ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

ΜΟΔΑ: Οι καταναλωτές πριμοδοτούν τις υπεύθυνες εταιρείες

7 στους 10 καταναλωτές πιστεύουν ότι η πανδημία κάνει ακόμη πιο σημαντική την ανάγκη οι εταιρείες να αναλάβουν δράση

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
31/07/2020
in Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
A A
ΜΟΔΑ: Οι καταναλωτές πριμοδοτούν τις υπεύθυνες εταιρείες
Share on Facebook

Σε υπεύθυνες επιχειρήσεις στρέφονται οι καταναλωτές, οι οποίοι σε δύσκολες συγκυρίες, όπως αυτή, στηρίζουν brand μόδας τα οποία επέδειξαν ευαισθησία και αντανακλαστικά στην πανδημία.

Όπως αναφέρει στο άρθρο της στο csrindex.gr “ΜΟΔΑ: Η πανδημία βάζει τη βιωσιμότητα ψηλά στην ατζέντα” η Σοφία Εμμανουήλ η τάση των καταναλωτών να πριμοδοτούν τις υπεύθυνες εταιρείες αποκτά ειδικό βάρος σε μια περίοδο που οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους δημιουργώντας πιέσεις στην βιομηχανία για μεγαλύτερη δέσμευση στην αειφορία”.

Διαβάστε Επίσης

Η κινητοποίηση του χρηματοοικονομικού κλάδου για τους πλημμυροπαθείς

Η κινητοποίηση του χρηματοοικονομικού κλάδου για τους πλημμυροπαθείς

Oct 6, 2023
Κλιματική Κρίση και Ευθύνη: Περί προσχημάτων και μεταθέσεων

Κλιματική Κρίση και Ευθύνη: Περί προσχημάτων και μεταθέσεων

Oct 25, 2021

Έρευνα της McKinsey δείχνει ότι σχεδόν 7 στους 10 καταναλωτές είπαν ότι η πανδημία κάνει ακόμη πιο σημαντική την ανάγκη οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να περιορίσουν τις επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους στην κλιματική αλλαγή. Σε ποσοστό 88% οι καταναλωτές πιστεύουν ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στη μείωση της ρύπανσης και σε ποσοστό 67% θεωρούν τη χρήση βιώσιμων υλικών έναν σημαντικό παράγοντα αγοράς προϊόντων συγκεκριμένης μάρκας.

Διαβάστε στο csrindex.gr το άρθρο

Tags: CSRINDEX
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Χριστουγεννιάτικη “αγκαλιά” του ΕΕΑ σε κοινωνικές δομές
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Χριστουγεννιάτικη “αγκαλιά” του ΕΕΑ σε κοινωνικές δομές

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Interamerican συμμετείχε στο Coachathon 2025
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Interamerican συμμετείχε στο Coachathon 2025

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Εβδομάδα EKE στη Μινέττα για 7η χρονιά
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Εβδομάδα EKE στη Μινέττα για 7η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Ελληνική διάκριση στο «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ελληνική διάκριση στο «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
Βραβείο για τη Eurolife FFH στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Βραβείο για τη Eurolife FFH στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025 - Updated on Dec 9, 2025
Η ΙΘΑΚΗ και τα ποιητικά ΗΘΙΚΑ του νόστου
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η ΙΘΑΚΗ και τα ποιητικά ΗΘΙΚΑ του νόστου

by Insurancedaily editorial team
Nov 28, 2025
Η θαυμαστή συμπεριληπτικότητα της Τέχνης και ο διαφορετικός Νικηφόρος 
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η θαυμαστή συμπεριληπτικότητα της Τέχνης και ο διαφορετικός Νικηφόρος 

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ