ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΗΠΑ: Πληροφορούνται από το Ίντερνετ, αλλά Αγοράζουν από τους Ασφαλιστές

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
25/04/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Asfaleies_PolisiΟι καταναλωτές στις ΗΠΑ, στρέφονται σε ψηφιακές πηγές για Τιμολογήσεις και άλλες Πληροφορίες, αλλά εξακολουθούν να προτιμούν την Προσωπική Επαφή με τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους όταν Αγοράζουν. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ερωτηθέντων προτιμούν να πάρουν Πληροφορίες σχετικά με τα Ασφαλιστικά Προϊόντα και τις Τιμές, από μια ιστοσελίδα Ασφαλιστικής Εταιρείας. Ακολουθούν οι φίλοι και η οικογένεια (61%) και οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι (56%), σύμφωνα με Έρευνα της Εταιρείς Accenture σε περισσότερους από 4.000 Ασφαλισμένους σε Ασφάλειες Αυτοκινήτου και Κατοικίας στις ΗΠΑ.

Αμέσως μετά τους Ασφαλιστές ακολουθούν άλλα επίσης online εργαλεία με 55% και 54% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, που αναφέρουν αυτές τις επιλογές.

Διαβάστε Επίσης

10 ερωτήσεις για την ασφάλιση υγείας που μας ενδιαφέρουν!

Επαγγελματική Αστική Ευθύνη δικηγόρου. Τι μας παρέχει;

Jul 28, 2025
Πώς να ασφαλίσετε σωστά το σπίτι σας

Πώς να ασφαλίσετε σωστά το σπίτι σας

Jul 28, 2025

“Κατά τον καθορισμό των Στρατηγικών Πωλήσεων, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες πρέπει να αναγνωρίσουν ότι οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διαφοροποιημένοι στις προτιμήσεις των καναλιών στα διάφορα στάδια της διαδικασίας Αγοράς”, δήλωσε ο Erik Sandquist, Διευθύνων Σύμβουλος στην Accenture P&C Ασφαλιστικές Υπηρεσίες. “Οι Direct Ασφαλίσεις συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο, όσο οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετοι να αγοράσουν online τα Συμβόλαια τους. Αυτό σημαίνει ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες με ένα μοντέλο διανομής στηριγμένο στο agency, πρέπει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών και να ενσωματώσουν τα δικτύα Συμβούλων με τις ψηφιακές, από κινητό και μέσα κοινωνικής δικτύωσης δυνατότητες”.

Σύμφωνα με την Έρευνα, σχεδόν το μισό (46%) των πελατών στις Ασφάλειες, θεωρούν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από διάφορες Ασφαλιστικές Εταιρείες είναι ουσιαστικά όλα τα ίδια. Επιπλέον, το 26% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου ή κατοικίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες που βρίσκονται σήμερα, ή σχεδιάζουν να εξετάσουν τις προσφορές των άλλων ασφαλιστικών εταιρείων πριν από την ανανέωση.

Ενδιαφέρον είναι, ότι η Accenture διαπίστωσε ότι η ηλικία δεν είναι ένας σημαντικός παράγοντας προτίμησης καναλιού, ειδικά όταν πρόκειται για την έκδοση Προσφοράς.

Μόνο το 37% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24 ετών, λένε ότι προτιμούν να αποκτήσουν μια Προσφορά από την ιστοσελίδα μιας ασφαλιστικής Εταιρείας, σε σύγκριση με 53% για τις ηλικίες 25 – 44 και 41% για τους 45 – 64. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18 – 24, δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να αποκτήσουν μια Προσφορά με Προσωπική Επαφή. Μόνον οι μεγαλύτερης ηλικίας ερωτηθέντες (65 – 74 ετών), είναι πιο πιθανό να προτιμούν την απόκτηση μιας Προσφοράς με Προσωπική Επαφή (39%).

Ωστόσο, το 10% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 – 24 λένε ότι προτιμούν να αποκτήσουν μία Προσφορά μέσω εφαρμογών του κινητού τους, σε σύγκριση με 5% για τις ηλικίες 25 – 44 και 1% για τις ηλικίες 45 – 64.

Από τη στιγμή που ληφθεί η απόφαση όμως, σχεδόν τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών εκφράζουν την προτίμησή τους για τη δημιουργία και την πληρωμή των Συμβολαίων αυτοκινήτου και Κατοικίας μέσω Προσωπικής Επαφής με έναν Σύμβουλο.

Επίσης, πάνω από τα δύο τρίτα (68%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24, λένε ότι θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για εξατομικευμένες Συμβουλές κατά την Αγορά Συμβολαίου αυτοκινήτου ή κατοικίας, σε σύγκριση με 27% των ατόμων ηλικίας 45 – 64 και μόλις 16% των ατόμων ηλικίας 65 έως 74 ετών.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Πώς να ασφαλίσετε σωστά το σπίτι σας
Ασφάλιση Κατοικίας Ειδήσεις & Νέα

Πώς να ασφαλίσετε σωστά το σπίτι σας

by Insurancedaily editorial team
Jul 28, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου είναι άτυπα η φωνή της διαμεσολάβησης. Γιατί όχι και τυπικά;

by Νίκος Μωράκης
Jul 25, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεταβίβαση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου από την Allianz προς την GENERALI

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποιες ασφαλιστικές θα σηκώσουν το βάρος για τις φονικές πλημμύρες στη Γερμανία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μετά από τους καύσωνες αντιμέτωπη με πλημμύρες η Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
300250png
cnp-banner-300x250-final-1gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ