώρες του κόσμου που μπορεί να καταφέρει 100% ενέργεια από ΑΠΕ λόγω τις γεωμορφίας. Πρέπει να αναπτύξει την ευελιξία και να βάλει όσο το δυνατόν περισσότερες ΑΠΕ με έναν έξυπνο τρόπο στο δίκτυο», δήλωσε ο κ. Μενέλαος Ιωαννίδης. Όπως είπε, «ο εξηλεκτρισμός (electrification) δημιουργεί μεγάλες συγκεντρώσεις ενέργειας και ισχύος μέσα στα δίκτυα, και γι΄ αυτό πρέπει να βρούμε λύσεις σε πραγματικό χρόνο, προκειμένου να το μέρος του δικτύου της ζήτησης να μπορεί να ανταποκριθεί στη συμφόρηση». «Καλούμαστε να δουλεύουμε πίσω και πέρα από τον μετρητή», ανέφερε χαρακτηριστικά και έκανε λόγο για τις δυνατότητες για ένα σύγχρονο ευέλικτο δίκτυο που θα μπορεί να ισορροπεί τις πλευρές της προσφοράς και της ζήτησης. «Η ένωση των τεχνολογιών πληροφορικής και internet μας δίνεται η δυνατότητα να εξισορροπούμε ειδικά στην πλευρά της ζήτησης», ανέφερε.

Γ. Περράκης: «Η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι προπομπός και εργαστήριο για όλη την Ευρώπη»

Στην Ελλάδα είναι τόσο διαφορετικό το περιβάλλον σε ένα νησί για παράδειγμα, και οι ανάγκες στην ηπειρωτική Ελλάδα, όπου μπορεί να αναπτυχθεί πολλή, νέα και καινοτόμα τεχνολογία που θα μπορούσε να καταστήσει τη χώρα προπομπό και εργαστήριο για όλη την υπόλοιπη Ευρώπη ανέφερε ο κ. Περράκης. «Όταν μιλάμε για έξυπνη ενέργεια, μιλάμε για την ενέργεια που παράγουμε με χαμηλότερο κόστος, με περισσότερη ασφάλεια και με μεθόδους με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα», εξήγησε. Όσον αφορά το κομμάτι των υδρογονανθράκων έκανε γνωστό ότι «η BP επένδυσε σε μία εταιρεία δορυφόρων προκειμένου να συνδυάζει με τεχνολογίες ευφυΐας, έτσι ώστε να εντοπίζονται εκπομπές ρύπων π.χ. μεθανίου». «Το πρώτο στάδιο είναι να αντιληφθούμε από πού προέρχονται οι ρύπου και για ποιο λόγο», ανέφερε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά τις ΑΠΕ, σύμφωνα με τον κ. Περράκη η αιολική ενέργεια είναι μία μορφή ενέργειας που η BP έχει επενδύσει.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Η αύξηση των πειρατειών στην Ασία πλήττει τις ναυτασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4+1 λόγοι που ωθούν ανοδικά τις θαλάσσιες ασφαλίσεις

by Insurance Daily Author
Sep 12, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 12, 2025
Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
ΕΣΑΠΕ – GAMA: Κορυφαίοι ομιλητές στο “The New Era of Leadership”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ – GAMA: Κορυφαίοι ομιλητές στο “The New Era of Leadership”

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025 - Updated on Sep 12, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
-global-events-mdrt-day-15-156jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

    Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εκπαιδευτική συνεργασία ΣΥΑΕ και COORDINATORS

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ασπίς: Διανομή ποσού 65.400 ευρώ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ