ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Πώς να Ξεχωρίσετε

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/02/2014 - Updated on 15/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
ξεχωσίστε_logo
Share on Facebook

ξεχωσίστε_logoΗ διάκριση από το πλήθος των ανταγωνιστών και η δημιουργία μιας ιδιαίτερης σχέσης με τους πελάτες που θα βασίζεται στην εμπιστοσύνη αποτελούν το μεγάλο ζητούμενο για κάθε ελεύθερο επαγγελματία που θέλει να δημιουργήσει ένα «πιστό» πελατολόγιο αλλά και να διευρύνει τις πωλήσεις του σε νέους πελάτες.

Όσο νέος κι αν είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, επιστήμονας ή όχι, η δημιουργία της «επωνυμίας» και η διεύρυνση του κύκλου των πελατών μπορούν να επιτευχθούν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, αρκεί να υπάρχει φαντασία, διάθεση για πρωτοτυπία και φυσικά πολύ καλή οργάνωση του γραφείου του. Όπως λέει ο Robert Krumroy, η χρήση της νέας τεχνολογίας και ιδιαίτερα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να κάνει πραγματικά «θαύματα», ακόμη και για πολύ μικρές «οικογενειακές» επιχειρήσεις που, παρά το μικρό τους μέγεθος, ξέρουν να πρωτοτυπούν και να ξαφνιάζουν ευχάριστα τους πελάτες τους.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Πόσες φορές έχω ακούσει ανθρώπους να παραπονιούνται για την ομοιομορφία που υπάρχει στον κλάδο τους και πόσο δύσκολο είναι να «διαφοροποιηθούν» απέναντι στους πελάτες τους! Πόσο λάθος κάνουν!

Είναι βέβαια γεγονός πως αν σκέφτεστε για τη δουλειά σας παραδοσιακά, θα είναι αδύνατο να ξεπεράσετε το πρόβλημα της ομοιομορφίας που κατατρέχει τα περισσότερα στελέχη και οργανισμούς. Ομοιομορφία που οδηγεί τους περισσότερους καταναλωτές να σας αντιμετωπίζουν σαν μια ακόμη από τις πολλές εταιρείες παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών – μια αντιμετώπιση που θα σας οδηγήσει σε αδιέξοδο αν στοχεύετε σε σημαντική ανάπτυξη.

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ δεν υπήρξε ποτέ προϊόν παραδοσιακού τρόπου σκέψης – ούτε συμβατικού τρόπου σκέψης. Το αντίθετο, απαιτεί να σκέφτεστε αντισυμβατικά και να ανακαλύψετε έναν τρόπο να ξαφνιάσετε και να ευχαριστήσετε τον πελάτη. Δεν απαιτείται ωστόσο να δαπανήσετε τεράστια ποσά για να κερδίσετε την εύνοιά του. Το μόνο που απαιτείται, είναι να δώσετε απαντήσεις σε δύο ερωτήματα: πρώτον, πώς να παρουσιάζεστε διαφορετικοί και, δεύτερον, πώς να έρχεστε σε προσωπική επαφή με τους πελάτες σας – το σημαντικότερο συστατικό για να αναπτύξετε έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό με τους υποψήφιους και τους υπάρχοντες πελάτες.

Για να συνεχίσετε το άρθρο πατήστε εδώ

 

 

Tags: επιμόρφωση
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ