ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς να κρατήσετε τους Πελάτες σας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/05/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Γράφει ο Γιώργος Αναστασίου*

Οι σύγχρονες εταιρείες αντιμετωπίζουν την πιο σκληρή πραγματικότητα από κάθε άλλη φορά. Από τη μία, έχουμε μια παγκόσμια οικονομία που έχει χάσει το ρυθμό της. Και από την άλλη, επιχειρηματίες οι οποίοι βρίσκουν μπροστά τους ένα εχθρικό περιβάλλον που δεν επιτρέπει επενδύσεις, έτσι ώστε να γυρίσουν οι αγορές σε ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτά τα δύο στοιχεία συντελούν στο να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα στις αγορές. Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις; Η απάντηση είναι μονόδρομος. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν σε μια διαφορετική φιλοσοφία, η οποία πρέπει να προσανατολίζεται στον πελάτη. Δηλαδή να αναπτύξουν μία πελατο-κεντρική στρατηγική μάρκετινγκ.

Διαβάστε Επίσης

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

Jul 3, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Εθνική Ασφαλιστική: Ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Jun 3, 2025

Βρισκόμαστε σε μια εποχή παγκόσμιας, οικονομικής αλλά και κοινωνικής κρίσης. Σε περιόδους οικονομικής κρίσης η ψυχολογία των πελατών παίζει σημαντικό ρόλο για την αγορά του προϊόντος. Ο καταναλωτής οδηγείται σε συνολική αναθεώρηση της καταναλωτικής του συμπεριφοράς, και αυτό που κυριαρχεί είναι η εργασιακή ανασφάλεια. Αυτό δημιουργεί μεγάλη αβεβαιότητα στον καταναλωτή με αποτέλεσμα η αγορά να χαρακτηρίζεται από οργή, θλίψη, θυμό, αβεβαιότητα, φόβο και πανικό. Αυτός είναι ο σημερινός πελάτης.

Στην καρδιά ενός πετυχημένου προϊόντος, όποιο και αν πουλάτε, βρίσκεται ένας ευχαριστημένος πελάτης. Οι εταιρείες που έχουν στο επίκεντρό τους τον πελάτη έχουν την τάση να δημιουργούν πελατεία και όχι μόνο προϊόντα, καταφέρνουν να συνδέονται με τους πελάτες με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να τους θέλγουν και να τους ενεργοποιούν κατά τη διεργασία.

Για να το πετύχουν αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να προσέξουν 9 σημεία:

  • Αναγνωρίστε τους υποψήφιους πελάτες.
  • Διακρίνετέ τους σε σχέση με τις ανάγκες και την αξία για την εταιρεία.
  • Γνωρίστε τον πελάτη, η επιχείρηση πρέπει να εστιάσει στον φοβισμένο πελάτη.
  • Προσαρμόστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε κάθε πελάτη.
  • Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται σίγουρος για την επένδυση που έχει πραγματοποιήσει.
  • Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ανοιχτές στην επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να εκπαιδεύονται κατάλληλα και να ενθαρρύνονται προκειμένου να λαμβάνουν πρωτοβουλίες που οδηγούν στη λύση του προβλήματος του πελάτη (Voice of the Customer).
  • Η τιμή μπορεί να είναι ένας παράγοντας προσέλκυσης υποψηφίων πελατών και για να παραμείνει ο πελάτης πρέπει: Οι επιχειρήσεις να έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αυξήστε τη διάρκεια σχέσεων με τους πελάτες και μειώστε το ρυθμό απώλειάς τους.

Η διάχυση της πελατο-κεντρικής κουλτούρας μόνο εύκολη δεν είναι. Απαιτεί συνεχή προσπάθεια από τη μεριά της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην εκπαίδευση των υπαλλήλων έτσι ώστε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας να μάθει να ακούει τον πελάτη και να ικανοποιεί τις όποιες επιθυμίες στο μεγαλύτερο βαθμό.

*Ο Γιώργος Αναστασίου είναι βραβευμένο στέλεχος και Διευθυντής Γραφείων Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής στους Νομούς Θεσσαλονίκης – Ξάνθης – Καβάλας. E-mail: g.anastasiu@gmail.com

Tags: Εθνική Ασφαλιστική
new-cover-insurancegif

Related Posts

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofossummitbannergif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ