ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

Ποιος πληρώνει τους influencers;

Μόνο το 10% των βίντεο του YouTube και το 7% των Pinterest pins περιείχαν οποιαδήποτε γραπτή αναφορά της σχέσης τους με διαφημιζόμενα προϊόντα

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/08/2020
in asfalistikomarketing
A A
influencer

Photo by Daria Shevtsova from Pexels

Share on Facebook

Αν ψάχνετε πληροφορίες για τη μάρκα μακιγιάζ Glossier, που απευθύνεται σε millennials, στο YouTube, το πρώτο αποτέλεσμα στο οποίο θα πέσετε είναι η Olivia Jade, vlogger μόδας και ομορφιάς με περισσότερους από ένα εκατομμύριο συνδρομητές.

Το βίντεό της για το 2017 “First Impression & Review of Glossier Makeup” έχει συγκεντρώσει πάνω από 630.000 προβολές. Στην περιγραφή του βίντεο, η Jade γράφει «Αυτό το βίντεο δεν υποστηρίζεται!». Αδυνατεί να αναφέρει, ωστόσο, ότι σειρά προϊόντων που υπάρχουν στο βίντεο περιλαμβάνει affiliate links από την RewardStyle, μια εταιρεία που δημιουργεί καμπάνιες affiliate για influencers όπως η Jade. Εάν κάποιος πατήσει το σύνδεσμο της RewardStyle και αγοράσει το προϊόν της Glossier λογικά η Jade θα λάβει μερίδιο επί των πωλήσεων.

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Princeton δείχνει ότι η συντριπτική πλειονότητα παρόμοιων στρατηγικών μάρκετινγκ των influencers σε YouTube και Pinterest δεν αποκαλύπτει τις σχέσεις που υπάρχουν με τις εταιρείες.

Διαβάστε Επίσης

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 24/11 

Nov 21, 2024 - Updated on Nov 25, 2024
Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Μη χάσετε τον «Οδηγό Ασφάλισης» ένθετο με την Καθημερινή της Κυριακής 12/11 

Nov 9, 2023 - Updated on Nov 13, 2023

Σε έκθεση που παρουσιάστηκε στο IEEE Workshop on Technology and Consumer Protection αναλύθηκε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα πάνω από 500.000 βίντεο YouTube και πάνω από 2,1 εκατομμύρια Pinterest pins που συλλέχθηκαν από τον Αύγουστο έως τον Σεπτέμβριο 2017. Από αυτά, 3.472 βίντεο και 18.237 pins είχαν συνδέσμους συνεργατών. Και από αυτό το υποσύνολο, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μόνο το 10% των βίντεο του YouTube και το 7% των Pinterest pins περιείχαν οποιαδήποτε γραπτή αναφορά της σχέσης με την εταιρεία. Η συντριπτική πλειονότητα των αρχείων που βρήκαν οι ερευνητές του Princeton δεν συμμορφώνονταν καν με τις οδηγίες της FTC. Το 2013, η FTC άρχισε να απαιτεί να αποκαλύπτονται τα affiliate links. Oι vlogger οφείλουν να αναφέρουν κάτι περισσότερο από τη φράση “affiliate link”, επειδή οι αναγνώστες και οι θεατές μπορεί να μη γνωρίζουν τι σημαίνει ο όρος. Μάλιστα, η FTC συνιστά στους bloggers να χρησιμοποιούν μια σύντομη επεξηγηματική φράση, όπως «Λαμβάνω προμήθεια μέσω των αγορών που πραγματοποιούνται από αυτόν το σύνδεσμο».

Ωστόσο στις λίγες αναφορές που βρήκαν οι ερευνητές, οι περισσότερες απλώς περιελάμβαναν φράσεις όπως «Μπορεί να παρουσιάζονται τα εξής affiliate links…».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο asfalistikomarketing.gr

Tags: ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jun 4, 2025
Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 
asfalistikomarketing

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ