ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
01/07/2025
in Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
A A
Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα
Share on Facebook

Τη Bronze διάκριση στην κατηγορία Best Use of Facebook απέσπασε η Allianz στα Digital Media Awards 2025, για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή», η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα και αποτελεί προσαρμογή της διεθνούς καμπάνιας της εταιρίας με τίτλο «Get Ready For the Best». Η βράβευση επιβεβαιώνει τη στρατηγική δέσμευση της Allianz να δημιουργεί ψηφιακό περιεχόμενο με κοινωνικό αποτύπωμα και ουσιαστική απήχηση στο κοινό.

Ως Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, η Allianz αξιοποίησε το Facebook ως βασικό κανάλι επικοινωνίας για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή», εκφράζοντας την έμπρακτη στήριξή της στους Έλληνες αθλητές που συμμετείχαν στους Αγώνες του Παρισιού 2024.

Η Allianz δημιούργησε εμπνευσμένο περιεχόμενο με πρωταγωνιστές Έλληνες Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες, αναδεικνύοντας όχι μόνο τις αθλητικές τους διακρίσεις, αλλά και τις προσωπικές τους ιστορίες, τις προκλήσεις και την αφοσίωση πίσω από κάθε προσπάθεια. Μεταξύ άλλων δημοσιεύσεων, παρουσιάστηκαν και μικρής διάρκειας video που εξηγούσαν τα αθλήματα των Παραολυμπιακών Αγώνων και πραγματικά ενθουσίασαν το κοινό και το έφεραν πιο κοντά στη διοργάνωση. 

Διαβάστε Επίσης

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Jun 26, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

Jun 24, 2025

Η στρατηγική περιλάμβανε ποικιλία περιεχομένου, όπως posts, σύντομα videos και reels, με στόχο τη μέγιστη αυθεντικότητα και συναισθηματική σύνδεση με το κοινό. Κάθε ανάρτηση λειτουργούσε ως ένα μικρό αφιέρωμα, αναδεικνύοντας την προσπάθεια πίσω από την επιτυχία και την αξία της συμμετοχής. Η προσέγγιση βασίστηκε σε οργανική στρατηγική περιεχομένου, με στόχο όχι απλώς την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand Allianz, αλλά την καλλιέργεια μιας διαχρονικής σχέσης εμπιστοσύνης και ταύτισης με το κοινό. Η ενέργεια ενίσχυσε ουσιαστικά την παρουσία της Allianz στο ψηφιακό περιβάλλον, καλλιεργώντας έναν αυθεντικό διάλογο και προβάλλοντας αξίες με διαχρονικό κοινωνικό αντίκτυπο.

Η Allianz θα συνεχίσει να επενδύει μέσα από κάθε κανάλι επικοινωνίας, σε ιστορίες που εμπνέουν, ενδυναμώνουν και κινητοποιούν τους ανθρώπους να είναι «Έτοιμοι για Ζωή».

Tags: Allianz
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
Στο Μονακό Sir St. Haji-Ioannou, Κ. Αντωνόπουλος και Luciano Manzo στηρίζοντας το Make-A-Wish             
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Στο Μονακό Sir St. Haji-Ioannou, Κ. Αντωνόπουλος και Luciano Manzo στηρίζοντας το Make-A-Wish             

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
Ο Μίκης Θεοδωράκης και “το καρφί του Θεόφιλου”
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ο Μίκης Θεοδωράκης και “το καρφί του Θεόφιλου”

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
“Ο κόσμος αλλάζει”. Οι αξίες για τη βιωσιμότητά του, αλλάζουν;
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“Ο κόσμος αλλάζει”. Οι αξίες για τη βιωσιμότητά του, αλλάζουν;

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ