ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γνωρίστε την ασφαλίστρια της AXA που κάνει chat με τους πελάτες

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
18/05/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Γνωρίστε την ασφαλίστρια της AXA που κάνει chat με τους πελάτες
Share on Facebook

Το 2014, η Sakina Laouan είχε αναλάβει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών κλάδου αυτοκινήτου της AXA στο Μαρόκο και συμβούλευε τους ασφαλισμένους τι να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης.

Σήμερα, έχει εξειδικευτεί και σε άλλους κλάδους και απαντά σε ερωτήματα σχετικά με την ασφάλιση κατοικίας, την ασφάλιση ζωής, την ασφάλιση υγείας … με λίγα λόγια, απαντάει στις ερωτήσεις που οι πελάτες ή οι καταναλωτές δημοσιεύουν στη σελίδα της AXA στο Facebook, στο Facebook Messenger ή το Twitter.

Διαβάστε Επίσης

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Oct 30, 2024
Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Nov 22, 2022

“Έχω αναπτύξει τις δεξιότητες που χρειάζονται σε αυτή τη δουλειά! Πρέπει να είναι κανείς αρκετά γρήγορος για να συμβαδίσει με τις πρακτικές των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και ιδιαίτερα ευαίσθητος. Είναι μια πρόκληση που απαιτεί εφευρετικότητα. Αναζητώ πληροφορίες, οπουδήποτε μπορώ να τις βρω και επικοινωνώ με τον ασφαλιστή του πελάτη ή με οποιοδήποτε άλλο μέλος του Ομίλου απαιτείται”. Όταν η Sakina ανέλαβε τη θέση, τον Οκτώβριο του 2014, παρακολούησε δύο μαθήματα κατάρτισης. Το ένα αφορούσε τη ραφή στα social media.

Sakina Laouan ( source: ΑΧΑ)

“Ο τρόπος γραφής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ίδιος με αυτόν του email” αναφέρει. “Πρέπει να επιλέξει κανείς προσεκτικά τι θα πεί να είναι απλός και σαφής. Έμαθα μέσα από αυτή τη διαδικασία να είμαι σύντομη και στοχευμένη. . Κάθε λέξη μετράει και όχι μόνο στο Twitter.Διδάχθηκα τα hashtags και τις ετικέτες. Η αλήθεια είναι ότι δεν αντιλαμβανόμαστε πάντα πόσο ισχυρά είναι τα εργαλεία στο Διαδίκτυο.

” Το δεύτερο μάθημα κατάρτισης αφορούσε τον κίνδυνο φήμης – ένα κρίσιμο ζήτημα για μια παγκόσμια ομάδα όπως η AXA. “Τώρα μπορώ να εντοπίσω επικίνδυνα μηνύματα και να τα διαβιβάσω αμέσως στους εμπειρογνώμονές μας για την ηλεκτρονική φήμη, που με βοηθούν να δημιουργήσω μια απάντηση”. Πώς βλέπει αυτή η εμπειρία η Sakina; “Αυτές οι νέες δεξιότητες, που προστέθηκαν σε εκείνες που είχα ήδη αποκτήσει στην προηγούμενη δουλειά μου, αποτελούν πραγματικό πλεονέκτημα για την καριέρα μου, ειδικά στις σχέσεις με τους πελάτες.

Μπορώ τώρα να αναρτήσω μια σύντομη και συνοπτική εξατομικευμένη απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση και να έχω έναν πραγματικό διάλογο με ανθρώπους που μας έρχονται σε επαφή με το διαδίκτυο. “Ένα” πραγματικό πλεονέκτημα “για τον Όμιλο σε μια εποχή που αλλάζουμε βαθιά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράμε με τους πελάτες.

Tags: Axa Ασφαλιστική
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ