ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
06/06/2025
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

Φωτογραφία από Buro Millennial από το Pexels: https://www.pexels.com/el-gr/photo/1438072/

Share on Facebook

Η ασφάλιση παραμένει αρκετά πολύπλοκη ως υπηρεσία για τους νέους, που ζητούν κατανοητά και απλά δεδομένα προκειμένου να αντιλαμβάνονται ακριβώς τι είναι αυτό που αγοράζουν. Αυτό αποτυπώνει έρευνα της Insurance Europe η οποία έγινε σε 33 χώρες και 651 νέους και οι νέοι λένε ότι η αγορά ασφάλισης πρέπει να είναι πιο απλή και ψηφιακή ενώ 8 στους 10 σημειώνουν ότι δεν έχουν επαρκή χρηματοοικονομική παιδεία και 7 στους 10 είναι πρόθυμοι να κάνουν μικρές επενδύσεις.

Οι νέοι καταναλωτές έχουν μια σαφή ιδέα για το πώς να κάνουν την ασφάλιση πιο ελκυστική: στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι πιο σαφείς και φιλικές προς τον καταναλωτή πληροφορίες (70%), ακολουθούμενες από πιο ανταγωνιστικές τιμές (58%) και περισσότερες ψηφιακά φιλικές υπηρεσίες (44%).
Η βελτίωση των πληροφοριών κατατάχθηκε ακόμη υψηλότερα από την τιμή, δείχνοντας ότι η αναγνωσιμότητα και η κατανοησιμότητα έχουν πραγματικά σημασία για το νεανικό κοινό. Οι νέοι αναφέρθηκαν επίσης σε «ευκολότερη πρόσβαση», «ευκολότερες και πιο κατανοητές συμβάσεις», «περισσότερη κάλυψη», «ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση» καθώς και «μεγαλύτερη εστίαση στην προσέγγιση των νέων».

Οι νέοι φαίνεται από την έρευνα πως:

Διαβάστε Επίσης

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Jun 27, 2025
Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Μήλο

Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Μήλο

Jun 26, 2025
  • Το 57% δεν βρήκε την αγορά ασφάλισης ως εύκολη διαδικασία.
  • 7 στους 10 θέλουν επίσης σαφέστερες και πιο φιλικές προς τον καταναλωτή πληροφορίες.
  • Το 82% είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για καλύτερη κάλυψη και παροχές.
  • Το 82% πιστεύει ότι δεν έλαβε επαρκή οικονομική εκπαίδευση στο σχολείο για να λάβει ενημερωμένες ασφαλιστικές αποφάσεις.
  • Το 73% πιστεύει ότι ακόμη και οι μικρές επενδύσεις αξίζουν τον κόπο.
  • Το 79% θέλει οι ασφαλιστικές εταιρείες να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην προώθηση της υπεύθυνης συμπεριφοράς και οι περισσότεροι είναι ανοιχτοί στην κοινοποίηση δεδομένων.
  • Το 60% των νέων Ευρωπαίων δηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τομέα των ασφαλίσεων, επικαλούμενοι άλλα ενδιαφέροντα.


«Αυτή η έρευνα αποδεικνύει ότι οι νέοι Ευρωπαίοι κατανοούν τη σημασία των ασφαλίσεων», δήλωσε η Thea Utoft Høj Jensen, γενική διευθύντρια της Insurance Europe. «Μας δίνει μια εις βάθος ματιά στο πώς η επόμενη γενιά αναμένει σαφήνεια και καινοτομία, ενισχύοντας την ανάγκη δημιουργίας ενός κανονιστικού περιβάλλοντος που θέτει τον καταναλωτή σε προτεραιότητα, διασφαλίζοντας ότι οι πληροφορίες είναι απλούστερες και πιο «συνοπτικές».


Η Anya Suprunenko, Εκτελεστική Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων, σχολίασε: «Οι νέοι είναι ικανοί να ασχοληθούν με πολύπλοκα ζητήματα όπως οι ασφάλειες». Αυτή η έρευνα και η ευρύτερη συνεργασία δείχνουν ότι όταν τους δίνεται ο χρόνος και ο χώρος για να ακουστούν, οι νέοι μπορούν να εκφράσουν με σαφήνεια τις ανάγκες και τις προτεραιότητές τους.

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
HDI Global SE Hellas: Στρατηγικός στόχος η υπέρβαση των 100 εκ. ευρώ σε ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

HDI Global SE Hellas: Στρατηγικός στόχος η υπέρβαση των 100 εκ. ευρώ σε ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025 - Updated on Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ