ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαδίκτυο:
Αλλάζει την Ιδιωτική Ασφάλιση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/05/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η εκτεταμένη χρήση του Διαδικτύου από τους Καταναλωτές αναμένεται να φέρει αλλαγές και στον τρόπο λειτουργίας των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Αν και οι μεγαλύτερες γενιές το χρησιμοποιούν επίσης, οι νεότεροι αλλά και οι έφηβοι κυρίως μεγάλωσαν και μεγαλώνουν μαζί του. Κατά συνέπεια, ο παραδοσιακός τρόπος συναλλαγών μεταξύ Επιχειρήσεων και Καταναλωτών αλλάζει για πάντα. Τα σημερινά παιδιά έχουν έναν εντελώς διαφορετικό -«ηλεκτρονικό»- τρόπο σκέψης.

Οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις αρχίζουν και αυτές να σκέφτονται τρόπους ευρύτερης προσέγγισης και εκμετάλλευσης του «νέου» μέσου. Μόλις φέτος το Διαδίκτυο «έκλεισε» τα 20 χρόνια παρουσίας του στην ευρύτερη καθημερινότητα των πολιτών. Στη Μεγάλη Βρετανία Εταιρείες όπως η Aviva και η Direct Line, που είναι και η μεγαλύτερη Ασφαλιστική Εταιρεία αυτοκινήτων στη χώρα, λειτουργούν ιστοσελίδες στις οποίες απευθύνονται σχεδόν όλοι όσοι ψάχνουν να ασφαλίσουν το σπίτι ή το αυτοκίνητό τους. Επίσης, στην Αγγλία λειτουργούν και πολλά ενημερωτικά sites, όπου συγκρίνονται τιμές και όροι ασφαλιστικών συμβολαίων. Μια μικρή Ασφαλιστική Εταιρεία αυτοκινήτων έφτιαξε μια διαφήμιση για την τηλεόραση, η οποία έκανε τεράστια επιτυχία και γύρο μέσω του You Tube -μιλάμε για αρκετά εκατομμύρια «κλικ»-, με αποτέλεσμα η άγνωστη Εταιρεία να κερδίσει Παγκόσμια Αναγνώριση. Ο λόγος της επιτυχίας στο YouTube, ωστόσο, παραμένει… άγνωστος. Προφανώς η διαφήμιση ήταν έξυπνη και αστεία, όπως πολλά άλλα κλιπάκια που κυκλοφορούν στο Internet. Πάντως, η ιστορία αυτή αποδεικνύει ότι, αν καταφέρει κανείς να αγγίξει, με ένα διαφορετικό τρόπο, έστω ένα μικρό μέρος από το στοχευμένο κοινό του, είναι πολύ πιθανό η περίπτωσή του να πάρει το δρόμο του Internet, το οποίο, απ’ ό,τι φαίνεται, μπορεί να κάνει όλα τα υπόλοιπα!

Διαβάστε Επίσης

Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

Oct 14, 2025
«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

Oct 14, 2025
new-cover-insurancegif

Related Posts

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενίσχυση την οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑΕ: Πρόεδρος ο Χ. Αλεξόπουλος και Αντιπρόεδρος η Στ. Βικτωράτου

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 13, 2025

Comments 1

  1. GITA says:
    16 years ago

    Η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ανοιξε τον δρομο και χθές μάλιστα σε παρουσίαση που κάνανε στους brokers για τα νεα τους προγραμματα όταν κάποιος συναδελφος τους είπε πως είναι δυνατον να πουλαμε το ιδιο προιον εμεις σαν διαμεσολαβητες και εσείς σαν ιντεραμερικαν, με μειωμενη τιμή? δεν θεωρείται αυτό αθεμιτος ανταγωνισμός??? και φυσικά συμφωνησαν όλοι οι παρευρισκόμενοι.
    απάντηση φυσικά ξεκαθαρη δεν πηραμε παρα μόνο όταν συνεχίσαμε να πιεζουμε και παραδεχτηλκαν οτι οντως δεν ειναι σωστό και οτι θα φτιαξουν ενα διαφορετικο προιον. για να δούμε . πάντως το οτι το παραδεχτηκαν ειναι προς τιμήν τους !!!
    πολύ καλή η τεχνολογία αλλά θα πρέπει να μας υπηρετει και να μας κάνει την ζωή πιο ευκολη όχι να μας εξαλείψει . αν και στις ασφάλειες αυτό δεν είναι ιδιατερα ευκολο λόγω της πολυπλοκότητας του κλάδου. μέχρι στιγμής έχουμε αποδειξει οτι δεν προσθέτουμε κόστος στην ασφάλιση παρα μόνο αξία. Ας το καταλάβουν και κάποιοι φοινικες που κάθονται στα μεγάλα και πολυτελες γραφεία τους !
    καλημερα !

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

    «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο όμιλος HHG υποστηρίζει μελέτες νέων έργων στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Επιδαύρου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ