ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς να αντιμετωπίζετε τον Ανταγωνισμό

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
20/05/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΣε μια πώληση, δεν ανταγωνίζεστε μόνο τους άλλους επαγγελματίες που προσφέρουν το ίδιο ή κάποιο παρεμφερές προϊόν, αλλά και όλους τους επαγγελματίες που προσφέρουν εντελώς διαφορετικά προϊόντα. Αγωνίζεστε για ένα μερίδιο από τα χρήματα που ο πελάτης έχει στο πορτοφόλι του. Ανεξάρτητα από το αν το συνειδητοποιούν ή όχι, ο έμπορος επίπλων βρίσκεται σε ανταγωνισμό με τον κρεοπώλη, τον εστιάτορα και τον θεατρικό επιχειρηματία. Η απόδοση του επαγγελματία εξαρτάται απόλυτα από τη φιλοσοφία που ο ίδιος ακολουθεί.

Οι φιλοδοξίες σας, η στάση σας απέναντι στις πωλήσεις, αλλά και η πίστη σας σ’ αυτό που πουλάτε, αποτελούν τη φιλοσοφία σας. Ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε τον ανταγωνισμό είναι να υποκριθείτε πως τον αγνοείτε – τονίζουμε τη λέξη «υποκριθείτε».

Διαβάστε Επίσης

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

Dec 18, 2025
Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

Dec 18, 2025

Προβάλλοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, αντί να κατηγορείτε και να αποδοκιμάζετε τα προϊόντα που προσφέρει ο ανταγωνισμός, μπορείτε να οδηγήσετε τον πελάτη στο να κάνει τη σύγκριση και να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα χωρίς να διαβρώσετε τη δική σας ακεραιότητα.

Τίποτε δεν προκαλεί τόσο αρνητικά έναν υποψήφιο πελάτη όσο μια κατά μέτωπο επίθεση στον ανταγωνισμό. Δείχνει κακό χαρακτήρα και κακό γούστο, δεν αποδεικνύει τίποτε όσον αφορά το δικό σας προϊόν και είναι τελείως περιττή. Μπορείτε να εξασφαλίσετε το επιθυμητό πλεονέκτημα παρουσιάζοντας τα θετικά σημεία της δικής σας πρότασης και όχι τα μειονεκτήματα του αντιπάλου σας. Υπάρχουν φορές που ο επαγγελματίας ονειρεύεται έναν κόσμο χωρίς ανταγωνισμό. Δεν πρόκειται απλώς για ένα αβάσιμο όνειρο, πρόκειται για έναν τρομακτικό εφιάλτη. Αν έλειπε ο ανταγωνισμός, θα ζούσαμε σε έναν κόσμο ατελή, έναν κόσμο όπου κανείς δεν θα ήθελε να αγοράσει, να πουλήσει ή ακόμη και να ζήσει.

Το ανταγωνιστικό πνεύμα διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα, πιέζει τις τιμές και κρατά τους επαγγελματίες σε εγρήγορση. Αν δεν υπήρχε η ανάγκη να βγούμε και να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό, το επίπεδο των πωλήσεων θα ήταν ιδιαίτερα χαμηλό, και αντίστοιχα χαμηλό θα ήταν και το επίπεδο της ζωής μας. Κι όμως! Λίγοι είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίσουν τους ανταγωνιστές τους! Κατ’ αρχάς, ως επαγγελματίες, πρέπει να γνωρίσετε και να κατανοήσετε τον ανταγωνισμό, καθώς και να αντιμετωπίσετε με ρεαλισμό τα προϊόντα και τις προσφορές των άλλων επαγγελματιών. Δεν επιτρέπεται να διαστρεβλώνετε ή να αγνοείτε την πραγματικότητα.

Οι υπόλοιποι επαγγελματίες είναι καλοί, εσείς, όμως, είστε καλύτερος. Τα προϊόντα τους είναι καλά, τα δικά σας, όμως, είναι άριστα. Νιώστε ότι είστε ο καλύτερος, ότι δεν υπάρχει δεύτερος σαν εσάς. Προβάλλετε την πίστη σας στο προϊόν σας όσο πιο διακριτικά μπορείτε, ταυτόχρονα όμως, μην υποτιμάτε τον ανταγωνισμό. Κατανοήστε ότι οι ανταγωνιστές σας είναι ικανοί, όχι, όμως, τόσο όσο εσείς. Ότι τα προϊόντα τους είναι καλά, όχι όμως τόσο ποιοτικά όσο τα δικά σας.

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 17, Φεβρουάριος 2013. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης
Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 18, 2025
Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”
Insurtech

Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Πόσο τονώθηκε η ζήτηση στις ασφαλίσεις κατοικιών λόγω μειωμένου ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1,3 εκατ. συμβόλαια περιουσίας είχαν οι Έλληνες το 2024

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Ατλαντική ένωση: Νέα Προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

    SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ