ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς να αυξάνετε τα “like” στην σελίδα σας στο facebook!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
15/01/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

facebookΜία γνωστή μέθοδος αύξησης των “like” στην ιστοσελίδα σας στο facebook, είναι να προσλάβετε πιτσιρικάδες και νοικοκυρές με μια μικρή αμοιβή να κάνουν “κλικ” στο “like” της ιστοσελίδα σας για να δείχνετε ότι είστε δημοφιλείς και έχετε δήθεν…μεγάλη απήχηση μεταξύ των “φαν” του facebook. Όταν όμως αυτό χρησιμοποιείται από ένα κλαδικό newsletter για λόγους εντυπώσεων, μάλλον δυσφημεί παρά προωθεί το newsletter! Μπήκε ο τεχνικός μας σε δέκα περίπου παρόμοιους δήθεν “φίλους” ενός αυτοπροβαλόμενου newsletter και διαπίστωσε ότι και οι δέκα ήταν… άσχετοι με τον κλάδο και επί πλέον διαφήμιζαν διάφορα άλλα προιόντα στην ιστοσελίδα τους μέσω της Google, προκειμένου να κερδίσουν μερικά ευρώ. Ήταν επαγγελματίες “Κλικαδόροι”!  Μία άλλη μέθοδος αύξησης των “κλικ”  είναι να προσφέρεις ένα δώρο που θα δοθεί με κλήρωση, ή να επινοείς δήθεν “αποκλειστικότητες” και να στέλνεις το ίδιο newsletter 2-3 φορές την ημέρα στο ίδιο αρχείο!  Μια κοινή επιστολή ανακοίνωσης της πρόθεσης ενός στελέχους να  διεκδικήσει την προεδρία ενός Συλλόγου που εστάλει σε όλες τις εταιρείες, δεν μπορεί να αποτελεί “αποκλειστικότητα”!   Η Αγορά μας είναι πολύ μικρή. Οι παράγοντες που παράγουν ειδήσεις είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού. Όλοι γνωρίζουμε όλους και όλα μαθαίνονται αστραπιαία είτε προέρχονται από το Υπουργείο Οικονομικών ή από την Τράπεζα της Ελλάδος.  Αυτές οι κινήσεις εντυπωσιασμού, εννοείται ότι δεν αναγνωρίζουν ένα newsletter ως πρωτοπόρο ή πιο δημοφιλές!  Αντίθετα, προβάλουν μια επιθετικότητα και μια έντονη επιθυμία διάκρισης που βγαίνει από το πλαίσιο του επαγγελματικού και υγιούς ανταγωνισμού και προβάλλει μεγάλες ανασφάλειες και μια μανία καταδίωξης του αντιπάλου…

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Αυτό δε που δημιούργησε απορίες στην Αγορά ήταν η προσπάθεια ενός να οικειοποιηθεί, την “εικόνα” και την προσφορά στον κλάδο ενός ανταγωνιστή του, αντιγράφοντάς την και αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι δεν αποδέχεται τη δική του “εικόνα” πιθανόν λόγω  “Χαμηλής  Αυτοεκτίμησης”!  Γιατί δεν περιορίζεται στην προβολή των δικών του ισχυρών σημείων, που δεν είναι και λίγα και που αυτά προσφέρουν υπηρεσίες στον Κλάδο, παρόλο που είναι υπηρεσίες “πεντακάλυψης”! Δεν τον αρκούν φαίνεται και προσπαθεί με την οικειοποίηση της Προσφοράς του ανταγωνισμού του να υψώσει το δικό του ανάστημα!  Όποτε ζητούσε τη συμβουλή μας, είτε γιατί την είχε ανάγκη είτε για να μας “ψαρεύει”, έτσι νόμιζε,  τη προσφέραμε απλά και με ειλικρίνεια. Πριν μερικούς μήνες είχε πάθει ψύχωση με έναν νεοεισερχόμενο στον κλάδο και αναστάτωσε τα στελέχη της Αγοράς με τα καθημερινά τηλέφωνά του και  τις παιδαριώδεις αντιδράσεις του!  Η συμβουλή μας ήταν πάντα η ίδια:  Μην ασχολείσαι με τον ανταγωνιστή σου αρνητικά. Να τον ανταγωνιστής Θετικά ψάχνοντας μόνιμα να Προσφέρεις “Πρόσθετη Αξία” στον Κλάδο για να έχει λόγους να σε στηρίζει…Δηλαδή, μη λες στον πελάτη σου, μη πηγαίνεις στον ανταγωνισμό, είναι χειρότερος.   Έλα σε μένα είμαι καλύτερος !  

Για την ενημέρωση των  νέων συνεργατών του κλάδου που είναι σχεδόν οι μισοί Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι του Αgency και για την αποφυγή εσφαλμένων εντυπώσεων,  έχουμε την υποχρέωση να υπενθυμίσουμε ότι το “ID”, το “ΕΜΜ”, το “ΑΜ”, τα “Classics”, το “ΜΕΛΟΙΚ” τα βιβλία του MDRT, του Ben Feldman και τα άπειρα Σεμινάρια με εγχώριους και ξένους κορυφαίους εισηγητές, με επαναλαμβανόμενες εξαιρετικές αξιολογήσεις,  ήταν και θα παραμείνουν Πρωτοπόρες και “Ηγετικές” Υπηρεσίες και Εκδόσεις της Morax, όχι μόνον προς τον Κλάδο αλλά και προς ολόκληρη την Επιχειρηματική Αγορά.   Το “ΑΜ” είναι το μόνο κλαδικό περιοδικό που προσφέρει απόλυτα ειδικευμένη “Κλαδική Γνώση” και “Διοικητική Γνώση” στο Μάνατζμεντ, στις Πωλήσεις και στην Προσωπική Βελτίωση των Στελεχών του Κλάδου, ταξινομώντας την ύλη του κατά τις μοναδικές (5) θέσις  Εργασίας που υπάρχουν: 1) Στελέχη Κεντρικών, 2) Μεσίτες, 3) Πράκτορες, 4) Διευθυντές Καταστημάτων (Agency) και (5) Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επιλεγμένα κείμενα αναγνωρισμένης Ποιότητας και Χρησιμότητας που μας αναγκάζουν να επενδύουμε ατελείωτες ώρες έρευνας και μελέτης προκειμένου να επιλέξουμε τα άρθρα που έχουν εφαρμογή στην Ελλάδα. Όταν το κάνεις αυτό για 30 συνεχή χρόνια γεφυρώνοντας για πρώτη φορά την Ασφαλιστική Αγορά της Ελλάδας με την πρωτοπόρα Αμερικάνικη και Αγγλική  έχεις δώσει τις εξετάσεις σου και έχεις χτίσει την “Εικόνα” σου στην Αγορά!   Όποιος προσπαθήσει να την υποκλέψει με μια απλή δήλωση αποκαλύπτει την αδυναμία του να προβάλλει τη δική του προσφορά και τη δική του “Εικόνα” που έχει χτίσει κατά τη διάρκεια της καριέρας του!

Η Ανασφάλεια και η Εμπάθεια μερικές φορές τυφλώνει μερικούς και δεν τους επιτρέπει να σκέπτονται ψύχραιμα και λογικά. Οι κινήσεις τους κοστίζουν διπλά! Χάνουν οι ίδιοι πόντους και παράλληλα αυξάνουν του ανταγωνιστή τους!   Το αρχείο των e-mail του “ID” που στέλνεται ανελλιπώς κάθε πρωί σε όλα τα Στελέχη της Αγοράς είναι πενταψήφιο και κατά γενική ομολογία είναι το κατ’εξοχήν “Νούμερο Ένα” ημερήσιο ασφαλιστικό newsletter της Ασφαλιστικής Αγοράς της Ελλάδος και της Κύπρου.  Ρωτήστε!  Είναι όλα e-mail Ασφαλιστών και Ασφαλιζομένων που δήλωσαν το e-mail τους για να το διαβάζουν κάθε πρωί.  Συχνότερη ενημέρωση θεωρείται υπερβολή. Δεν λειτουργούμε χρηματιστηριακά για να έχουμε στιγμιαία ενημέρωση μερικές φορές κατασκευασμένη!  Ο  αριθμός των “Σχολίων” των αναγνωστών του “ID” έχει υπερβεί τα 15,000 σχόλια!  Δεν υπάρχει ούτε μία ημέρα από τότε  που ξεκινήσαμε την έκδοσή του, πριν (5) περίπου χρόνια που να μη εισπράττουμε από 3-10 νέα e-mail την ημέρα που επιθυμούν να  παίρνουν το “ID”  κάθε πρωί!  Σημειωτέον, ότι τις μέρες που αποκαλύπταμε κατά “αποκλειστικότητα”, (χωρίς ποτέ να χρησιμοποιούμε τη λέξη) το σκάνδαλο της Ασπις, οι επισκέψεις από ασφαλισμένους εκτοξεύθηκαν σε πάνω από 50.000 μεμονωμένους επισκέπτες στο συγκεκριμένο διάστημα των τριάντα ημερών!

Τέλος η Αγορά γνωρίζει ποιο newsletter έχει το θάρρος της Γνώμης και Παίρνει “Θέση” υπερασπίζοντας σθεναρά τον Κλάδο κατά της Πολιτείας όποτε χρειαστεί,  και επί πλέον δημοσιεύει  κείμενα επίσημων Συλλόγων που μερικές φορές δυσαρεστούν τους πελάτες του, μόνο και μόνον για να διατηρήσει την Αξιοπιστία και την Αντικειμενικότητά της Πληροφόρησης που Παρέχει στην Αγορά.  Μερικά άλλα,  δε δημοσιεύουν ή δημοσιεύουν κείμενα καθ’ ‘υπαγόρευση και συστηματικά προβάλλουν  και λιβανίζουν άτομα για να “δανειστούν λίγο κύρος” χωρίς να συνειδητοποιούν ότι τα άτομα αυτά έχουν αποκρυσταλλώσει την τσαλακωμένη εικόνα τους και δεν θα έπρεπε  να εμφανίζονται στο προσκήνιο! Αποκαλύφτηκαν και αυτά ότι υποθάλπουν παρόμοιες επιθέσεις.

Οι εκδόσεις της Morax, δεν υπήρξαν ποτέ το House Organ κανενός. Σέβεται τους πελάτες του και τους ευγνωμονεί και ο στόχος του είναι πάντα η στήριξη του Ιερού Θεσμού της Ασφάλισης.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Comments 3

  1. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΒΡ. says:
    12 years ago

    https://myfbfans.com/guaranteed-fans-packages
    ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΛΙΚΕ. ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ LIKE ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ FACEBOOKS TWITTER INSTAGRAM ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

    Reply
  2. n.kritonas says:
    12 years ago

    ο σαντσο παντσο ταβαλε με τον δον κιχώτη χα χα 

    Reply
  3. N.Katsarou says:
    12 years ago

    Θα προτιμούσα να μην απαντούσατε γιατί νομίζω ότι και εσείς χάσατε μερικούς πόντους. Αν ισχύουν αυτά που γράφετε η απάντηση ήταν περιττή

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ