Με ταχύτερες και ευκολότερες διαδικασίες μπορεί πλέον ο ασφαλιστής να εξυπηρετεί τους πελάτες του, υιοθετώντας καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία τα οποία δημιουργούνται από νεοφυείς εταιρείες.
Σε αυτά εντάσσεται και η διαχείριση ασφαλιστικού γραφείου μέσω cloud της Pakia Software Services, ελληνικής startup που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο εταιρειών της Startech Ventures.
Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι που δημιούργησαν την εφαρμογή πρόκειται για μία εφαρμογή που μετατρέπει το παραδοσιακό ασφαλιστικό γραφείο σε ηλεκτρονικό και παρέχει πρόσβαση στον διαμεσολαβητή σε όλα τα δεδομένα, ανά πάσα ώρα και στιγμή και κυρίως όταν τον έχει ανάγκη ο ασφαλισμένος.
Γέφυρες, πολυτιμολόγηση, web services και διαχείριση συμβολαίων, όλα βρίσκονται σε μία ενιαία εφαρμογή, στην οποία οι επαγγελματίες μπορούν να έχουν μέσω διαδικτύου. Σε όλο το φάσμα μεγεθών από τους ανεξάρτητους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μέχρι και τα μεγάλα γραφεία οι ασφαλιστές μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους στο Pakia και να ξεκινήσουν να το χρησιμοποιούν απευθείας.
Η διαδικασία είναι εύκολη και γρήγορη. Ο κ. Γιώργος Κρυπωτός, CEO της εταιρείας Pakia Software Services δήλωσε: “Η επίσημη κυκλοφορία του Pakia είναι αποτέλεσμα πολλών μηνών σκληρής δουλειάς με αφοσίωση στους στόχους μας και είμαστε ενθουσιασμένοι που είναι πλέον διαθέσιμο”. Επιπλέον πρόσθεσε: “Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να αλλάξουν ριζικά και προς το καλύτερο τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν. Επόμενος στόχος του Pakia είναι να ολοκληρωθεί η δημιουργία των web services και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες να προστεθούν, ώστε οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να έχουν ακόμη περισσότερα οφέλη από τη χρήση της εφαρμογής”. Σχετικά με το Pakia Αποτελεί την ενιαία cloud εφαρμογή για τη διαχείριση ασφαλιστικού γραφείου. Το Pakia δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας state-of-the-art εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού και το όραμά μας είναι να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες για την διαχείριση πελατών, συμβολαίων και συνεργατών, ώστε κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που χρησιμοποιεί το Pakia να διαθέτει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για τη διαχείριση του ασφαλιστικού του γραφείου (www.pakia.io)
Γέφυρες
Χρησιμοποιώντας τις γέφυρες μπορούν να καταχωρήσουν αυτόματα στο Pakia έναν μεγάλο όγκο δεδομένων (συμβόλαια, ανανεώσεις συμβολαίων και ειδοποιητήρια) μέσω των αρχείων που στέλνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Με τις γέφυρες απλοποιείται η διαδικασία καταχώρησης δεδομένων σε ελάχιστο χρόνο.
Πολυτιμολόγηση και web services
Με το Pakia μπορούν να συγκριθούν πακέτα και καλύψεις ασφαλιστικών εταιρειών που συνεργάζεται ο διαμεσολαβητής και να επιλέξει αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες κάθε πελάτη . Η έκδοση ενός συμβολαίου γίνεται μέσα από το Pakia, όπως θα γινόταν μέσα από το portal της ασφαλιστικής εταιρείας κι έτσι εξοικονομείται χρόνος, που θα σπαταλούσε σε καταχωρήσεις.
Όραμα
Το όραμα για το Pakia είναι να κάνει τον ασφαλιστικό κλάδο απλό και να συμβάλλει στην αυτοματοποίηση κάθε διαδικασίας που απαιτείται για να λειτουργήσει ένα ασφαλιστικό γραφείο. Κάθε ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του γραφείου του και να εξοικονομήσει χρόνο και χρήματα από τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες του Pakia.















.gif?rand=1713)

