ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

10 χρόνια «Οικονομία: γνώση… με αξία!» από τη Citi και το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
05/11/2014
in Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
A A
Citi 1
Share on Facebook

Οικονομία...γνώση με αξίαΜε τα πιο αισιόδοξα μηνύματα των παιδιών για την αντιμετώπιση της κρίσης, μέσα από τη συνεργασία, την ομαδικότητα και την αλληλεγγύη για το κοινό καλό, συμπληρώθηκαν φέτος 10 χρόνια από την έναρξη του Προγράμματος Οικονομικής Εκπαίδευσης «Οικονομία: γνώσημε αξία!» της Citi που υλοποιήθηκεσε δημοτικά σχολεία, σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

Το 2004, η Citi ανέθεσε στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο τη μελέτη, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πρώτου στην Ελλάδα εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Οικονομία: γνώση με αξία» με σκοπό την εξοικείωση των μαθητών με βασικές οικονομικές έννοιες που επηρεάζουν την καθημερινή τους ζωή και διαμορφώνουν την καταναλωτική τους συνείδηση. Η πρωτοβουλία της Citi εντασσόταν στο πλαίσιο της παγκόσμιας δέσμευσης για 10ετή Ενίσχυση της Οικονομικής Εκπαίδευσης στις περισσότερες από τις 160 χώρες όπου δραστηριοποιείται.

Διαβάστε Επίσης

Η κινητοποίηση του χρηματοοικονομικού κλάδου για τους πλημμυροπαθείς

Η κινητοποίηση του χρηματοοικονομικού κλάδου για τους πλημμυροπαθείς

Oct 6, 2023
Η INTERLIFE “προσφέρει …αλλιώς” στην Κοινωνία!

Η INTERLIFE “προσφέρει …αλλιώς” στην Κοινωνία!

Dec 30, 2021

Το Πρόγραμμα από το ξεκίνημά τουαγκαλιάστηκε από την εκπαιδευτική κοινότητα, αφενός διότι κάλυπτε το κενό που υπήρχε στον χώρο ως προς την οικονομική εκπαίδευση και αφετέρου, διότι δεν απαιτούνταν κάποια οικονομική συμμετοχή ούτε έξοδα μεταφοράς, καθώς διεξαγόταν στον χώρο του σχολείου.Στη χρονική περίοδο 2004 – 2014, το πρόγραμμα «Οικονομία: γνώσημε αξία» επισκέφτηκε περισσότερες από 2.360 σχολικές τάξεις του Δημοτικού, στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τη Λάρισα και το Ηράκλειο Κρήτης, ενώ σε αυτόπήραν μέρος 62.250 μαθητές και 750 εργαζόμενοι της Citi, οι οποίοι υποστήριξαν εθελοντικά την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Στο πλαίσιο των προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν περισσότερα από 62.000 εκπαιδευτικά έντυπα δόθηκαν στους μαθητές με στόχο την αφομοίωση της κατεκτημένης γνώσης και την εξάσκηση στο σπίτι, των νέων στάσεων που δημιουργήθηκαν από την εμπειρία τους στο πρόγραμμα.

Τον Σεπτέμβριο, το πρόγραμμα κορυφώθηκε με τη διαδραστική Έκθεση με τίτλο «10 χρόνια “Οικονομία: γνώση με αξία”» που πραγματοποιήθηκε στο Παιδικό Μουσείο. Περισσότεροι από 3.200 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πορεία και εξέλιξη του 10ετούς εκπαιδευτικού προγράμματος, μέσα από έργα των μαθητών που συμμετείχαν σε αυτό, δημοσιεύσεις, εκπαιδευτικά έντυπα και φωτογραφικό υλικόκαι να ανακαλύψουντις ιδέες και προτάσεις των παιδιών για την επίλυση επίκαιρων ζητημάτων που σχετίζονται με την οικονομία, αλλά και την ορθή καταναλωτική συμπεριφορά και την ικανότητα στην οικιακή οικονομία που διακρίνει τα παιδιά σήμερα.

InfographicΚαθ’ όλη την περίοδο υλοποίησής του, το πρόγραμμα αναπροσαρμοζόταν σε ετήσια βάση σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών, των μαθητών, του τμήματος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου αλλά και σύμφωνα με τις εκάστοτε οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες. Στην αρχή του προγράμματος, το 2004, ήταν πιο δύσκολο για τους μαθητές των μικρών τάξεων να διαχωρίσουν και να ιεραρχήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Από το 2010 και έπειτα με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, οι μαθητές αντιλαμβάνονται πιο εύκολα τη διαφορά της ανάγκης από την επιθυμία και αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα της σωστής οικονομικής διαχείρισης και της αποταμίευσης.

Βάσει της αξιολόγησης του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου, το 75% των μαθητών που έλαβαν μέρος στα προγράμματα εξοικειώθηκαν με βασικές έννοιες της οικονομίας, έμαθαν να ιεραρχούν τις ανάγκες τους, να διαχειρίζονται τα χρήματά τους, να κατανοούν τη σημασία της αποταμίευσης προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους στόχους τους, καθώς και να είναι σωστοί καταναλωτές. Παράλληλα, εξασκήθηκαν στην ομαδική εργασία, στη διαπραγμάτευση και στην επίλυση προβλημάτων.

Συμπερασματικά, από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν, προκύπτει ότι τα παιδιά σήμερα είναι πολύ ευαισθητοποιημένα πάνω σε θέματα που αφορούν τα χρήματα και την οικονομική κρίση. Οι μαθητές της Α΄ & Β΄ Δημοτικού εμφανίζονται περισσότερο υπεύθυνοι ως προς τη διαχείριση και αξιοποίηση του εικονικού «προϋπολογισμού» που τους διατίθεται, οι μαθητές της Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού περισσότερο συνειδητοποιημένοι ως καταναλωτές και οι μαθητές της Ε΄ &Στ΄ Δημοτικού πιο ευαισθητοποιημένοι σε προβλήματα της κοινωνίας μας και έτοιμοι να προτείνουν λύσεις αντιμετώπισής τους. Όσον αφορά στο πώς αντιλαμβάνονται την κρίση, τα παιδιά στέλνουν το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα πιστεύοντας ότι με τη συνεργασία, την ομαδικότητα, την αλληλεγγύη και με οδηγό το κοινό καλό θα μπορέσει να ξεπεραστεί η σημερινή κατάσταση και να δημιουργηθεί ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείαςτων δέκα χρόνων υλοποίησής του, το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση με αξία» της Citi, ως φυσική εξέλιξη αποκτά διαδικτυακή διάσταση. Αξιοποιώντας την εμπειρία και το υλικό που συγκεντρώθηκε όλα αυτά τα χρόνια, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο σχεδιάζει ψηφιακό παιχνίδιμε βάση το πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση με αξία». Το νέο παιχνίδι οικονομικής εκπαίδευσης θα διέπεται από τη φιλοσοφία του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου σύμφωνα με την οποία τα πραγματικά αντικείμενα, οι άμεσες εμπειρίες και η ψυχαγωγία υποστηρίζουν και ενισχύουν τη διαδικασία της μάθησης.

Citi 2Ταυτόχρονα, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο με την υποστήριξη της Citiμελετά και σχεδιάζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οικονομία… γνώση με αξία» για οικογένειες, το οποίο θα ξεκινήσει να υλοποιείται στον χώρο του Παιδικού Μουσείου για οικογένειες με παιδιά, από τον Ιανουάριο του 2015.

Mε τη δημιουργία του ψηφιακού παιχνιδιού και του οικογενειακού προγράμματος «Οικονομία: γνώση με αξία», η Citi στοχεύει στην περαιτέρω εξυπηρέτηση αναγκών της κοινωνίας για οικονομική εκπαίδευση. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος στο σχολικό περιβάλλον, το πρόγραμμα επιθυμεί να έρθει κοντά στο οικογενειακό περιβάλλον, μέσα στο οποίο λαμβάνουν χώρα καθοριστικές ζυμώσεις ως προς διαπαιδαγώγηση των συνειδητοποιημένων καταναλωτών, είτε αυτοί είναι παιδιά είτε είναι ενήλικες.

Tags: ΕΚΕ
new-cover-insurancegif

Related Posts

Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 1, 2025
efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
Στο Μονακό Sir St. Haji-Ioannou, Κ. Αντωνόπουλος και Luciano Manzo στηρίζοντας το Make-A-Wish             
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Στο Μονακό Sir St. Haji-Ioannou, Κ. Αντωνόπουλος και Luciano Manzo στηρίζοντας το Make-A-Wish             

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
Ο Μίκης Θεοδωράκης και “το καρφί του Θεόφιλου”
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ο Μίκης Θεοδωράκης και “το καρφί του Θεόφιλου”

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
“Ο κόσμος αλλάζει”. Οι αξίες για τη βιωσιμότητά του, αλλάζουν;
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“Ο κόσμος αλλάζει”. Οι αξίες για τη βιωσιμότητά του, αλλάζουν;

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ