ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι κάνουμε αν «ανάψει» ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας;

Δεν χρειάζεται να πανικοβληθούμε, αρκεί να αντιδράσουμε σωστά.

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
23/08/2022 - Updated on 09/01/2024
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τι κάνουμε αν «ανάψει» ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας;
Share on Facebook

To κείμενο που ακολουθεί είναι αναδημοσίευση από το Blog της ERGO:

Ο φόβος κάθε οδηγού… Οδηγούμε αμέριμνα και ξαφνικά βλέπουμε τη βελόνα του θερμομέτρου να έχει ανέβει πάνω από τα φυσιολογικά επίπεδα. Τι πρέπει να κάνουμε; Δεν χρειάζεται να πανικοβληθούμε, αρκεί να αντιδράσουμε σωστά..

Διαβάστε Επίσης

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα

Sep 12, 2025
Ε. Μοάτσος: Μικρότερο το χάσμα ασφάλισης σε χώρες με ΣΔΙΤ για τις φυσικές καταστροφές

Ε. Μοάτσος: Μικρότερο το χάσμα ασφάλισης σε χώρες με ΣΔΙΤ για τις φυσικές καταστροφές

Jul 14, 2025

Γιατί υπερθερμαίνεται ο κινητήρας;

Ο κινητήρας παράγει αρκετές θερμίδες και το ψυγείο αναλαμβάνει να τις διαχέει στο περιβάλλον. Αυτό έχει αποτέλεσμα η θερμοκρασία του κινητήρα να βρίσκεται στη ζώνη ισορροπίας, στη ζώνη εύρυθμης λειτουργίας. Οπότε, αν ο κινητήρας παράγει περισσότερες θερμίδες από το κανονικό ή το ψυγείο διαχέει λιγότερες, η θερμοκρασία θα βγει από τη ζώνη αυτή. Αν φτάσει τους 103°C (σημείο βρασμού του ψυκτικού υγρού), ο κινητήρας υπερθερμαίνεται.

Ποιες κινήσεις πρέπει να κάνουμε μόλις αντιληφθούμε τη βελόνα του θερμόμετρου να έχει ξεπεράσει τα φυσιολογικά επίπεδα;

1. Μειώνουμε ταχύτητα

Επιβραδύνουμε στα 80 km/h. Ο άμεσος στόχος είναι η σταθεροποίηση της βελόνας ή ακόμα και να αρχίσει να κατεβαίνει. Μετριάζοντας τις στροφές, ο κινητήρας καταπονείται λιγότερο, κάτι που μειώνει την παραγωγή θερμίδων και ως εκ τούτου επιτρέπει στο ψυγείο να «αναπνέει» καλύτερα. Εάν η βελόνα παραμένει ψηλά, το πρόβλημα είναι άλλο: Διαρροή, κομμένος ιμάντας…

2. Ανάβουμε το καλοριφέρ

Επιλέγοντας τα επίπεδα της θέρμανσης και του ανεμιστήρα στο max, αντλούμε πρόσθετες θερμίδες από τον κινητήρα μέσω του ψυγείου θέρμανσης προς την καμπίνα. Μπορεί να ζεσταθούμε υπερβολικά, αλλά αυτή είναι η «θυσία» που πρέπει να κάνουμε για να φτάσουμε εκεί που χρειάζεται χωρίς να «σπάσει» ο κινητήρας. Μπορούμε να ανοίξουμε διάπλατα τα παράθυρα και να πιούμε κάτι δροσιστικό.

3. Κάνουμε μία στάση

Ένα μοτέρ που ζεσταίνεται θα έχει την τάση να υπερθερμαίνεται σε μεγάλες ανηφόρες ή παρατεταμένες ανηφορικές διαδρομές. Ανεβαίνοντας σε ένα βουνό, για παράδειγμα. Μπορεί επομένως να είναι χρήσιμο να σταματήσουμε  (και να ανοίξουμε το καπό) πριν η βελόνα πλησιάσει την κόκκινη ζώνη για να επιτρέψουμε στον κινητήρα να κρυώσει. Θα συντομεύσουμε τη διαδικασία ψεκάζοντας το ψυγείο με κρύο νερό, το οποίο θα βελτιώσει την ανταλλαγή θερμότητας ανάμεσα στις ψύκτρες και στον αέρα του περιβάλλοντος. Προσοχή, ποτέ δεν πρέπει να ρίχνουμε νερό πάνω στον κινητήρα.

Το πρόβλημα αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Εφόσον, όμως, αναγνωρίσουμε αυτό το πρόβλημα εγκαίρως, μπορούμε και να το αντιμετωπίσουμε καλύτερα. Εάν τα σχετικά όργανα δείχνουν ότι ο κινητήρας έχει υπερθερμανθεί, τότε επιτρέπεται να οδηγήσουμε το όχημά μας μόνο σε μικρή απόσταση. Παράλληλα, η απόσταση που μπορούμε να διανύσουμε εξαρτάται από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, το φορτίο του οχήματος και το έδαφος.

Εάν επιμένει η ένδειξη στα «κόκκινα», τότε θα πρέπει να σταματήσουμε το όχημά μας σε ασφαλές σημείο και να σβήσουμε αμέσως τον κινητήρα. Αν βγαίνουν καπνοί από το χώρο του κινητήρα, τότε θα πρέπει να ανοίξουμε με μεγάλη προσοχή το καπό για να φύγουν οι καπνοί. Σε αυτή την περίπτωση, καλό θα είναι να καλέσουμε οδική βοήθεια ώστε να μετακινηθούμε με ασφάλεια και να αποφύγουμε κάθε πιθανότητα να προκληθεί σοβαρή ζημιά στον κινητήρα.

Σε περίπτωση που χρειαστεί η οδική βοήθεια, η ERGO Ασφαλιστική, αντιλαμβανόμενη πλήρως τις ανάγκες των πελατών της, δημιούργησε τη σύγχρονη και καινοτόμα εφαρμογή ERGO forMe που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να καλέσουν οδική βοήθεια απευθείας από το κινητό τους με ένα κλικ ενώ με τη χρήση geolocation στέλνουν την ακριβή τοποθεσία τους με ελάχιστα κλικ χωρίς να χρειαστεί επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο. Παράλληλα, παρακολουθούν την πορεία του γερανού και ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο που θα χρειαστεί για να έρθει στο σημείο.

 

Tags: Ergo Hellas
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

by Νίκος Μωράκης
Oct 31, 2025
Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΑΙ και μείωση των κινδύνων στις αποζημιώσεις υγείας

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Έλλειψη σε InfoSec επαγγελματίες στις μισές επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Πιστοποιήσεις και επανεκπαίδευση: Μετάβαση σε πιο δομημένες και ψηφιακές διαδικασίες

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Κλιματική Κρίση και COP: Ας σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κλιματική Κρίση και COP: Ας σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
ΕΔΙΠΤ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ