ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Εργαλείο των Εργαλείων. Πώς να Δείτε τη Δουλειά σαν Παιχνίδι!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
29/04/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Douleia1Όταν αποτραβιόμαστε από τη μάχη στην κοιλάδα: Μου αρέσει να παρουσιάζω το εργαλείο STOP χρησιμοποιώντας την εξής παραβολή. Φανταστείτε την ορμή για αποδοτικότητα σαν μια μάχη. Φανταστείτε πως βρίσκεστε σ’ ένα στρατό του δέκατου πέμπτου αιώνα, που αποκρούει έναν εχθρό σε μια κοιλάδα μεταξύ δύο βουνών. Καθώς έχετε εμπλακεί σε ζωηρή μάχη, η συγκέντρωσή σας είναι πολύ περιορισμένη. Είστε ολοκληρωτικά απασχολημένοι με τις άμεσες απειλές και ευκαιρίες μέσα στα λίγα μέτρα που πολεμάτε. Ίσως αντιλαμβάνεστε πλήρως μόνο το άτομο με το οποίο πολεμάτε, ενώ περιφερειακά αντιλαμβάνεστε έναν ή δύο πιθανούς εχθρούς ή τους συμπατριώτες σας που πολεμούν κοντά σας. Οι απαιτήσεις της άμεσης κατάστασης απορροφούν όλη σας την προσοχή – και έτσι θα έπρεπε.

Διαβάστε Επίσης

EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου

Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

Oct 21, 2025
Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Oct 21, 2025

Τώρα φανταστείτε ότι βγαίνετε για μερικές στιγμές από τη δράση κι ανεβαίνετε λίγα βήματα προς την πλαγιά. Αμέσως συμβαίνουν δύο πράγματα. Πρώτον, βρίσκεστε μακριά από τις απειλές και τις προκλήσεις της μάχης, αλλά κι από όλη τη σωματική και την πνευματική της ένταση. Δεύτερον, η προοπτική σας έχει αλλάξει. Από την πιο υπερυψωμένη θέση σας έχετε το πλεονέκτημα ενός εκτεταμένου οπτικού πεδίου. Αντί να αντιλαμβάνεστε μόνο λίγους στρατιώτες μπορείτε να βλέπετε ολόκληρο τον εχθρικό στρατό. Με αυτήν τη βελτιωμένη προοπτική μπορείτε να δείτε πού και αν χρειάζεται κάποιος τη βοήθειά σας, μπορείτε να δείτε πού υπάρχει ένα πλεονέκτημα, και μπορείτε να αλλάξετε την τακτική σας αναλόγως.

Αν δίνατε στον εαυτό σας το χρόνο να ανέβει μερικά βήματα πάνω στην πλαγιά, θα είχατε ακόμη πιο εκτεταμένη θέα και θα μπορούσατε να δείτε την τακτική κατάσταση ολόκληρης της μεραρχίας σας. Αν ανεβαίνατε μάλιστα την κορυφή της πλαγιάς, θα μπορούσατε να δείτε ολόκληρη την κοιλάδα και να αποκτήσετε μια στρατηγική άποψη και των δύο στρατών ταυτόχρονα. Η αυξανόμενη απεμπλοκή και ανύψωση πάνω από τη μάχη θα σας έδινε ευρύτερη οπτική γωνία και την ικανότητα να κάνετε πιο ξεκάθαρες επιλογές. Αν συμπεραίνατε ότι αξίζει τον κόπο να πολεμήσετε, θα ήσασταν σε θέση να καθορίσετε πώς μπορείτε να συμβάλλετε καλύτερα στη μάχη, με σαφήνεια και με μια ανανεωμένη αίσθηση σκοπού. Χιλιάδες στελέχη από πολλές διαφορετικές εταιρείες συμφωνούν ότι το STOP είναι το απαραίτητο εργαλείο για την αποτελεσματική εργασία. Ένα στέλεχος το ονόμασε «το εργαλείο των εργαλείων», επειδή, όπως είπε, «είναι το εργαλείο που σε βοηθάει να θυμηθείς να χρησιμοποιήσεις όλα τα άλλα εργαλεία που έχεις στο οπλοστάσιό σου».

Το STOP σημαίνει: Αποτραβήξου, Σκέψου, Οργάνωσε τις σκέψεις σου και Προχώρα

Αποτραβήξου

Το να αποτραβηχτείς σημαίνει να βάλεις μια απόσταση ανάμεσα στον εαυτό σου και σε οτιδήποτε κάνεις εκείνη τη στιγμή. Αποτραβήξου από την ορμή της δράσης, του συναισθήματος, της σκέψης. Αποτραβήξου και ανασυγκροτήσου. Βρες ένα σημείο ισορροπίας και νηφαλιότητας. Ένα μέρος όπου θα μπορείς να σκεφτείς καθαρά, δημιουργικά και ανεξάρτητα.

Σύντομα STOP

Τα STOP μπορούν να έχουν οποιαδήποτε διάρκεια. Ένα σύντομο STOP μπορεί να διαρκέσει μόνο ένα ή δύο δευτερόλεπτα. Για παράδειγμα, χτυπάει το τηλέφωνο ενώ εργάζεστε πάνω σ’ ένα πρόγραμμα. Το χέρι σας πηγαίνει σχεδόν αυτόματα να σηκώσει το ακουστικό. Ένα STOP δύο δευτερολέπτων σας επιτρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας αν θέλετε πραγματικά να απαντήσετε στο τηλέφωνο εκείνη τη στιγμή. Το STOP δεν υποδεικνύει μια σωστή απάντηση, απλώς δημιουργεί την ευκαιρία να βάλετε τον εαυτό σας ξανά στη θέση του οδηγού. Τα μεσαία STOP αφήνουν το χρόνο να σκεφτείτε και να εκτιμήσετε μια κατάσταση, προτού προχωρήσετε σε ενέργειες. Παρά τη δημοφιλή διαφήμιση που λέει: «Απλά κάν’ το», (Just Do It – NIKE) όταν κάνουμε μόνο, χωρίς να σταματάμε για να σκεφτούμε τις επιλογές και τις συνέπειες, συχνά καταλήγουμε να «ξε- κάνουμε». Τέλος, υπάρχουν τα μεγάλα STOP, τα διαλείμματα που πρέπει να κάνουμε κατά καιρούς, για να δίνουμε στον εαυτό μας μια ευκαιρία να κοιτάξει τα ζητήματα με μια πιο στρατηγική προοπτική. Αυτό το ίδιο το κείμενο, για παράδειγμα, είναι μια πρόσκληση να κάνετε ένα STOP και να ρίξετε μια στρατηγική ματιά στο πώς σκέφτεστε για την εργασία σας ή για οποιαδήποτε πλευρά της ζωής σας.

Να μερικά παραδείγματα σύντομων και μεσαίων STOP:

– Πριν μιλήσετε με κάποιον, κάντε πάντα ένα STOP. Αξίζει κάθε σκέψη που σας περνάει από το μυαλό να βγει από το στόμα σας; Το STOP μας επιτρέπει να αναλύσουμε τις σκέψεις μας και να βρούμε το κατάλληλο περιεχόμενο, χρόνο, έκφραση, συντονισμό και συνοπτικότητα. Ομοίως, ό,τι ακούμε δεν είναι κατάλληλο για αφομοίωση. Χρησιμοποιήστε το STOP για να φιλτράρετε και να διακρίνετε τι είναι και τι δεν είναι απαραίτητο να πάρετε στα σοβαρά.

– Φτάνετε στο γραφείο σας και βρίσκετε κάποια έγγραφα με τα οποία δεν έχετε ασχοληθεί. Τι κάνετε; Πηγαίνετε αυτόματα να τα σηκώσετε, ή κάνετε πρώτα ένα STOP; Το STOP θα σας δώσει την ευκαιρία να σκεφτείτε τις προτεραιότητες της μέρας, κάποιες από τις οποίες – οι πιο σημαντικές – ίσως να μην είναι το ίδιο ορατές με τα έγγραφα.

– Ένας συνάδελφος αρχίζει να παραπονιέται. Ξέρετε ότι είναι άνθρωπος που του αρέσει να γκρινιάζει, αλλά δεν κάνει ποτέ κάτι για το πρόβλημα. Ζητάει να συμμεριστείτε το παράπονό του. Κάνετε STOP ή ορμάτε με τη γνώμη σας χωρίς να σκεφτείτε αν θέλετε ή όχι να μπείτε σ’ αυτήν τη διαδικασία;

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 14, Νοέμβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2

new-cover-insurancegif

Related Posts

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ