ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

23% πιο αισιόδοξοι όσοι είναι οι μερικώς εμβολιασμένοι καταναλωτές και κατά 10% όσοι εργάζονται από το σπίτι

Έρευνα PwC

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
16/12/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
23% πιο αισιόδοξοι όσοι είναι οι μερικώς εμβολιασμένοι καταναλωτές και κατά 10% όσοι εργάζονται από το σπίτι
Share on Facebook

Οι καταναλωτές επιστρέφουν στις αγορές εντός καταστήματος ενώ η ψυχαγωγία εκτός σπιτιού και τα ταξίδια παρουσιάζουν ανοδική τάση, με ένα εντυπωσιακό 61% (τρεις στους πέντε) των συμμετεχόντων στην Έρευνα Global Consumer Insights της PwC να εκφράζουν αισιοδοξία για το μέλλον.

H έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 9.370 καταναλωτές σε 26 κράτη, δείχνει ότι, οι εμβολιασμένοι καταναλωτές εμφανίζονται πολύ πιο θετικοί για το μέλλον σε σχέση με όσους δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί. Πιο συγκεκριμένα, το 66% όσων έχουν εμβολιαστεί, έστω μερικώς, εκφράζουν μεγαλύτερη αισιοδοξία σε σύγκριση με το 43% των μη εμβολιασμένων.

Τα επίπεδα αισιοδοξίας φαίνεται να επηρεάζει και η μορφή οργάνωσης της εργασίας, με όσους εργάζονται από το σπίτι ή με υβριδικό τρόπο να εμφανίζονται κατα 10% (68%) πιο αισιόδοξοι από όσους εργάζονται μόνιμα στο χώρο της εργασίας (58%).

Διαβάστε Επίσης

Η Βόρειος Ελλάδα επαναπροσδιορίζει την θέση της στην ογκολογική φροντίδα, στα Βαλκάνια

Η Βόρειος Ελλάδα επαναπροσδιορίζει την θέση της στην ογκολογική φροντίδα, στα Βαλκάνια

May 16, 2025
Σε 400 φοιτητές μίλησαν για την ασφαλιστική αγορά Ε. Παπασπυροπούλου και Κ. Σεμερτζόγλου

Σε 400 φοιτητές μίλησαν για την ασφαλιστική αγορά Ε. Παπασπυροπούλου και Κ. Σεμερτζόγλου

May 16, 2025

Και, καθώς τα επίπεδα αισιοδοξίας αυξάνονται, οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε δραστηριότητες εκτός σπιτιού: από αγορές εντός καταστημάτων μέχρι ευρύτερη ψυχαγωγία και ταξίδια:

  • Οι αγορές εντός καταστημάτων ανακάμπτουν, καθώς περίπου οι μισοί (48%) ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επισκέπτονται ένα φυσικό κατάστημα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) είναι “πιθανό” να επισκεφθούν ένα εμπορικό κέντρο τους επόμενους 6 μήνες.
  • Οι καταναλωτές σκοπεύουν επίσης να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ψώνια (41%), μόδα (33%), υγεία και ομορφιά (30%), ενισχύοντας περαιτέρω την οικονομική ανάκαμψη.
  • Από το σχεδόν ένα τρίτο (31%) των καταναλωτών παγκοσμίως που αναμένεται να αυξήσουν τις δαπάνες τους για ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες, το 82% είναι τουλάχιστον μερικώς εμβολιασμένοι.

Η Sabine Durand-Hayes, Global Consumer Markets Leader, PwC Γαλλίας, δηλώνει: “Είναι ελπιδοφόρο να βλέπουμε τους καταναλωτές να αισθάνονται πιο αισιόδοξοι. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την αισιοδοξία και τους οποίους μπορούν να ελέγξουν ή να επηρεάσουν, όπως η ευέλικτη εργασία και ο εμβολιασμός. Οι υποστηρικτικές πολιτικές στο χώρο εργασίας που συμβάλλουν στην διατήρηση της ευεξίας, όχι μόνο θα βοηθήσουν τις εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν τις σχέσεις με τους ανθρώπους τους, αλλά δύνανται να δημιουργήσουν περαιτέρω δραστηριότητα που θα αποφέρει επιπρόσθετα επιχειρηματικά οφέλη.”

Τα καταναλωτικά πρότυπα εξελίσσονται

Oι baby boomers μεγάλωσαν με τις αγορές στο κατάστημα, ωστόσο η έρευνα διαπίστωσε ότι η γενιά Z (Generation Z) – που ορίζεται στην έρευνα ως αποτελούμενη από άτομα ηλικίας 18 έως 22 ετών – είναι εξίσου πιθανό (45%) να προτιμήσει το κατάστημα τους τελευταίους 12 μήνες όσο και οι boomers (44%).

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης μια συνεχή στροφή προς τις κινητές συσκευές όσον αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές. Σχεδόν οι μισοί (41%) από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι πραγματοποιούν αγορές μέσω smartphone τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 30% το 2020 και 17% το 2018. Οι millennials υιοθετούν με ενθουσιασμό τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου, με το 50% να πραγματοποιεί αγορές μέσω smartphone τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση.

Τα ευρήματα αποκαλύπτουν επίσης πως οι καταναλωτές λαμβάνουν υπόψη τους περισσότερο από ποτέ παράγοντες βιωσιμότητας στις αγοραστικές τους αποφάσεις. Το 52% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι πιο φιλικοί προς το περιβάλλον από ό,τι ήταν πριν από έξι μήνες. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες (51%) δηλώνουν επίσης ότι, όταν εξετάζουν μια αγορά, συνυπολογίζουν τους παράγοντες διαφάνειας και ιχνηλασιμότητας στη διαδικασία παραγωγής του προϊόντος. Ωστόσο, η τιμή και η ευκολία της αγοραστικής διαδικασίας εξακολουθούν να έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές. Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων δίνει προτεραιότητα στην καλύτερη προσφορά όταν πραγματοποιεί αγορές είτε στο κατάστημα είτε στο διαδίκτυο και περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι μια αποτελεσματική υπηρεσία παράδοσης ή παραλαβής είναι πάντα ή πολύ συχνά εξαιρετικά σημαντική.

Προτεραιότητα στην προστασία δεδομένων

Η έρευνα αναδεικνύει και τη σημασία της εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές προς τις εταιρείες, καθώς σε όλους τους κλάδους που ερευνήθηκαν, περισσότεροι από ένας στους δέκα καταναλωτές δεν πιστεύουν ότι οι εταιρείες εφαρμόζουν τις αξίες τους ή ότι τηρούν τις υποσχέσεις τους. Το επίπεδο δυσπιστίας είναι μεγαλύτερο μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, με σχεδόν τρεις στους δέκα (28%) ερωτηθέντες της γενιάς Z να δηλώνουν ότι οι εταιρείες δεν πράττουν με γνώμονα το ευρύτερο καλό.

Ο τρόπος, με τον οποίο οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα, αναδείχθηκε ως ένας από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη. Το 83% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι πρακτικές προστασίας δεδομένων επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους σε μια εταιρεία και σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές παγκοσμίως (47%) δηλώνουν ότι η χρήση των δεδομένων τους έχει καταστεί κορυφαία προτεραιότητα γι’ αυτούς. Αυτό θεωρείται πλέον πολύ πιο σημαντικό από το να λαμβάνουν μια εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη, η οποία ανέρχεται στο 22%. Καθώς τρεις στους πέντε καταναλωτές (59%) πιστεύουν ότι έχουν γίνει πιο επιφυλακτικοί με τα δεδομένα τους κατά τους τελευταίους 6 μήνες, σχεδόν το ίδιο ποσοστό (55%) δήλωσε επίσης ότι δεν είναι πρόθυμοι να ανταλλάξουν τα δεδομένα τους για οικονομική αποζημίωση ή εκπτώσεις.

Ο Θανάσης Σπανός, Head of Customers & Operations, PwC Ελλάδας, συμπληρώνει: “Όπως έχουν δείξει κι άλλες, αντίστοιχες έρευνες που έχουμε υλοποιήσει αυτό το διάστημα, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά μέσα, ενώ, εμφανίζονται πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα sustainability. Εντούτοις, η τιμή παραμένει καθοριστικός παράγοντας για τις αγορές τους. Η διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες μελέτες είναι η εντεινόμενη ανάγκη για κοινωνικοποίηση που τους στρέφει και στα φυσικά καταστήματα πέρα από τα ψηφιακά κανάλια, αλλά, και σε δραστηριότητες όπως ταξίδια και ψυχαγωγία .”

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του δείκτη κόστους υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του δείκτη κόστους υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 16, 2025
Allianz & Ευρωπαϊκή Πίστη:  Μαζί, σε μία νέα πορεία ανάπτυξης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz: Με αύξηση 11,71% στο συνολικό όγκο εργασιών ξεκινά το 2025

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025 - Updated on May 16, 2025
Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
ESG και ασφάλιση: Από την υποχρέωση στην ευκαιρία ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ESG και ασφάλιση: Από την υποχρέωση στην ευκαιρία ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS εξαγοράζει την ΝΑΚ INSURANCE και την ΑΜΥΝΑ Μεσίτες Ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025 - Updated on May 15, 2025
hfpa
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

HFPA: Πολυετής και ουσιαστική η συμβολή του ΕΙΑΣ στην εκπαιδευτική ενίσχυση του κλάδου

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfaleia-promo-01-kathimerini-1jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ