ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Καντώρος: Τα σημερινά προϊόντα είναι πιο τίμια από αυτά του παρελθόντος

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/06/2016 - Updated on 09/06/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Interamerican, Γ. Καντώρπς
Share on Facebook

Interamerican, Γ. Καντώρπς

“Οι Ασφαλιστικές εταιρείες δεν δίνουν χειρότερα προϊόντα σήμερα σε σχέση με το παρελθόν. Δίνουν πιο τίμια προϊόντα.»

Διαβάστε Επίσης

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

Dec 22, 2025
Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

Dec 22, 2025

Αυτή την άποψη είχε ο Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών της INTERAMERICAN, Γιάννης Καντώρος, κατά τη διάρκεια συζήτησης σε πάνελ στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων ζωής του εκπαιδευτικού οργανισμού της LIMRA συνεχίζοντας:

“Όντως, όπως είπε και ο κ. Γεωργακόπουλος, τα νούμερα είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα και υπάρχει συρρίκνωση του τζίρου. Η δική μας δραστηριότητα όμως είναι συνυφασμένη με την οικονομική δραστηριότητα του τόπου οπότε δεν γίνεται σε μια οικονομία που φθίνει να υπάρχει άνθηση ενός κλάδου.  

Στα θετικά σημεία καταγράφουμε παράλληλη πτώση του τζίρου που επηρεάζει και την κερδοφορία. Τουλάχιστον εμείς δεν ανήκουμε στις εταιρείες που ενώ μειώνεται ο τζίρος… καταγράφουν κέρδη ρεκόρ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό αν αναλογιστούμε ότι το παιχνίδι με το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II δεν παίζεται στον τζίρο μιας εταιρείας αλλά ούτε στην κερδοφορία της αλλά κυρίως τα κεφάλαιά της. Πάνω σε αυτό λοιπόν έχω μια άποψη που συμφωνεί και διαφωνεί με τον κ. Γεωργακόπουλο καθώς η δουλειά μας είναι βάσει συνεργασιών αλλά είναι και βάσει κεφαλαίων… ή μάλλον τείνει να γίνει και βάσει κεφαλαίων. Οπότε δημιουργείται μια υβριδική κατάσταση στην οποία πρέπει να κρατήσουμε τα θετικά του προηγούμενου μοντέλου και να τα εφαρμόζουμε σε συνδυασμό με τα νέα δεδομένα.  

Ο εκσυγχρονισμός της αγοράς, αν πρέπει να ονομάσουμε τις δύο μεγάλες δυνάμεις που θα τον διαμορφώσουν είναι από τη μια πλευρά η κατάσταση που επικρατεί και θα επικρατεί στη χώρα μας… δεν έχει σχέση η αγορά του 2008 με την αγορά του 2018 – με πελάτες που θα έχουν μικρότερα εισοδήματα αλλά διπλάσιες ασφαλιστικές ανάγκες – και αυτή είναι η εξίσωση που πρέπει να λύσουμε. Και από την άλλη πλευρά οι κεφαλαιακές απαιτήσεις του Solvency II που είναι υπερβολικές αλλά είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και δεν αφορά μόνο την Ελληνική Αγορά.  

Όσον αφορά, τώρα, τα προϊόντα. Πάνε τα προϊόντα με φλατ ασφάλιστρα. Τα προϊόντα του “δώσε μου 100 ευρώ το μήνα και εμείς σε καλύπτουμε διά βίου”. Αυτά στην INTERAMERICAN κόστισαν πρόσφατα σε αποθεματικά περίπου 40 εκατ. ευρώ. Σήμερα τέτοια προϊόντα δεν κυκλοφορούν. Πριν μερικά χρόνια είχε γίνει μια μεγάλη κουβέντα για τα ισόβια προγράμματα στην υγεία αλλά και για τα ετησίως ανανεούμενα. Εμείς πρώτοι τα αποσύραμε και φάγαμε και ξύλο. Έτσι συμβαίνει με τους πρώτους. Τα σημερινά προϊόντα λοιπόν είναι καλύτερα και είναι όντως ισόβια. Από την άποψη όμως ότι μπορεί να είναι ετησίως ανανεούμενα αλλά ξεκινάνε διά βίου γιατί οι εταιρείες έχουν μεγαλύτερη άνεση να τα διαχειριστούν. Τα προϊόντα που είχαμε βγάλει τη δεκαετία του ογδόντα, τα οποία τα βγάζαμε πάρα πολύ δυνατά στα μάτια των καταναλωτών δεν ήταν ισόβια προϊόντα. Ήταν λάθος προϊόντα. Κάποιοι κατάφεραν λόγω μεγέθους, μετόχου, να τα υποστηρίξουν… με μεγάλο κόστος και κάποιοι αθέτησαν την υπόσχεσή τους και έκλεισαν. Αυτό για εμένα ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα που θα μπορούσε να υπάρχει. Άρα δεν αισθάνομαι ότι σαν αγορά σήμερα προσφέρουμε χειρότερες υπηρεσίες απ’ ότι στο παρελθόν. Προσφέρουμε πιο τίμια προϊόντα. Στο θέμα της τιμολόγησης θέλει περισσότερη προσπάθεια αλλά και προσοχή καθώς τα περιθώρια ελιγμών είναι μικρότερα.”

new-cover-insurancegif

Related Posts

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
ΠΟΜΙΔΑ προς ΥΠΟΙΚ: Όχι στις εξαιρέσεις από την έκπτωση 10% του ΕΝΦΙΑ των ασφαλισμένων κατοικιών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Σε συνθήκες κανονικότητας οι ασφαλίσεις περιουσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Λύχρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ασφάλιση είναι οι άνθρωποι

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025

Comments 1

  1. Ο ταμίας says:
    10 years ago

    Παρακαλώ να δημοσιεύσετε το παρόν και όχι το πρώτο που έστειλα.

    Τα <> προϊόντα του κυρίου Καντώρου !
    Το διαβάσαμε και αυτό ότι τα προϊόντα της δεκαετίας του ΄90 δεν ήταν <> και
    για αυτό αντικαταστάθηκαν με νέα <> ….!
    Απλά να αναφέρω ότι τα ισόβια συμβόλαια των προηγούμενων χρόνων ασφαλώς και έπαψαν να είναι ισόβια γιατί οι εταιρείες κάνοντας αυξήσεις ασφαλίστρων πολύ μεγαλύτερες απο την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών αλλά και απο τον πληθωρισμό. Ανάγκασαν τους πελάτες να τα ακυρώσουν, όσοι βέβαια απο αυτούς δεν είχαν υποβληθεί στην πλύση εγκεφάλου απο τον ασφαλιστή τους να αντικαταστήσουν το παλαιό με το νέο πρόγραμμα που είχε η εταιρεία. Έχοντας δώσει νέες υποσχέσεις στους πελάτες μας για καλύτερο κόστος και παροχές
    τους προτρέψαμε να κάνουν την αλλαγή. Τώρα περιμένω να δω την δεκαετία που διανύουμε
    τι θα βρούμε να πούμε για τις αυξήσεις που έρχονται στα νέα <> συμβόλαια του κλάδου υγείας; Πιθανόν θα ευθύνονται οι κακοί τροϊκανοί….και όχι τα στελέχη των εταιρειών
    που δεν έχουν καταφέρει να κλείσουν συμφωνίες με τα νοσοκομεία τέτοιες ώστε να κάνουν τα προγράμματα τους βιώσιμα.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
designiaagentsbanner2025300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ