ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

Τι ακριβώς θέλει ο πελάτης από τον ασφαλιστή και πώς το μετράμε

Οι παραγωγικότεροι σύμβουλοι έχουν υψηλότερη βαθμολογία σύστασης. Συνεπώς, η επιτυχία στις πωλήσεις είναι ανάλογη του βαθμού σύστασης και του NPS

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
03/06/2020
in asfalistikomarketing
A A
Τι ακριβώς θέλει ο πελάτης από τον ασφαλιστή και πώς το μετράμε
Share on Facebook

Ένας από τους πιο παλιούς guru του marketing, ο Roy H. Williams, συνήθιζε να λέει: «Το πρώτο βήμα για να ξεπεράσεις τις προσδοκίες του πελάτη σου είναι να γνωρίζεις αυτές τις προσδοκίες». Και αυτό, για όσους ασχολούμαστε με τις Πωλήσεις, είναι μια αυταπόδεικτη αλήθεια!

Η διαφορά μεταξύ της εξαιρετικής και της «φτωχής» εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών μιας επιχείρησης ήταν πάντα σαφής και οι επιχειρήσεις οι οποίες βρίσκονται διαχρονικά στη λάθος πλευρά αυτού του φάσματος συνήθως πληρώνουν το τίμημα: μειωμένες πωλήσεις, δυσαρέσκεια των πελατών και, τελικά, απώλεια πελατολογίου.

Διαβάστε Επίσης

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Oct 10, 2025
Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Oct 10, 2025

Αυτό, βέβαια, ισχύει και για τον Ασφαλιστικό Κλάδο, καθώς είναι εξαιρετικά σημαντικός για μια Ασφαλιστική Εταιρεία ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τους πελάτες της, ειδικότερα στο κομμάτι της προσέγγισης κατά τη διαδικασία Πώλησης, που είναι το πρώτο σημείο επαφής του πελάτη με την εταιρεία.

Σήμερα, στην εποχή της τεχνολογίας και του διαδικτύου, οι πελάτες λαμβάνουν πληροφόρηση και προσεγγίζονται από πολλά digital κανάλια, aggregators και από μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γνωρίζουν πολύ περισσότερα από ποτέ για τις καλύψεις, τις τιμές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Η διαχείριση, λοιπόν, των πελατών από τα φυσικά δίκτυα, δηλαδή από τους πιστοποιημένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές (agency ή Πράκτορες / Μεσίτες), καθίσταται ένα πολύ σημαντικό στοίχημα για τον Ασφαλιστικό Κλάδο.

Αλλά σε τι συνίσταται μια «εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης» του πελάτη κατά τη διάρκεια της πώλησης; Με άλλα λόγια: πώς μπορεί μια ασφαλιστική εταιρεία να έχει απόλυτα ικανοποιημένους τους πελάτες της κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης από τα δίκτυά της;

Υπάρχουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες (metrics) με τους οποίους μπορούμε να ξέρουμε τι θέλει ο πελάτης ώστε να νιώθει ικανοποιημένος στις συναντήσεις του με τον Ασφαλιστικό του Σύμβουλο, ώστε να μπορεί ο Σύμβουλος να το παρέχει;

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου του Ευθύμιου Παπαδόπουλου, Senior Sales Trainer στην ICAP Training Solutions “Τι ακριβώς θέλει ο πελάτης από τον ασφαλιστή και πώς το μετράμε” που δημοσιεύτηκε στο Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου 2020.

https://asfalistikomarketing.gr/%cf%84%ce%b9-%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%b9%ce%b2%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b9-%ce%bf-%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%b1/

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 5, 2025
Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ το κόστος για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Η ολοκληρωμένη προστασία ζήτημα συλλογικής ευθύνης

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 
asfalistikomarketing

Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025 - Updated on Aug 21, 2025
Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ