ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Cyber Insurance: Τι είναι η Άρνηση Παροχής Υπηρεσίας DDoS

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
31/08/2015 - Updated on 19/04/2017
in Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα, Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Οι Lloyd’s “βλέπουν” ανάπτυξη στις ασφαλίσεις κατά κυβερνοεπιθέσεων
Share on Facebook

ασφάλιση cyber insuranceΤα προβλήματα που δημιούργησε στις επιχειρήσεις μια επίθεση DDoS (άρνησης παροχής υπηρεσίας) συνεχίζονταν για αρκετές ημέρες έως και εβδομάδες, σε ποσοστό άνω του 20% αυτών σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της KasperskyLab και της B2B International.

Μια επίθεση άρνησης παροχής υπηρεσίας (DDoS) μπορεί να δημιουργήσει περιορισμούς πρόσβασης σε online υπηρεσίες μιας εταιρείας ή και ολική έλλειψη διαθεσιμότητάς τους.

Διαβάστε Επίσης

O Ν. Γεωργόπουλος στην 1η θέση στην Ελλάδα & τις 200 Most Influential Voices in Insurance & Insurtech

O Ν. Γεωργόπουλος στην 1η θέση στην Ελλάδα & τις 200 Most Influential Voices in Insurance & Insurtech

Jun 17, 2025
Οι 16 μεγαλύτεροι μεσίτες της ασφαλιστικής αγοράς

Οι 16 μεγαλύτεροι μεσίτες της ασφαλιστικής αγοράς

Jun 11, 2025

Το κόστος μιας κυβερνοεπίθεσης που οδήγησε σε DDoS εξαρτάται από το μέγεθος, τον κλάδο και τη χώρα που δραστηριοποιείται μια εταιρεία και κυμαίνεται κατά μέσο όρο από $ 52.000 έως $ 444.000.

Σύμφωνα με την έρευνα:

  • Το 61% των θυμάτων επιθέσεων DDoS έχασε προσωρινά την πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες.
  • Το 38% των εταιρειών δεν ήταν σε θέση να διεκπεραιώσει βασικές λειτουργικές δραστηριότητες.
  • Το 33% των ερωτηθέντων αναφέρθηκε στην απώλεια επιχειρηματικών ευκαιριών και συμβολαίων.
  • Το 29% των περιστατικών DDoS, μια επιτυχημένη επίθεση είχε αρνητικό αντίκτυπο στην εταιρική πιστοληπτική ικανότητα.
  • Στο 26% των περιπτώσεων προκάλεσε αύξηση των ασφαλίστρων.

Στον υπολογισμό του μέσου κόστους των απωλειών, οι ειδικοί συμπεριέλαβαν και τα κόστη αποκατάστασης των συνεπειών ενός τέτοιου περιστατικού. Για παράδειγμα, το 65% των εταιρειών χρησιμοποίησε συμβουλευτικές υπηρεσίες από ειδικούς ψηφιακής ασφάλειας, το 49% των επιχειρήσεων πλήρωσε για να τροποποιήσει την πληροφοριακή υποδομή Πληροφορικής του, το 46% των θυμάτων χρειάστηκε να στραφεί σε δικηγόρους και το 41% στράφηκε σε riskmanagers.

Ας δούμε δύο παραδείγματα:

  • Η επίθεση DDoS ενάντια στο φινλανδικό χρηματοπιστωτικό όμιλο OPPohjola είχε ως αποτέλεσμα, οι πελάτες να δυσκολεύονται να αποκτήσουν πρόσβαση στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες του για πάνω από 6 μέρες.
  • Η κυβερνοεπίθεση σε υπολογιστές στο αεροδρόμιο της Βαρσοβίας έθεσε το σύστημα έκδοσης πτήσεων εκτός λειτουργίας για 5 ώρες με αποτέλεσμα την καθήλωση δεκάδων αεροπλάνων και εκατοντάδων επιβατών, την ματαίωση πτήσεων και την οικονομική επιβάρυνση της εταιρείας.

Για τις επιχειρήσεις, η παντελής απώλεια μιας υπηρεσίας για ένα μικρό χρονικό διάστημα ή οι συνεχείς καθυστερήσεις στην πρόσβαση σε αυτή για πολλές ημέρες, μπορεί να δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα.

Οι  καταστάσεις άρνησης παροχής υπηρεσίας DDoS μπορεί να επηρεάσουν: 

  • τη φήμη της εταιρείας
  • την οικονομική θέση της εταιρείας γιατί η αντιμετώπιση των κυβερνοεπιθέσεων δημιουργεί επιπλέον έξοδα και απώλεια κερδών που δεν είχαν προβλεφθεί
  • την ικανοποίηση των πελατών
  • την προθυμία τους να χρησιμοποιήσουν την ίδια υπηρεσία ξανά στο μέλλον
  • την ικανοποίηση των συνεργατών και των προμηθευτών της
  • και αν η κυβερνοεπίθεση συνοδευτεί και με απώλεια εμπιστευτικών πληροφοριών μπορεί να οδηγήσει και σε διοικητικά πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές
  • αν συνοδευτούν και από ηλεκτρονικό εκβιασμό να χρειασθεί ειδικός χειρισμός από εξειδικευμένους συμβούλους

Εκτός από τις λύσεις που προσφέρει η τεχνολογία για την αντιμετώπιση των κυβερνοεπιθέσεων από hackers και λαμβάνοντας υπόψη ότι σήμερα δεν υπάρχει 100% ασφάλεια, οι εταιρείες θα πρέπει για την καλύτερη διαχείριση του κινδύνου να χρησιμοποιήσουν την ασφάλιση CyberInsurance.

Δυστυχώς, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα παραβιάσεων συστημάτων επιχειρήσεων που δεν ήταν επαρκώς προετοιμασμένες και δεν κατάφεραν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα εκδηλωθέντα περιστατικά. Η αποτελεσματική διαχείριση των κινδύνων αυτών απαιτεί μια ολιστική προσέγγιση η φύση της  οποίας δεν είναι  απλώς οικονομική.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων η Beazley δημιούργησε το Beazley Global Breach Solution το οποίο αποτελεί μια συνολική λύση  αποτελεσματικής διαχείρισης των κινδύνων παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειριστούν την αυξανόμενη ευθύνη τους,να μετριάσουν  τον κίνδυνο να θιγεί η εταιρική φήμη τους και προσφέρεται στην Ελλάδα από την Cromar.

Το Beazley Global Breach Solution προσφέρει εκτός από την κάλυψη των χρηματοοικονομικών επιπτώσεων της εταιρίας πρόσβαση στην Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών, η οποία βραβεύθηκε από την Advisen ως η καλύτερη ομάδα για το 2015 και έχει αντιμετωπίσει άνω των 2.000 περιστατικών παγκοσμίως.

Πιο συγκεκριμένα προσφέρει:

  • Εξειδικευμένους Ερευνητές  Ασφαλείας (forensics)  προκειμένου να αξιολογηθεί η αιτία, η σοβαρότητα και η έκταση της οποιασδήποτε παραβίασης  με την βοήθεια των οποίων θα γίνει  αποτελεσματικότερη η  διαχείριση των κινδύνων
  • Ενημέρωση Πελατών για το συμβάν  και υπηρεσίες CustomerCare σε συνεργασία με κατάλληλα εκπαιδευμένους εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών με στόχο την άμεση ενημέρωση  των πελατών και την μείωση  των οικονομικών συνεπειών λόγω  της υφιστάμενης παραβίασης
  • Δημόσιες σχέσεις &  Ειδικούς Διαχείρισης Κρίσεων για να χειριστούν το σχέδιο αντιμετώπισης κρίσεων και να επιλέξουν την κατάλληλη επικοινωνιακή στρατηγική
  • Καλύπτει Νομικά Έξοδα για την διαχείριση των κανονιστικών απαιτήσεων σε περίπτωση παραβίασης δεδομένων. Πρόστιμα και κυρώσεις, εάν είναι ασφαλιστές από το νόμο
  • Νομικές συμβουλές και υποστήριξη για την αξιολόγηση των νομικών συνεπειών της παραβίασης και τις ενέργειες που απαιτούνται για το μετριασμό τους
  • Καλύπτει Απώλεια Κερδών λόγω Διακοπής Λειτουργίας Εταιρικού  Δικτύου που οφείλεται σε παραβίαση ασφάλειάς του
  • Εξειδικευμένους  Διαπραγματευτές  σε περίπτωση  Εκβιασμού για  αποκάλυψη  δεδομένων
  • PCI Insurance
  • Καλύπτει Αποζημιώσεις σε τρίτους που υπέστησαν ζημία λόγω διαρροής δεδομένων

Οι παροχές του προγράμματος είναι σχεδιασμένες με στόχο να μετριάσουν τις οικονομικές συνέπειες και  τον κίνδυνο να θιγεί η εταιρική φήμη από πιθανή παραβίαση της ασφάλειας των δεδομένων αυτών

Νίκος Γεωργόπουλος, ΜΒΑ, CyRM.

Cyber Risk Advisor  – CROMAR Coverholder at LLOYD΄S
www.cyberinsurancegreece.com , www.privacyrisksadvisors.com

Tags: Cromar
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ