ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς να αυξάνετε τα “like” στην σελίδα σας στο facebook!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
15/01/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

facebookΜία γνωστή μέθοδος αύξησης των “like” στην ιστοσελίδα σας στο facebook, είναι να προσλάβετε πιτσιρικάδες και νοικοκυρές με μια μικρή αμοιβή να κάνουν “κλικ” στο “like” της ιστοσελίδα σας για να δείχνετε ότι είστε δημοφιλείς και έχετε δήθεν…μεγάλη απήχηση μεταξύ των “φαν” του facebook. Όταν όμως αυτό χρησιμοποιείται από ένα κλαδικό newsletter για λόγους εντυπώσεων, μάλλον δυσφημεί παρά προωθεί το newsletter! Μπήκε ο τεχνικός μας σε δέκα περίπου παρόμοιους δήθεν “φίλους” ενός αυτοπροβαλόμενου newsletter και διαπίστωσε ότι και οι δέκα ήταν… άσχετοι με τον κλάδο και επί πλέον διαφήμιζαν διάφορα άλλα προιόντα στην ιστοσελίδα τους μέσω της Google, προκειμένου να κερδίσουν μερικά ευρώ. Ήταν επαγγελματίες “Κλικαδόροι”!  Μία άλλη μέθοδος αύξησης των “κλικ”  είναι να προσφέρεις ένα δώρο που θα δοθεί με κλήρωση, ή να επινοείς δήθεν “αποκλειστικότητες” και να στέλνεις το ίδιο newsletter 2-3 φορές την ημέρα στο ίδιο αρχείο!  Μια κοινή επιστολή ανακοίνωσης της πρόθεσης ενός στελέχους να  διεκδικήσει την προεδρία ενός Συλλόγου που εστάλει σε όλες τις εταιρείες, δεν μπορεί να αποτελεί “αποκλειστικότητα”!   Η Αγορά μας είναι πολύ μικρή. Οι παράγοντες που παράγουν ειδήσεις είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού. Όλοι γνωρίζουμε όλους και όλα μαθαίνονται αστραπιαία είτε προέρχονται από το Υπουργείο Οικονομικών ή από την Τράπεζα της Ελλάδος.  Αυτές οι κινήσεις εντυπωσιασμού, εννοείται ότι δεν αναγνωρίζουν ένα newsletter ως πρωτοπόρο ή πιο δημοφιλές!  Αντίθετα, προβάλουν μια επιθετικότητα και μια έντονη επιθυμία διάκρισης που βγαίνει από το πλαίσιο του επαγγελματικού και υγιούς ανταγωνισμού και προβάλλει μεγάλες ανασφάλειες και μια μανία καταδίωξης του αντιπάλου…

Διαβάστε Επίσης

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

Oct 15, 2025
ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

Oct 15, 2025

Αυτό δε που δημιούργησε απορίες στην Αγορά ήταν η προσπάθεια ενός να οικειοποιηθεί, την “εικόνα” και την προσφορά στον κλάδο ενός ανταγωνιστή του, αντιγράφοντάς την και αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι δεν αποδέχεται τη δική του “εικόνα” πιθανόν λόγω  “Χαμηλής  Αυτοεκτίμησης”!  Γιατί δεν περιορίζεται στην προβολή των δικών του ισχυρών σημείων, που δεν είναι και λίγα και που αυτά προσφέρουν υπηρεσίες στον Κλάδο, παρόλο που είναι υπηρεσίες “πεντακάλυψης”! Δεν τον αρκούν φαίνεται και προσπαθεί με την οικειοποίηση της Προσφοράς του ανταγωνισμού του να υψώσει το δικό του ανάστημα!  Όποτε ζητούσε τη συμβουλή μας, είτε γιατί την είχε ανάγκη είτε για να μας “ψαρεύει”, έτσι νόμιζε,  τη προσφέραμε απλά και με ειλικρίνεια. Πριν μερικούς μήνες είχε πάθει ψύχωση με έναν νεοεισερχόμενο στον κλάδο και αναστάτωσε τα στελέχη της Αγοράς με τα καθημερινά τηλέφωνά του και  τις παιδαριώδεις αντιδράσεις του!  Η συμβουλή μας ήταν πάντα η ίδια:  Μην ασχολείσαι με τον ανταγωνιστή σου αρνητικά. Να τον ανταγωνιστής Θετικά ψάχνοντας μόνιμα να Προσφέρεις “Πρόσθετη Αξία” στον Κλάδο για να έχει λόγους να σε στηρίζει…Δηλαδή, μη λες στον πελάτη σου, μη πηγαίνεις στον ανταγωνισμό, είναι χειρότερος.   Έλα σε μένα είμαι καλύτερος !  

Για την ενημέρωση των  νέων συνεργατών του κλάδου που είναι σχεδόν οι μισοί Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι του Αgency και για την αποφυγή εσφαλμένων εντυπώσεων,  έχουμε την υποχρέωση να υπενθυμίσουμε ότι το “ID”, το “ΕΜΜ”, το “ΑΜ”, τα “Classics”, το “ΜΕΛΟΙΚ” τα βιβλία του MDRT, του Ben Feldman και τα άπειρα Σεμινάρια με εγχώριους και ξένους κορυφαίους εισηγητές, με επαναλαμβανόμενες εξαιρετικές αξιολογήσεις,  ήταν και θα παραμείνουν Πρωτοπόρες και “Ηγετικές” Υπηρεσίες και Εκδόσεις της Morax, όχι μόνον προς τον Κλάδο αλλά και προς ολόκληρη την Επιχειρηματική Αγορά.   Το “ΑΜ” είναι το μόνο κλαδικό περιοδικό που προσφέρει απόλυτα ειδικευμένη “Κλαδική Γνώση” και “Διοικητική Γνώση” στο Μάνατζμεντ, στις Πωλήσεις και στην Προσωπική Βελτίωση των Στελεχών του Κλάδου, ταξινομώντας την ύλη του κατά τις μοναδικές (5) θέσις  Εργασίας που υπάρχουν: 1) Στελέχη Κεντρικών, 2) Μεσίτες, 3) Πράκτορες, 4) Διευθυντές Καταστημάτων (Agency) και (5) Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επιλεγμένα κείμενα αναγνωρισμένης Ποιότητας και Χρησιμότητας που μας αναγκάζουν να επενδύουμε ατελείωτες ώρες έρευνας και μελέτης προκειμένου να επιλέξουμε τα άρθρα που έχουν εφαρμογή στην Ελλάδα. Όταν το κάνεις αυτό για 30 συνεχή χρόνια γεφυρώνοντας για πρώτη φορά την Ασφαλιστική Αγορά της Ελλάδας με την πρωτοπόρα Αμερικάνικη και Αγγλική  έχεις δώσει τις εξετάσεις σου και έχεις χτίσει την “Εικόνα” σου στην Αγορά!   Όποιος προσπαθήσει να την υποκλέψει με μια απλή δήλωση αποκαλύπτει την αδυναμία του να προβάλλει τη δική του προσφορά και τη δική του “Εικόνα” που έχει χτίσει κατά τη διάρκεια της καριέρας του!

Η Ανασφάλεια και η Εμπάθεια μερικές φορές τυφλώνει μερικούς και δεν τους επιτρέπει να σκέπτονται ψύχραιμα και λογικά. Οι κινήσεις τους κοστίζουν διπλά! Χάνουν οι ίδιοι πόντους και παράλληλα αυξάνουν του ανταγωνιστή τους!   Το αρχείο των e-mail του “ID” που στέλνεται ανελλιπώς κάθε πρωί σε όλα τα Στελέχη της Αγοράς είναι πενταψήφιο και κατά γενική ομολογία είναι το κατ’εξοχήν “Νούμερο Ένα” ημερήσιο ασφαλιστικό newsletter της Ασφαλιστικής Αγοράς της Ελλάδος και της Κύπρου.  Ρωτήστε!  Είναι όλα e-mail Ασφαλιστών και Ασφαλιζομένων που δήλωσαν το e-mail τους για να το διαβάζουν κάθε πρωί.  Συχνότερη ενημέρωση θεωρείται υπερβολή. Δεν λειτουργούμε χρηματιστηριακά για να έχουμε στιγμιαία ενημέρωση μερικές φορές κατασκευασμένη!  Ο  αριθμός των “Σχολίων” των αναγνωστών του “ID” έχει υπερβεί τα 15,000 σχόλια!  Δεν υπάρχει ούτε μία ημέρα από τότε  που ξεκινήσαμε την έκδοσή του, πριν (5) περίπου χρόνια που να μη εισπράττουμε από 3-10 νέα e-mail την ημέρα που επιθυμούν να  παίρνουν το “ID”  κάθε πρωί!  Σημειωτέον, ότι τις μέρες που αποκαλύπταμε κατά “αποκλειστικότητα”, (χωρίς ποτέ να χρησιμοποιούμε τη λέξη) το σκάνδαλο της Ασπις, οι επισκέψεις από ασφαλισμένους εκτοξεύθηκαν σε πάνω από 50.000 μεμονωμένους επισκέπτες στο συγκεκριμένο διάστημα των τριάντα ημερών!

Τέλος η Αγορά γνωρίζει ποιο newsletter έχει το θάρρος της Γνώμης και Παίρνει “Θέση” υπερασπίζοντας σθεναρά τον Κλάδο κατά της Πολιτείας όποτε χρειαστεί,  και επί πλέον δημοσιεύει  κείμενα επίσημων Συλλόγων που μερικές φορές δυσαρεστούν τους πελάτες του, μόνο και μόνον για να διατηρήσει την Αξιοπιστία και την Αντικειμενικότητά της Πληροφόρησης που Παρέχει στην Αγορά.  Μερικά άλλα,  δε δημοσιεύουν ή δημοσιεύουν κείμενα καθ’ ‘υπαγόρευση και συστηματικά προβάλλουν  και λιβανίζουν άτομα για να “δανειστούν λίγο κύρος” χωρίς να συνειδητοποιούν ότι τα άτομα αυτά έχουν αποκρυσταλλώσει την τσαλακωμένη εικόνα τους και δεν θα έπρεπε  να εμφανίζονται στο προσκήνιο! Αποκαλύφτηκαν και αυτά ότι υποθάλπουν παρόμοιες επιθέσεις.

Οι εκδόσεις της Morax, δεν υπήρξαν ποτέ το House Organ κανενός. Σέβεται τους πελάτες του και τους ευγνωμονεί και ο στόχος του είναι πάντα η στήριξη του Ιερού Θεσμού της Ασφάλισης.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Γ. Γεωργακόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Γ. Γεωργακόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενίσχυση την οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑΕ: Πρόεδρος ο Χ. Αλεξόπουλος και Αντιπρόεδρος η Στ. Βικτωράτου

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025

Comments 3

  1. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΒΡ. says:
    13 years ago

    https://myfbfans.com/guaranteed-fans-packages
    ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΛΙΚΕ. ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ LIKE ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ FACEBOOKS TWITTER INSTAGRAM ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

    Reply
  2. n.kritonas says:
    13 years ago

    ο σαντσο παντσο ταβαλε με τον δον κιχώτη χα χα 

    Reply
  3. N.Katsarou says:
    13 years ago

    Θα προτιμούσα να μην απαντούσατε γιατί νομίζω ότι και εσείς χάσατε μερικούς πόντους. Αν ισχύουν αυτά που γράφετε η απάντηση ήταν περιττή

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Και Αν Συμβεί… Να Ανθίζεις! -«Η πρόληψη να σώζει ζωές» (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ