ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

H Google έφυγε από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Τι έχει όμως αλλάξει;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
16/02/2017 - Updated on 20/03/2018
in Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
H Google έφυγε από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Τι έχει όμως αλλάξει;
Share on Facebook

Η είσοδος της Google στην ασφαλιστική αγορά δημιούργησε πολλές ανησυχίες στον κόσμο της ασφαλιστικής αγοράς και της διαμεσολάβησης.

Τα πρώτα ερωτήματα που τέθηκαν ήταν: Θα αλλάξει η εμπλοκή ενός ιντερνετικού κολοσσού το τοπίο στις ασφαλίσεις; Θα διαταράξει τη λειτουργία της αγοράς και πόσο μπορεί να κυριαρχήσει βάσει της θέσης της; Η ανησυχία της βιομηχανίας σχετικά με τη μηχανή σύγκρισης τιμών της Google ήταν απόλυτα λογική.

Διαβάστε Επίσης

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Jun 6, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Jun 6, 2025

Περίπου ένα χρόνο μετά τη λειτουργία του Google Compare ο όμιλος ανακοίνωσε ξαφνικά ότι αποχωρεί από το παιχνίδι και πολλοί άνθρωποι της αγοράς τόνισαν ότι από την αρχή επέμεναν πως το εγχείρημα αυτό θα αποτύχει. Πολλά άρθρα με αναλύσεις περί των λόγων αποχώρησής της δημοσιεύτηκαν και επικεντρώθηκαν σε δύο σημεία: 1) Ποιοι είναι οι λόγοι αποχώρησης της εταιρείας; και 2) ποια είναι η αλλαγή που συμβαίνει στους καταναλωτές όσον αφορά την αγορά ασφάλισης.

Γιατί τελικά η Google μπήκε στην αγορά των ασφαλίσεων;

Τα τελευταία χρόνια οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει. Σύμφωνα με τις τελευταίες πέντε εκθέσεις του comScore, όλο και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν έρευνα αγοράς διαδικτυακά και αγοράζουν on line. Η Google προσπάθησε να επωφεληθεί από αυτή την τάση καθώς υπήρχαν πολλές μελέτες που έλεγαν ότι οι πολίτες μπορούν και θέλουν να αγοράσουν ασφαλιστικά προγράμματα από το ίντερνετ. Αλλά πριν και μετά από την έξοδο της Google υπήρξαν και άλλοι παίκτες που ενδιαφέρονται και εξακολουθούν να είναι γύρω από την ασφαλιστική βιομηχανία.

Τι έχει συμβεί από τότε;

Θίγοντας το θέμα κανείς επιφανειακά θα έλεγε ότι μάλλον δεν έχει συμβεί και τίποτα. Κοιτώντας όμως εις βάθος θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν σημαντικές αλλαγές που σταδιακά μεταβάλλουν τον τρόπο που λειτουργεί η βιομηχανία. Η πιο σημαντική είναι τα δισεκατομμύρια των δολαρίων που επενδύονται στο “κυνήγι” των πελατών on line. Όπως η επένδυση 192 εκατ $ στις MetroMile από τον επενδυτή Mark Cuban. (Συμπτωματικά η Cuban είχε επενδύσει επίσης $ 17 εκατομμύρια στο The Zebra το 2016.) και τα $ 34 εκατ. στη Lemonade. Επίσης, η Hippo συγκέντρωσε 14 $ εκατ. και η ACE $επένδυσε 33 εκατ. στην Coverhound. Η πλειοψηφία των επενδύσεων αυτών πραγματοποιήθηκε το 2016 και το κατά πόσο απέδωσαν καρπούς όλα αυτά μένει να φανεί μέσα στο 2017. Αυτές οι κεφαλαιοποιήσεις insurtech είναι μόνο μερικές από τις πολλές επενδύσεις που έγιναν στον κλάδο μας. Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να επενδύουν σε νέες τεχνολογίες και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι η Google. Και, δεν είναι μόνο η ασφάλιση αυτοκινήτου. Οι επενδύσεις αυτές οδηγούν επίσης σε νέες επιχειρήσεις, ατομικά ασφαλιστήρια, καθώς και συμβόλαια αστικής ευθύνης και διαδικτύου.

Πώς οι εταιρείες αντιδρούν;

Οι aggregators και οι εταιρείες με ηγετική παρουσία σε άλλους κλάδους αλλάζουν τα δεδομένα. Προσανατολίζουν εκ νέου τους πελάτες μακριά από τα παραδοσιακά μέσα. Και, αρχίζουν να προσφέρουν ασφαλιστική κάλυψη μέσω νέων και μοναδικών τρόπων. Όπως το pay as you go ασφάλιση ή η εξυπηρέτηση μέσω chatbot. Οι εταιρείες βλέπουν την αλλαγή, ενισχύουν τις επενδύσεις τους στην τεχνολογία και το δημιουργούν direct κέντρα εξυπηρέτησης. Επίσης αναθεωρούν και ανασχεδιάζουν τα προιόντα τους.

Οι ασφαλιστές προσαρμόζονται αρκετά γρήγορα;

Μέσα σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο, υπάρχουν οι διαμεσολαβητές που συνεχίζουν να υφίστανται όπως στο παρελθόν και αυτοί που αναζητούν συνεχώς τρόπους για να συμπλέουν με τις τάσεις που διαγράφονται. Οι δεύτεροι είναι που αλλάζουν την κουλτούρα πωλήσεων τους και αξιοποιούν τεχνολογίες, όπως η συγκριτική αξιολόγηση και τα αυτοματοποιημένα συστήματα μάρκετινγκ, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και κερδίζουν χρόνοι που τον επενδύουν στη σχέση τους με τον πελάτη.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον;

Οι επενδύσεις στην ασφαλιστική αγορά χρόνο με το χρόνο αυξάνονται και δεν δείχνουν σε καμία περίπτωση σημάδια επιβράδυνσης. Θα δούμε στο μέλλον παίκτες να αποχωρούν από την αγορά, όπως έκανε η Google; Σίγουρα. Θα δούμε άλλους να επιτυγχάνουν; Αναμφίβολα. Η βιομηχανία δεν μπορεί πλέον να κρατήσει την ελπίδα ότι αυτοί οι νέοι παίκτες θα “μαραίνονται και θα πεθαίνουν”. Πάρα πολλά και πάρα πολλοί έχουν επενδύσει σε αυτό. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πραγματική κινητήρια δύναμη αυτού του νέου τρόπου σκέψης … είναι ο σύγχρονος ασφαλισμένος. Αυτός αναζητά νέους τρόπους για να διευκολύνει την καθημερινότητά του. Και η αγορά θα πρέπει να είναι έτοιμη να απαντήσει στις νέες του ανάγκες.

Πηγή: http://www.insurancejournal.com

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Τι προτείνουν οι ασφαλιστικές για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Τι προτείνουν οι ασφαλιστικές για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ