ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θρησκευτική Πίστη, το Branding και ο Εγκέφαλος!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
27/05/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

EgkefalosΤα Brands προσπαθούν να επικοινωνήσουν την αξία τους, ενώ η θρησκεία παρέχει έναν άρρηκτο σύνδεσμο με το ιερό, το υπερφυσικό και το θείο, μια περιοχή που το Branding πολύ δύσκολα και ίσως ποτέ δεν θα καταφέρει να αγγίξει. Οπότε τι απαιτείται από ένα Brand για να αποκτήσει ένα συναισθηματικό σύνδεσμο με τους καταναλωτές, ο οποίος να μοιάζει έστω και στο ελάχιστο με αυτό της θρησκείας; H εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την αβεβαιότητα. Πόλεμοι, οικονομικές και πολιτικές προκλήσεις, ραγδαία αύξηση του πληθυσμού, μετανάστευση, λιγότερες δουλειές, περιβαλλοντικές καταστροφές, μειωμένα εισοδήματα, κρίση αξιών που αγγίζουν και την οικογένεια, όλα αυτά δημιουργούν ένα κλίμα το οποίο αυξάνει την ανάγκη για σταθερότητα στον άνθρωπο.

Διαβάστε Επίσης

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Jul 1, 2025
ΤτΕ

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

Jul 1, 2025

Αυτή την ανάγκη οι περισσότεροι άνθρωποι την αναζητούν σε αξίες με σταθερά θεμέλια, όπως η θρησκεία, η οποία κατά κύριο λόγο εκπέμπει μια ασφάλεια, καθοδηγεί και υπόσχεται τη διαιώνιση της ζωής ακόμη και μετά το θάνατο.

Παρόλο που η λειτουργία και ο σκοπός του Branding και της θρησκείας είναι εκ φύσεως διαφορετικός, μέσα ακριβώς από αυτήν τη διαφορετικότητα το Branding μπορεί να αντλήσει σημαντικά μαθήματα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν μια θρησκεία και που είναι αυτά στα οποία οφείλει την τεράστια επιτυχία της στα βάθη των αιώνων. Στα τέλη του 1997 μια ασυνήθιστη ιστορία για την ανακάλυψη του «σημείου του Θεού» στον εγκέφαλο άρχισε να εμφανίζεται σε εφημερίδες και περιοδικά.

Σε μια σειρά εξετάσεων επιληπτικοί ασθενείς με υψηλή εγκεφαλική δραστηριότητα στο βρεγματικό λοβό έδειξαν μεγάλη ευαισθησία σε θρησκευτικές φράσεις και λέξεις. Οι ερευνητές (J. Ashbrook και C. Albright, 1997) βρήκαν την περιοχή του εγκεφάλου που ίσως θα μπορούσε να σχετίζεται με τη θρησκευτική εμπειρία. Ουσιαστικά όμως ανακάλυψαν ότι αυτά που συμβαίνουν στον εγκέφαλο σχετίζονται άμεσα με αυτά που συμβαίνουν στο μυαλό, ακόμη και στην πιο υποσυνείδητη όλων των εμπειριών. Επίσης, ανέδειξαν τη σπουδαιότητα της νευροεπιστήμης στη διερεύνηση των πιο βασικών αξιώσεων της θρησκείας.

Το Branding από τη δική του πλευρά συνεχώς επιδιώκει την επίτευξη της αυθεντικότητας και την εγκαθίδρυση συναισθηματικής σχέσης με τους ανθρώπους που να βασίζεται στην πίστη και την εμπιστοσύνη. Η θρησκεία, όμως, δεν χρειάζεται να προσπαθήσει τόσο πολύ σε αυτό τον τομέα, γιατί όλες οι αξίες που σχετίζονται με την αυθεντικότητα και την πίστη θεωρούνται αυτονόητες. Το Branding προσπαθεί να δώσει ζωή και προσωπικότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω αναρίθμητων τεχνικών, ενώ η θρησκεία αντιπροσωπεύει το άυλο και φαινόμενα που είναι δύσκολο να μεταφέρεις και πόσο μάλλον να αναπαραστήσεις.

Ο Roberts (2004), αναπτύσσοντας τη θεωρία του για τα «σημάδια αγάπης» (lovemarks), πιστεύει ότι η αγάπη είναι το σημείο-κλειδί για «πίστη», ανατρέποντας παλιές θεωρίες που τοποθετούσαν την «εμπιστοσύνη» στο επίκεντρο της «καταναλωτικής πίστης».

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 14, Νοέμβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ