ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

Στρατηγικός στόχος η κάλυψη του ασφαλιστικού κενού

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
28/01/2025
in asfalistikomarketing
A A
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
Share on Facebook

Τα τελευταία χρόνια όλοι οι μεγάλοι οργανισμοί έρχονται αντιμέτωποι με ορισμένες σταθερές προκλήσεις. Όπως για παράδειγμα ο πληθωρισμός, που επηρεάζει την αγοραστική δύναμη και τον οικονομικό προγραμματισμό των καταναλωτών, συνεπώς οι εταιρείες χρειάζεται να εργάζονται ακόμα πιο εντατικά επάνω στην προσφορά ολοένα και πιο ανταγωνιστικών προϊόντων – ποιοτικά και τιμολογιακά. Οι τεχνολογικές εξελίξεις επίσης επιβάλλουν στους οργανισμούς να έχουν γρήγορα αντανακλαστικά και να θέτουν στο επίκεντρο της στρατηγικής τους την ταχύτητα και την αμεσότητα της εξυπηρέτησης του πελάτη.

Του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Eurolife FFH  (Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Γενάρης 2025)

Σε ό,τι αφορά την ασφαλιστική αγορά τώρα, βασικός μας στόχος είναι η κάλυψη του ασφαλιστικού κενού που υπάρχει στη χώρα μας. Στην Ελλάδα τα ποσοστά ασφάλισης πολιτών και επιχειρήσεων είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα κράτη της Ευρώπης. Αυτό καθιστά ακόμα πιο αναγκαία την παροχή κινήτρων από την Πολιτεία προς τους πολίτες προκειμένου να ασφαλιστούν, καθώς και τη μεγαλύτερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από το ζήτημα. Είναι πολύ θετικά τα βήματα που έγιναν μέσα από τα πρόσφατα μέτρα της κυβέρνησης για την υποχρεωτική ασφάλιση των επιχειρήσεων με κύκλο εργασιών άνω των 500.000 ευρώ, αλλά και την κατάργηση της φορολόγησης 15% στις ασφαλίσεις υγείας για παιδιά μέχρι και 18 ετών. Ωστόσο χρειάζονται κι άλλα, όπως για παράδειγμα το να εκπίπτουν όλα τα ασφάλιστρα από την ασφάλιση υγείας, για όλους, ή το να εκπίπτουν τα χρήματα που τοποθετεί ένας πολίτης σε ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.

Διαβάστε Επίσης

H E. Νικολοπούλου στο podcast “Και Αν Συμβεί;”,

H E. Νικολοπούλου στο podcast “Και Αν Συμβεί;”,

May 14, 2025
Νέες διακρίσεις για τη Victory Promise από τη Eurolife FFH

Νέες διακρίσεις για τη Victory Promise από τη Eurolife FFH

Apr 25, 2025 - Updated on Apr 28, 2025

Ταυτόχρονα, η κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις της είναι ζητήματα που απασχολούν όλη την κοινωνία σε μεγάλο βαθμό και που στο άμεσο μέλλον θα γίνουν ακόμη εντονότερα. Προκειμένου να βρεθούν οι σωστές λύσεις για την προστασία των πολιτών και των επιχειρήσεων, αλλά και να συνεχίσει να λειτουργεί εύρυθμα η οικονομία μας, πρέπει η Πολιτεία και ο ασφαλιστικός κλάδος να έχουν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας – είναι κάτι που έχω τονίσει πολλές φορές καθώς πραγματικά πιστεύω ότι είναι μονόδρομος.

Σε ό,τι αφορά την Eurolife FFH, εδώ και χρόνια κατέχουμε μια ηγετική θέση στην αγορά και έχουμε δείξει την ισχύ και τη φερεγγυότητά μας. Ο απολογισμός της χρονιάς βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, αλλά φαίνεται ότι αυτή θα κλείσει και φέτος με θετικό πρόσημο για εμάς. Οι αριθμοί σίγουρα είναι μια ξεκάθαρη απόδειξη ότι συνεχίζουμε τη δυναμική μας πορεία. Αλλά δεν αποτελούν το μοναδικό κριτήριο επιτυχίας, τουλάχιστον για εμάς. Αποστολή μας είναι να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους και να αποζημιώνουμε τους ασφαλισμένους μας άμεσα και αποτελεσματικά, όταν μας χρειαστούν δίπλα τους. Αυτή την αποστολή μας θέλουμε να συνεχίσουμε να εκπληρώνουμε, ακόμα πιο καλά, ακόμα πιο γρήγορα. Οι ανάγκες εκείνων που μας εμπιστεύονται αποτελούν προτεραιότητά μας, για αυτό και εργαζόμαστε σκληρά προκειμένου να συνεχίσουμε να είμαστε leaders στην αγορά μας και να πρωτοπορούμε στη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς την επόμενη τριετία

Υπάρχει μια σειρά από παράγοντες και τάσεις που θα επηρεάσουν την αγορά μας μέσα στα επόμενα χρόνια, και πεποίθησή μου είναι ότι θα υπάρξει μια σταδιακή ανάπτυξη που θα έρθει ως αποτέλεσμα της τεχνολογικής αλλαγής, των δημογραφικών τάσεων και της οικονομικής ανάκαμψης. Η ελληνική οικονομία δείχνει εδώ και καιρό σημάδια ανοδικής τάσης μετά την πανδημία και τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, και πλέον ηγείται στην Ευρώπη σε αρκετούς σημαντικούς δείκτες. Η συνεχιζόμενη οικονομική ανάπτυξη, με τη βοήθεια της χρηματοδότησης της ΕΕ, και τα έργα υποδομής, θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αυξημένη ζήτηση ασφάλισης .

Για παράδειγμα ο τουρισμός, αυτό το ζωτικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας, αναπτύσσεται διαρκώς, συνεπώς προϊόντα που σχετίζονται με την ταξιδιωτική ασφάλιση και την κάλυψη για επιχειρήσεις σχετικές με τη φιλοξενία θα έχουν σταθερή ζήτηση και θα εδραιώσουν τον ρόλο της ασφάλισης στη στήριξη του κλάδου.

Παράλληλα, η γήρανση του πληθυσμού της Ελλάδας, μια βασική δημογραφική τάση, θα οδηγήσει σε υψηλότερη ζήτηση για προϊόντα ασφάλισης υγείας όπως και ασφάλισης ζωής, καθώς τα μεγαλύτερα σε ηλικία άτομα τείνουν να δίνουν περισσότερη έμφαση στην οικονομική ασφάλεια. Ομοίως, θα έχουμε και μια στροφή προς τα προϊόντα που αφορούν τον συνταξιοδοτικό προγραμματισμό, ιδιαίτερα καθώς η εμπιστοσύνη στο χρηματοπιστωτικό σύστημα επιστρέφει.

Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει και η τεχνολογία, άρα οι εταιρείες του κλάδου μας δεν μπορούν παρά να συνεχίσουν να επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη, big data και προηγμένα συστήματα αναλύσεων ώστε να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους και το customer experience. Εδώ έρχονται να προστεθούν και οι νεότερες γενιές, η Gen Z και οι millennials, που επίσης θα «πιέσουν» προς την δημιουργία ακόμα πιο προσωποποιημένων, ευέλικτων και digital-first ασφαλιστικών προϊόντων.

Δε θα λείψουν φυσικά και ζητήματα όπως αλλαγές στις προσδοκίες των καταναλωτών, οι ρυθμιστικές μεταβολές και η κλιματική αλλαγή, οι οποίες θα απαιτήσουν από τους ασφαλιστές να καινοτομούν διαρκώς και να παραμείνουν ευέλικτοι. Όσον αφορά την κλιματική αλλαγή, καθώς η χώρα μας εκτίθεται όλο και περισσότερο σε φυσικές καταστροφές και κλιματικούς κινδύνους που κλιμακώνονται, όπως οι πυρκαγιές και οι πλημμύρες, η αγορά μας θα χρειαστεί να προσαρμοστεί διευρύνοντας την γκάμα προϊόντων που έχουν να κάνουν με τους καταστροφικούς αυτούς κινδύνους. Όλες οι εταιρείες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τη στρατηγική μας για την αξιολόγηση των κινδύνων, και φυσικά να συνεργαστούμε μεταξύ μας αλλά και με την κυβέρνηση, προκειμένου να χτίσουμε το απαιτούμενο resilience.

Tags: Eurolife FFH
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ