ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σημαντική Μαρτυρία Αναγνώστη για το ΙΚΕΑ

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/02/2010 - Updated on 19/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο αναγνώστης του I.D. μας έστειλε τις εμπειρίες του και τις μεταβιβάζουμε, επειδή εμπιστευόμαστε την Ειλικρίνειά του και την Ακρίβειά του! Μπορείτε εξάλλου να τα επιβεβαιώσετε όλα μέσω του Διαδικτύου!

Διαβάστε Επίσης

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

Jul 3, 2025
Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Jun 3, 2025

ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ

ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!

Είμαστε κορόιδα;

Μέσα στην κρίση και στα σενάρια «πτωχεύουμε, δεν πτωχεύουμε» κάποιοι κερδοσκοπούν σε βάρος μας και κερδοσκοπούν αισχρά!

Δε μιλάω για μονάδες spread των ελληνικών 10ετών ομολόγων, αλλά για την καθημερινότητά μας!

Πρόσφατα πήγα να αγοράσω ένα επιπλάκι από την πολυεθνική IKEA. Είχα αγοράσει ήδη ένα πριν από ένα χρόνο περίπου και πήγα να αγοράσω ένα δεύτερο. Θυμόμουν ότι το είχα αγοράσει 49 ευρώ. Όταν πήγα να πάρω το δεύτερο, η τιμή του ήταν 79 ευρώ!


Δηλαδή, 61% ακριβότερα!

Τρελάθηκα! Δεν ήταν τα 30 ευρώ που με τρέλαναν, αλλά αυτό το 61%!

Σκέφτηκα «μέσα σε περίοδο παγκόσμιας κρίσης αυτοί ανεβάζουν τις τιμές τους;». Περίεργο!

Μπήκα λοιπόν στα sites της IKEA σε όλη την Ευρώπη και τι διαπίστωσα;

Οι τιμές ναι μεν αυξήθηκαν… ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δε φτάνει που έχουμε από τους πιο χαμηλούς μισθούς στην Ευρώπη, έχουμε και τις πολυεθνικές (και όχι μόνο) να μας εκμεταλλεύονται ξεδιάντροπα!

Λοιπόν, για να μη λέτε ότι σας λέω χαζομάρες, έκανα μια μικρή δειγματοληπτική έρευνα σε προϊόντα μαζικής κατανάλωσης της εν λόγω εταιρείας:


Τα συμπεράσματα δικά σας:

Τραπεζάκι LACK (200.114.13):

Ελλάδα: Άσπρο: 9,95 ευρώ Καρυδιά-Σημύδα: 15,00 (κατάλογος 2010, σελ. 66)

Γαλλία: Όλα 4,95 (Σ’ εμάς 200-300% ακριβότερα!)

Ιταλία: 7.99 (Σ’ εμάς 25-50% ακριβότερα!)

Ιρλανδία: Άσπρο: 5,99 Καρυδιά-Σημύδα: 8,99 (Σ’ εμάς 66% ακριβότερα!)

Ισπανία: Όλα 4,99 (Σ’ εμάς 200-300% ακριβότερα!)

Πορτογαλία: Όλα 4,99 (Σ’ εμάς 200-300% ακριβότερα!)

Γερμανία: Άσπρο 7,99 Καρυδιά-Σημύδα: 9,99 (Σ’ εμάς 25-50% ακριβότερα!)

Καναπές διθέσιος KLIPPAN (180Χ88) κάλυμμα Lappmon:

Ελλάδα : 235,00 ευρώ (κατάλογος 2010, σελ. 18)

Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία: 199,00 (Σ’ εμάς 18% ακριβότερα)

Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία: 189,00 (Σ’ εμάς 24% ακριβότερα)

Έπιπλο Τηλεόρασης Mavas:

Ελλάδα : 79,00 (κατάλογος 2010, σελ. 75)

Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Πορτογαλία: 69,00-69,90 (Σ’ εμάς 14% ακριβότερα)

Ιρλανδία: 59,00 (Σ’ εμάς 33% ακριβότερα)

Ραφιέρα EXPEDIT 59×39 Λευκή:

Ελλάδα: 45,00 (κατάλογος 2010, σελ. 81)

Γαλλία, Πορτογαλία, Ισπανία: 19,95 (Σ’ εμάς 225% ακριβότερα!)

Συρταριέρα MALM (300.539.21):

Ελλάδα: 79,00 (κατάλογος 2010, σελ. 157)

Γαλλία, Ιταλία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία: 59,00 (Σ’ εμάς 33% ακριβότερα!)

Όλες οι τιμές που σας παραθέτω έχουν και τα αντίστοιχα links στα sites των άλλων χωρών για να μην πείτε ότι είμαι υπερβολικός!



Και θέτω τα εξής ερωτήματα:


1. Είναι προφανές ότι υπάρχουν διαφορετικοί τιμοκατάλογοι και εμείς είμαστε στον πιο ακριβό, τουλάχιστον για την Ευρώπη! Γιατί; Μήπως γιατί έχουμε τα υψηλότερα εισοδήματα; Μήπως μας περισσεύουν; Γιατί οι τιμές που αγοράζουμε είναι ίδιες με αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ναι, εκεί το τραπεζάκι κάνει 49 ΑΕΔ= 9,5 ευρώ αν και λίγο φτηνότερο), μίας από τις πλουσιότερες χώρες στον κόσμο; (Στην Αμερική κάνει 7,99 δολ. = 5,65 ευρώ – είναι φτωχοί αυτοί!)

2. Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι είμαστε τόσο κορόιδα, ώστε να μας πουλάνε τα ίδια πράγματα 2 και 3 φορές ακριβότερα; Νομίζουν ότι πουλάνε… χάντρες στους ιθαγενείς;

3. Τι μπορούμε να κάνουμε ως καταναλωτές; Μπορούμε να σταματήσουμε να ψωνίζουμε από δαύτους μερικούς μήνες, μήπως και φιλοτιμηθούν και κατεβάσουν τις τιμές τους στα… ευρωπαϊκά επίπεδα! Μπορούμε να τους στείλουμε μερικές χιλιάδες e-mail διαμαρτυρίας; Να γράψουμε ένα e-mail και να το στείλουμε σε όλους τους γνωστούς μας, απλώς για να μάθουν τι θα πει σας «Πουλάμε Ακόμα Φτηνότερα»!

Δεν ξέρω για σας, αλλά προσωπικά… τρελαίνομαι να με περνάνε για κορόιδο… ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΡΟΪΔΟ!


Και η απάντηση του IKEA:

Αγαπητέ κύριε,

Οι τιμές των προϊόντων ΙΚΕΑ διαφέρουν από χώρα σε χώρα διότι καθορίζονται από τις συνθήκες του τοπικού ανταγωνισμού ανάλογα με το προϊόν. Δέσμευσή μας είναι οι τιμές των προϊόντων ΙΚΕΑ στην Ελλάδα να είναι οι χαμηλότερες στην αγορά.

Αυτήν τη χρονιά, στον κατάλογο του 2010, δεσμευτήκαμε και καταφέραμε να μειώσουμε τις τιμές σε 800 κωδικούς σε σχέση με πέρυσι, ενώ για όλα τα άλλα προϊόντα του καταλόγου κρατήσαμε τις τιμές σταθερές. Θυμίζουμε οτι οι τιμές όλων των προϊόντων του καταλόγου ΙΚΕΑ παραμένουν σταθερές για ένα ολόκληρο έτος.

Επειδή κυκλοφορεί ένα e-mail σχετικά με τη σύγκριση τιμών προϊόντων ΙΚΕΑ σε διάφορα Ευρωπαϊκά κράτη, θα πρέπει να σας επισημάνουμε τα εξής:

Το e-mail κάνει επιλεκτική σύγκριση τιμών σε 5 προϊόντα από όλη τη συλλογή μας. Ενώ αναφέρεται με λεπτομέρεια σε αυτά τα 5 προϊόντα, δεν αναφέρει καθόλου τον κωδικό ή το όνομα του επίπλου που αγοράστηκε. Δηλώνουμε υπεύθυνα ότι δεν υπάρχει κανένας κωδικός στη συλλογή μας που τα τελευταία 2 χρόνια η τιμή του ήταν 49 ευρώ και φέτος η τιμή του να είναι 79 ευρώ (πλην των προϊόντων έκθεσης που μπορεί να πουλήθηκαν στο τμήμα ευκαιριών ή κατά την περίοδο των εκπτώσεων).

Επίσης, στο e-mail γίνεται επιλεκτική σύγκριση τιμών με ελάχιστες Ευρωπαϊκές χώρες, πράγμα που καθιστά αδύνατη την αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων. Σε δύο μάλιστα περιπτώσεις δηλώνονται ανακρίβειες.

Στη πρώτη περίπτωση αναφέρει ότι η τιμή του προϊόντος MALM με κωδικό 300.539.21 είναι 59,00 ευρώ σε Γαλλία, Ιταλία, Ιρλανδία, Ισπανία και Πορτογαλία, ενώ παραθέτει μόνο το link της Γαλλίας. Πράγματι, είναι αλήθεια ότι η τιμή του συγκεκριμένου προϊόντος στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ιρλανδία είναι 59,00. Είναι ψευδές όμως σε ό,τι αφορά την Ισπανία και την Πορτογαλία, όπου η τιμή είναι 79,90 ευρώ, δηλαδή ακριβότερα από την Ελλάδα.

Στη δεύτερη περίπτωση το προϊόν EXPEDIT (τιμή Ελλάδας 45,00 ευρώ), ενώ το συγκρίνει με τις τιμές σε Γαλλία, Πορτογαλία και Ισπανία, αγνοεί επιδεικτικά να το συγκρίνει με τις υπόλοιπες χώρες που έχει επιλέξει στο e-mail, όπως είναι η Ιταλία (τιμή: 49,95 ευρώ) και η Ιρλανδία (τιμή: 49,90 ευρώ).

Ενδεικτικά, παραθέτουμε τιμές ορισμένων κωδικών προϊόντων καταλόγου ΙΚΕΑ που οι τιμές τους στην Ελλάδα είναι χαμηλότερες από άλλες ευρωπαϊκές χώρες:


Καναπές IKEA STOCKHOLM, Παιδική καρέκλα MAMMUT, Σεζλόνγκ KARLSRONA


Σελίδα 26, Σελίδα 40, Σελίδα 30
Ελλάδα: 1.285 ευρώ Ελλάδα: 9,95 Ελλάδα: 99

Γερμανία: 1.399 Γερμανία: 15,99 Γερμανία: 129

Ιταλία: 1.399 Ιταλία: 11,99 Βέλγιο: 125

Βέλγιο: 1.290 Βέλγιο: 9,99

Ισπανία: 1.399


Πολυθρόνα POANG, Τριθέσιος καναπές EKTORP, Τριθέσιος Καναπές KRAMFORS


Σελίδα 48, Σελίδα 44, Σελίδα 54
Ελλάδα: 99 Ελλάδα: 395 Ελλάδα: 495

Γερμανία: 109 Γερμανία: 499 Γερμανία: 579
Ιταλία: 99,9 Ιταλία: 429 Ιταλία: 549
Βέλγιο: 109,9 Βέλγιο: 449 Βέλγιο: 549

Ισπανία: 108,9 Ισπανία: 449 Ισπανία: 599


Καρέκλα TOBIAS, Κρεβάτι HEMNES, Κρεβάτι SORTA

Σελίδα 104, Σελίδα 150, Σελίδα 184
Ελλάδα: 69 Ελλάδα: 319 Ελλάδα: 199

Γερμανία: 79 Γερμανία: 319 Γερμανία: 229
Ιταλία: 89 Ιταλία: 349 Ιταλία: 229
Βέλγιο: 79,9 Ισπανία: 349 Βέλγιο: 279

Ισπανία: 79,9 Ισπανία: 229


Ντουλάπα ODDA, Χαλί ANDREA, Γραφείο EXPEDIT

Σελίδα 186, Σελίδα 232, Σελίδα 278
Ελλάδα: 229 Ελλάδα: 199 Ελλάδα: 89

Γερμανία: 259 Γερμανία: 259 Γερμανία: 114
Ιταλία: 249 Ιταλία: 249 Ιταλία: 119,90

Βέλγιο: 249 Ισπανία: 299 Βέλγιο:119,90

Ισπανία: 249 Ισπανία: 117,90

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η αποστολή μας παραμένει να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς.

Ολοκληρώνοντας, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε, αν το κρίνετε απαραίτητο, να προωθήσετε αυτό το μήνυμα στους φίλους και γνωστούς σας.

Με εκτίμηση,

Νικόλαος Καραβάνατζης,

Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών


Tags: Εθνική Τράπεζα
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025

Comments 9

  1. ΓΙΩΚΑς says:
    15 years ago

    Αυτός που μιλάει για το ΙΚΕΑ, γιατί δεν πάει να το αγοράσει το τραπεζάκι από αντίστοιχο ελληνικό κατάστημα; Μάλλιστα, απέναντι από το ΙΚΕΑ στον Κηφισσό υπάρχει ένα αντίστοιχο ελληνικό πολυκατάστημα με πάνω από εκατό (έτσι λεει η πινακίδα του) κατασκευαστές επίπλων. Επειδή εγώ πήγα, οι τιμές ήταν 5πλάσιες και 10πλάσιες.
    Οι θεωρίες συνομωσίας και η ξενοφοβία δεν βοηθάνε πουθενά…

    Reply
  2. jj says:
    15 years ago

    @ ΓΙΩΚΑs
    Αντί να κατακρίνεις το φίλο για την Δουλειά που έκανε καλύτερα θα ήταν να σκεφτείς ότι αυτό που γράφεις δεν οδηγεί πουθενά και να μην προσπαθείς να μπλέξεις Θεωρίες που μόνο εσύ σκέφτεσαι.
    Εκτός και αν είναι του IKEA ?
    Είσαι  ?
    Όχι ότι θα μας Πεις αλλά ρωτάω έτσι για να το διαβάσουν οι υπόλοιποι .
    Για να πέσουν οι τιμές θα πρέπει ανταγωνισμός προς τα κάτω .
    Όχι να προσαρμόζει το ΙΚΕΑ τις τιμές του στους άλλους που πουλάνε ακριβά .
    Σιγά την ποιότητα που έχει για να ζητάει τα  όσα ζητά.
    Να κρατήσει χαμηλά τις τιμές και να προσαρμοστεί στην Ελληνική πραγματικότητα .

    Reply
  3. NikosKaisaris says:
    15 years ago

    Θα ήθελα να επισημάνω ότι επειδή μπήκα στον πειρασμό να ελέγξω τον αντίστοιχο ιταλικό κατάλογο (καιρό πριν αναφερθεί το θέμα στο ID), παρατήρησα μετά λύπης μου ότι όντος ισχύει η διαφορά των τιμών και μάλιστα σε ένα προϊόν καθιστικού παρατήρησα διαφορά της τάξεως του +35 % στα αντίστοιχα ελληνικά ΙΚΕΑ.
    Το γεγονός αυτό είναι απαράδεκτο κατά την ταπεινή μου άποψη, όντας πελάτης των ΙΚΕΑ. Επίσης θα ήθελα να υποβάλλω της εξής ερώτηση στο παραπάνω σχόλιο:
    Τελικά θα πρέπει να επιλέγουμε μεταξύ του Φθηνότερου Εκμεταλευτή
    ή να προσπαθήσουμε να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα?

    Reply
  4. Κώστας says:
    15 years ago

    Μα γιατί έχω την εντύπωση ο/η ΓΙΩΚΑς είναι υπάλληλος του IKEA; Γιατί 😉
    Αγαπητέ φίλε, το θέμα εδώ δεν είναι το πόσο πουλάνε ο Χ, Ψ και ο Ω, είναι γιατί μια παγκόσμια αλυσίδα κερδοσκοπεί σε βάρος του έλληνα καταναλωτή.
    Και για να ξεκαθαρίσουμε κάτι…
    Θεωρία συνομωσίας είναι μια θεωρία για την οποία υπάρχουν ενδείξεις και όχι απτές αποδείξεις.  Επειδή έχω δει το αρχικό email έχει όλα τα link στα αντίστοιχα κράτη που αναφέρει και ναι αγαπητέ είναι ακριβώς έτσι. Γιατί δεν κοιτας και μόνος σου; Δεν είναι δύσκολο μπες στο ikea.com και εχεί έχει τα link κάθε κράτους.
    Ξενοφοβία από την άλλη θα ήταν να λέγαμε έξω οι διαβολικοί ξένοι. Το “έλληνες” που έχετε πάρει μια ξένη αντιπροσωπεία μην προσπαθείτε να μας πιάσετε κορόιδα, εμένα τουλάχιστον δεν μου ακούγεται για ξενοφοβία…
    Φιλικά Κώστας

    Reply
  5. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    15 years ago

    Το επιμελητήριο της Ρόδου στην αρχή της κρίσης, έκανε μια καμπάνια με τίτλο: «παπούτσι απ ’τον τόπο σου…δεν είναι μπαλωμένο» σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η τοπική αγορά των ντόπιων επιχειρηματιών.
    Με βρήκε απόλυτα σύμφωνο για διπλό κέρδος. Και ενισχύεται η τοπική οικονομία, με αποτέλεσμα να κινείται το χρήμα εντός της περιοχής μας, αλλά επιπλέον δε σημαίνει ότι τα φθηνά είναι και καλά σε ποιότητα.
    Είμαι υπέρμαχος του ρητού λέει: «όταν αγοράζεις φθηνά…θα το πληρώσεις ακριβά».
     

    Reply
  6. ΝΙΚΟΣ ΖΟΥ says:
    15 years ago

    “”όμως σε ότι αφορά την Ισπανία και την Πορτογαλία όπου η τιμή είναι €79,90 , δηλαδή ακριβότερα από την Ελλάδα””

    ΔΗΛΑΔΗ ,!!! ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΘΡΩΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ .. ΓΑΛΙΑ  Π.Χ. ΟΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΟΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ. !!!!

    ΚΑΛΟ!!!!!
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ  ΦΤΩΧΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ …..

    Reply
  7. ιουλιος καισαρας says:
    15 years ago

    Αν δω αλλον εναν υπάλληλο του Φουρλη εδώ μέσα όπως είναι ο Γιώκας, λογικό δεν ειναι να αγανακτήσω?
    Το ΙΚΕΑ της Ελλάδος επειδή ακριβώς δεν είναι της ικεα αλλά της ΦΟΥΡΛΗΣ ΑΕ σαν franchise έχει διαφορετικές συμφωνίες από όλα τα άλλα ικεα στον κοσμο. Συγκεκριμένα στις συμφωνίες των byuers υπάρχουν σε όλα τα προιόντα από το f+b μέχρι τα αναλώσιμα, καπέλο απο 5-85% και σε κάποια και διπλάσια τιμή (μικρα αναλώσιμα ειδη).
    Και όλα αυτα για ποιο λόγο? Για πεπιεσμένα χαρτόνια, μαόνια και νοβοπαν? Εντάξει κορόιδα δεν είμαστε

    Ακόμα και τα ΙΚΕΑ στη νκυπρο που ο φουρλης άνοιξε φτηνότερα ειναι όπως και τα ιντερσπορ της ρουμανίας (που είναι του ιδιου ομιλου)
    οποιος δεν με πιστευει αν βρεθει ποτε εξωτερικο ας κανει μια συγκριση

    Reply
  8. Teo says:
    15 years ago

    Ena trapezaki pou sto IKEA kanei 150euro ta ellinika mikromagaza to poulane 200 kai parola afta emeis leme kleftes ta IKEA epeidi den to poulane 100!! Vgalte ta gialia oi ellines emporoi exoun diamorfosei tis ipsiles times stin elliniki agora.

    Reply
  9. Aγανακτισμένη! says:
    15 years ago

    Aυτά που λέει ο αρχικός θεματοθέτης είναι πέρα για πέρα αληθινά δεδομένου ότι παραθέτει links ο άνθρωπος , δεν τα έβγαλε από το μυαλό του – τσεκαρισμένο.

    Λυπάμαι αλλά το ίδιο ισχύει και με το Lidl …το οποίο πούλησε και καλά φθηνά μόλις ήρθε και τώρα ενώ έχει το όνομα του “φτηνού” έχει ανεβάσει τις τιμές του σχεδόν εξίσου με άλλα σούπερ – μάρκετ , σε σημείο πια που πουλάει και πιο ακριβά από τα “μή φτηνά” σούπερ μάρκετ.

    Δυστυχώς το πρόβλημα μας στην Ελλάδα είναι ότι σαν καταναλωτές δεν οργανωνόμαστε και δεν δίνουμε ένα γερό χαστούκι σε όλους αυτούς που μας δουλεύουν εδώ και χρόνια.

    Μέχρι που θα φτάσει αυτή η κοροιδία ;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
sofossummitbannergif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ