ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αναγνώριση: Γιατί παραμένει ανυπέρβλητο Κίνητρο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
07/05/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Παρότι επικρατεί η άποψη ότι «τα λεφτά μάς κυβερνούν» ο άνθρωπος δεν είναι μόνο καταναλωτικό ον. Εξίσου σημαντικό κίνητρο είναι η Αναγνώριση, η επιθυμία για Αυτοεκτίμηση και Εκτίμηση από το περιβάλλον – αυτόν άλλωστε το στόχο ικανοποιούν και σε βαθύτερο επίπεδο τα χρήματα: προσφέρουν την εκτίμηση της κοινωνίας σε αυτόν που τα έχει. Πόσοι από μας θα κυνηγούσαμε άραγε το χρήμα, αν οι υλικές απολαύσεις συνοδεύονταν από κοινωνική κατακραυγή; Το κείμενο που ακολουθεί περιλαμβάνει μηνύματα και ρητά από πολλούς διακεκριμένους Διευθυντές εταιρειών και εκδόθηκε από τη Life Insurance Marketing & Research Association (LIMRA). Σας το παραθέτουμε γιατί πιστεύουμε ότι είναι πολύ χρήσιμο.

Ο θεμέλιος λίθος για την επίτευξη επιδόσεων υψηλής στάθμης στις πωλήσεις είναι η αναγνώριση. Η αναγνώριση, νια τον πωλητή σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα από την επιθυμία για διάκριση. Για το άτομο που έχει το στόχο να σταδιοδρομήσει στις πωλήσεις, αποτελεί επιβεβαίωση ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο, σε εκείνον που οδηγεί στην κορυφή της επιτυχίας.

Διαβάστε Επίσης

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

Sep 17, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής

17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

Sep 17, 2025

Ένας Διευθυντής Πωλήσεων που πέτυχε να φτάσει σ’ αυτήν τη θέση, σε 5 μόνο χρόνια, λέει: «Οι Διευθυντές μου πίστεψαν σ’ εμένα και μου έδωσαν την απαραίτητη ενθάρρυνση για να προχωρήσω». Με λίγα λόγια, ο άνθρωπος αυτός αξιοποιήθηκε από έναν πετυχημένο Διευθυντή που δεν αδιαφόρησε για τις ικανότητές του, έστω τις ελάχιστες, τουναντίον, του αναγνώρισε αυτές που είχε και τον βοήθησε να τις αξιοποιήσει πλήρως.

Τα μέλη που απαρτίζουν μια ομάδα πωλητών γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι για όλους ο καλός και αποτελεσματικός Διευθυντής. Το πρόσωπο – κλειδί που αποβλέπει στη συνεχή και αδιάκοπη βοήθεια και υποκίνηση της ομάδας, για να πετύχει όλο και υψηλότερους ρυθμούς παραγωγής. Ο Διευθυντής Πωλήσεων ή ο Επιθεωρητής Πωλήσεων είναι ο αρχηγός, ο καθοδηγητής και σύμβουλος του κάθε πωλητή, ο άνθρωπος που γνωρίζει τους πωλητές του καλύτερα από κάθε άλλον. Οι Διευθυντές, ως παλαιοί καταξιωμένοι πωλητές που είναι οι ίδιοι, με κοινές εμπειρίες και γνώσεις, γνωρίζουν την αξία που έχουν οι συστηματικές συγκεντρώσεις για τη βελτίωση των πωλήσεων, γνωρίζουν τη σημασία που έχει η εδραίωση σωστών επαγγελματικών συνηθειών καθώς η ψυχολογική και η ουσιαστική προσφορά των βραβεύσεων και της ατομικής αναγνώρισης. Γνωρίζουν ότι με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η συναδελφοσύνη, η αίσθηση της θετικής ανταγωνιστικότητας και η δημιουργία άμιλλας μεταξύ των πωλητών.

Όλα αυτά όμως δεν είναι αρκετά. Χρειάζεται επίσης προσωπική σχέση με κάθε άτομο, που ανήκει στην ομάδα των πωλητών. Πάνω σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να μοχθούν ιδιαίτερα οι Διευθυντές και Επιθεωρητές Πωλήσεων. Ο William James είπε ότι η βαθύτερη αρχή της ανθρώπινης φύσης είναι: «Η σφοδρή επιθυμία να εκτιμηθεί κανείς» και το πρόσωπο που καταφέρνει να ικανοποιεί αυτή την ενδόμυχη διάθεση των ανθρώπων μπορεί να κρατήσει τους ανθρώπους στην παλάμη του χεριού του.

Οι άνθρωποι που ασχολούνται με τις πωλήσεις περιμένουν να κερδίσουν τα εξής πράγματα:

– Θέλουν να κερδίσουν χρήματα.

– Θέλουν ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ για τις προσπάθειές τους.

– Θέλουν να προσθέσουν λίγη ψυχαγωγία και χαρά στη ζωή τους.

Απ’ όλα αυτά τα κίνητρα τη μεγαλύτερη σημασία έχει η ηθική ανταμοιβή: η αναγνώριση, η οποία άλλωστε είναι άμεσα συνυφασμένη και με την οικονομική επιτυχία, αφού πρόκειται για πωλήσεις. Αυτή η αναγνώριση αποτελεί έκφραση ικανοποίησης της εταιρείας για την επίτευξη ενός υψηλού ποσοστού παραγωγής, που εκ των πραγμάτων απέφερε στον πωλητή μεγάλα κέρδη, χάρη στις σχετικές προμήθειες που εισέπραξε.

Γι’ αυτόν το λόγο τονίζεται η αναμφισβήτητη ψυχολογική σημασία των μη χρηματικών κινήτρων.

Η υποκίνηση πωλητών με διάφορους διαγωνισμούς έχει αποδειχθεί, στην πράξη, ένα από τα ισχυρότερα -αν όχι το καλύτερο- από τα κίνητρα που στοχεύουν στο δέσιμο των πωλητών με την εταιρεία. Η δημιουργία του συναισθήματος ότι έχουν ηθική και επαγγελματική υποχρέωση να επιτύχουν στους στόχους που θα τους οδηγήσουν στη διάκριση, είναι η καλύτερη υποκινητική δύναμη που υπάρχει. Και επειδή η διάκριση επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, έτσι επαναλαμβάνεται και η προσπάθεια για την ανάκτηση της διάκρισης, για να μπορέσει ο πωλητής να παραμείνει στο χώρο των πετυχημένων. Αυτή την παράδοση έχουν ιδιαίτερη υποχρέωση να καλλιεργούν οι Διευθυντές τόσο για τους παλιούς όσο και για τους νέους πωλητές τους. Πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν αρκεί να επαναπαύονται στις δάφνες της επιτυχίας που είχαν, την προηγούμενη χρονιά, γιατί αυτή πέρασε και έσβησε. Κάθε χρονιά θα πρέπει να βρίσκονται ανάμεσα στους κορυφαίους πωλητές.

Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πολλές εταιρείες έχουν θεσπίσει, στους ετήσιους μεγάλους διαγωνισμούς τους, ειδικό βαρύτιμο βραβείο που ονομάζεται: «ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ» (THE BEST OF BEST). Σ’ αυτή την περίπτωση και σε κάθε περίπτωση μικρής ή μεγάλης βράβευσης οι Δ/Π και Δ/Ε μπορούν να επικαλεστούν το ρητό: «Όποιος δοκίμασε τη δόξα του νικητή δεν μπορεί εύκολα να συμβιβαστεί με την ήττα». Τα έπαθλα αυτών των διαγωνισμών μπορεί να είναι ψυχαγωγικά, όπως εκπαιδευτικά ταξίδια, διάφορα δώρα, έγχρωμες τηλεοράσεις, στερεοφωνικά κ.λπ., καθώς και συμμετοχή σε συνεστιάσεις, συνέδρια ή άλλες ανάλογες εκδηλώσεις της εταιρείας. Κερδίζοντας σε ένα διαγωνισμό, ένας πωλητής αισθάνεται υπερήφανος, πρώτα απ’ όλα, γιατί κέρδισε την αναγνώριση, για την προσπάθειά του και, δεύτερον, γιατί πέτυχε και στα άλλα δύο σημεία του τρίπτυχου των επιδιώξεών του: κέρδισε χρήματα και πρόσθεσε χαρά στη ζωή του.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”  –  Μάιος 2012, που κυκλοφορεί στις 15 Μαΐου.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 17, 2025
businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 17, 2025
Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

    Η Karavias αποκλειστικός χορηγός ασφάλισης στην Art Athina 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • FMΙΑ 2025: Κατατέθηκαν οι φάκελοι των υποψηφίων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 17 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ασφαλιστή: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ένας απρόσμενος ανταγωνιστής στις ασφαλίσεις κατά φυσικών καταστροφών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ