ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θρησκευτική Πίστη, το Branding και ο Εγκέφαλος!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
27/05/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

EgkefalosΤα Brands προσπαθούν να επικοινωνήσουν την αξία τους, ενώ η θρησκεία παρέχει έναν άρρηκτο σύνδεσμο με το ιερό, το υπερφυσικό και το θείο, μια περιοχή που το Branding πολύ δύσκολα και ίσως ποτέ δεν θα καταφέρει να αγγίξει. Οπότε τι απαιτείται από ένα Brand για να αποκτήσει ένα συναισθηματικό σύνδεσμο με τους καταναλωτές, ο οποίος να μοιάζει έστω και στο ελάχιστο με αυτό της θρησκείας; H εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την αβεβαιότητα. Πόλεμοι, οικονομικές και πολιτικές προκλήσεις, ραγδαία αύξηση του πληθυσμού, μετανάστευση, λιγότερες δουλειές, περιβαλλοντικές καταστροφές, μειωμένα εισοδήματα, κρίση αξιών που αγγίζουν και την οικογένεια, όλα αυτά δημιουργούν ένα κλίμα το οποίο αυξάνει την ανάγκη για σταθερότητα στον άνθρωπο.

Διαβάστε Επίσης

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

Dec 18, 2025
Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

Dec 18, 2025

Αυτή την ανάγκη οι περισσότεροι άνθρωποι την αναζητούν σε αξίες με σταθερά θεμέλια, όπως η θρησκεία, η οποία κατά κύριο λόγο εκπέμπει μια ασφάλεια, καθοδηγεί και υπόσχεται τη διαιώνιση της ζωής ακόμη και μετά το θάνατο.

Παρόλο που η λειτουργία και ο σκοπός του Branding και της θρησκείας είναι εκ φύσεως διαφορετικός, μέσα ακριβώς από αυτήν τη διαφορετικότητα το Branding μπορεί να αντλήσει σημαντικά μαθήματα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν μια θρησκεία και που είναι αυτά στα οποία οφείλει την τεράστια επιτυχία της στα βάθη των αιώνων. Στα τέλη του 1997 μια ασυνήθιστη ιστορία για την ανακάλυψη του «σημείου του Θεού» στον εγκέφαλο άρχισε να εμφανίζεται σε εφημερίδες και περιοδικά.

Σε μια σειρά εξετάσεων επιληπτικοί ασθενείς με υψηλή εγκεφαλική δραστηριότητα στο βρεγματικό λοβό έδειξαν μεγάλη ευαισθησία σε θρησκευτικές φράσεις και λέξεις. Οι ερευνητές (J. Ashbrook και C. Albright, 1997) βρήκαν την περιοχή του εγκεφάλου που ίσως θα μπορούσε να σχετίζεται με τη θρησκευτική εμπειρία. Ουσιαστικά όμως ανακάλυψαν ότι αυτά που συμβαίνουν στον εγκέφαλο σχετίζονται άμεσα με αυτά που συμβαίνουν στο μυαλό, ακόμη και στην πιο υποσυνείδητη όλων των εμπειριών. Επίσης, ανέδειξαν τη σπουδαιότητα της νευροεπιστήμης στη διερεύνηση των πιο βασικών αξιώσεων της θρησκείας.

Το Branding από τη δική του πλευρά συνεχώς επιδιώκει την επίτευξη της αυθεντικότητας και την εγκαθίδρυση συναισθηματικής σχέσης με τους ανθρώπους που να βασίζεται στην πίστη και την εμπιστοσύνη. Η θρησκεία, όμως, δεν χρειάζεται να προσπαθήσει τόσο πολύ σε αυτό τον τομέα, γιατί όλες οι αξίες που σχετίζονται με την αυθεντικότητα και την πίστη θεωρούνται αυτονόητες. Το Branding προσπαθεί να δώσει ζωή και προσωπικότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω αναρίθμητων τεχνικών, ενώ η θρησκεία αντιπροσωπεύει το άυλο και φαινόμενα που είναι δύσκολο να μεταφέρεις και πόσο μάλλον να αναπαραστήσεις.

Ο Roberts (2004), αναπτύσσοντας τη θεωρία του για τα «σημάδια αγάπης» (lovemarks), πιστεύει ότι η αγάπη είναι το σημείο-κλειδί για «πίστη», ανατρέποντας παλιές θεωρίες που τοποθετούσαν την «εμπιστοσύνη» στο επίκεντρο της «καταναλωτικής πίστης».

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 14, Νοέμβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2

new-cover-insurancegif

Related Posts

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης
Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 18, 2025
Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”
Insurtech

Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Πόσο τονώθηκε η ζήτηση στις ασφαλίσεις κατοικιών λόγω μειωμένου ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1,3 εκατ. συμβόλαια περιουσίας είχαν οι Έλληνες το 2024

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Ατλαντική ένωση: Νέα Προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-banner4-all-safegif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

    SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ