ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Πώς να Ξεχωρίσετε

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/02/2014 - Updated on 15/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
ξεχωσίστε_logo
Share on Facebook

ξεχωσίστε_logoΗ διάκριση από το πλήθος των ανταγωνιστών και η δημιουργία μιας ιδιαίτερης σχέσης με τους πελάτες που θα βασίζεται στην εμπιστοσύνη αποτελούν το μεγάλο ζητούμενο για κάθε ελεύθερο επαγγελματία που θέλει να δημιουργήσει ένα «πιστό» πελατολόγιο αλλά και να διευρύνει τις πωλήσεις του σε νέους πελάτες.

Όσο νέος κι αν είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, επιστήμονας ή όχι, η δημιουργία της «επωνυμίας» και η διεύρυνση του κύκλου των πελατών μπορούν να επιτευχθούν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, αρκεί να υπάρχει φαντασία, διάθεση για πρωτοτυπία και φυσικά πολύ καλή οργάνωση του γραφείου του. Όπως λέει ο Robert Krumroy, η χρήση της νέας τεχνολογίας και ιδιαίτερα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να κάνει πραγματικά «θαύματα», ακόμη και για πολύ μικρές «οικογενειακές» επιχειρήσεις που, παρά το μικρό τους μέγεθος, ξέρουν να πρωτοτυπούν και να ξαφνιάζουν ευχάριστα τους πελάτες τους.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Πόσες φορές έχω ακούσει ανθρώπους να παραπονιούνται για την ομοιομορφία που υπάρχει στον κλάδο τους και πόσο δύσκολο είναι να «διαφοροποιηθούν» απέναντι στους πελάτες τους! Πόσο λάθος κάνουν!

Είναι βέβαια γεγονός πως αν σκέφτεστε για τη δουλειά σας παραδοσιακά, θα είναι αδύνατο να ξεπεράσετε το πρόβλημα της ομοιομορφίας που κατατρέχει τα περισσότερα στελέχη και οργανισμούς. Ομοιομορφία που οδηγεί τους περισσότερους καταναλωτές να σας αντιμετωπίζουν σαν μια ακόμη από τις πολλές εταιρείες παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών – μια αντιμετώπιση που θα σας οδηγήσει σε αδιέξοδο αν στοχεύετε σε σημαντική ανάπτυξη.

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ δεν υπήρξε ποτέ προϊόν παραδοσιακού τρόπου σκέψης – ούτε συμβατικού τρόπου σκέψης. Το αντίθετο, απαιτεί να σκέφτεστε αντισυμβατικά και να ανακαλύψετε έναν τρόπο να ξαφνιάσετε και να ευχαριστήσετε τον πελάτη. Δεν απαιτείται ωστόσο να δαπανήσετε τεράστια ποσά για να κερδίσετε την εύνοιά του. Το μόνο που απαιτείται, είναι να δώσετε απαντήσεις σε δύο ερωτήματα: πρώτον, πώς να παρουσιάζεστε διαφορετικοί και, δεύτερον, πώς να έρχεστε σε προσωπική επαφή με τους πελάτες σας – το σημαντικότερο συστατικό για να αναπτύξετε έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό με τους υποψήφιους και τους υπάρχοντες πελάτες.

Για να συνεχίσετε το άρθρο πατήστε εδώ

 

 

Tags: επιμόρφωση
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ