ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μ. Μοσχονάς: Η ανθρώπινη επαφή και η επικοινωνία είναι αναντικατάσταστες

Συνιστούν τη βάση για το χτίσιμο μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ συμβούλου και πελάτη

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
17/10/2022
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Μ. Μοσχονάς: Η ανθρώπινη επαφή και η επικοινωνία είναι αναντικατάσταστες
Share on Facebook

Αναδημοσίευση της ενότητας FACES με το κείμενο του Μάριου Μοσχονά, Διευθυντή Πρακτορειακού Δικτύου της Interamerican, από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος Σεπτέμβριος 2022

Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κομμάτι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων… γίνεται από φυσικά δίκτυα, Μεσίτες & Ασφαλιστικούς Πράκτορες αποκλειστικής ή μη συνεργασίας. Ο βασικός λόγος είναι ότι ναι μεν ο πελάτης ενημερώνεται από το internet για τις επιλογές που έχει και τα ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά όταν είναι να πάρει την τελική απόφαση που αφορά στην υγεία ή την περιουσία του θέλει καθοδήγηση και συμβουλή. Ποια όμως θα πρέπει να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου Μεσίτη – Ασφαλιστικού Πράκτορα; Πρώτα από όλα θα πρέπει να παρακολουθεί τις ραγδαίες εξελίξεις που φέρνει η τεχνολογία στην ασφαλιστική αγορά και να τα αφομοιώνει ώστε και ο ίδιος να προσαρμόζεται τάχιστα, αξιοποιώντας τις τάσεις και τα εργαλεία που προσφέρονται για την καλύτερη οργάνωση της δουλειάς του και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Διαβάστε Επίσης

3 σημαντικές ζημιές σε επιχειρήσεις από ανεξέλεγκτα στοιχεία της φύσης.

«Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο» – Τα ακραία φαινόμενα αυξάνονται, η πρόληψη σώζει

Aug 4, 2025
Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Jul 28, 2025

Η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία… είναι αναντικατάστατες και συνιστούν τη βάση για το χτίσιμο μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ συμβούλου και πελάτη.
Η συλλογή και η ψηφιακή καταγραφή των αναγκών των πελατών αποτελεί ένα πολύ βασικό παράγοντα και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των επαγγελματιών, όπου μέσω της ανάλυσης δεδομένων μπορούν να προσφέρουν ασφαλιστικές λύσεις, εξατομικευμένες και απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη. Επιπλέον της εκπαίδευσης σε θέματα τεχνολογίας, είναι σημαντικό να υπάρχει συνεχής και συνεπής ενημέρωση και επένδυση και σε άλλους τομείς ενδιαφέροντος, όπως τα θέματα νομικής φύσης και η παρακολούθηση διεθνών πρακτικών και τάσεων στον ασφαλιστικό κλάδο.

Ο σύγχρονος Μεσίτης – Ασφαλιστικός Πράκτορας… είναι σημαντικό να αξιοποιήσει τον χρόνο του για την ενημέρωση των πελατών του και την προσέλκυση νέων, απεμπλεκόμενος από θέματα διαχείρισης, όπως εισπράξεις, μεταφορές συμβολαίων, ζημίες και άλλα. Θα πρέπει να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που να μπορεί να υποδεχθεί περισσότερους πελάτες με μικρότερο λειτουργικό κόστος, μια πρακτική για την οποία η Interamerican έχει ανοίξει τον δρόμο και κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

Η νέα γενιά προϊόντων της Interamerican… στους Γενικούς Κλάδους όπως και στην Υγεία, έχουν δημιουργηθεί μέσα από μια συνεχή προσπάθεια και έρευνα, τόσο με τη συνδρομή συνεργατών μας από τα Φυσικά Δίκτυα Διανομής όσο και μέσω της συλλογής δεδομένων από κρατικούς φορείς και τον κλάδο ζημιών, με απώτερο στόχο να δημιουργήσουμε προϊόντα πιο ευέλικτα και προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας. Στόχος μας είναι η απλοποίηση των προϊόντων μας με ξεκάθαρους όρους ασφάλισης και απαλλαγές, με διαδικασίες έκδοσης και τροποποίησης front office, έτσι ώστε να δίνουμε στους συνεργάτες μας μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία 24 ώρες – 7 ημέρες . Η παροχή υπηρεσιών της Interamerican παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα και εξελίσσεται συνεχώς, ώστε να δικαιολογεί με δίκαιο τρόπο και ξεκάθαρους όρους κάθε καταβαλλόμενο ασφάλιστρο, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια στους πελάτες μας.

Ως ομάδα της Interamerican στη Διεύθυνση Πωλήσεων Μεσιτών και Πρακτόρων εκπαιδευόμαστε και λαμβάνουμε συστηματικά τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, ώστε να βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας, παρέχοντάς τους κάθε χρήσιμη πληροφορία. Ένα από τα βασικότερα κομμάτια της εργασίας μας είναι η συμμετοχή μας σε ομάδες εργασίας με το uw , operation & IT, κάτι το οποίο μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε ενεργά στην ανάπτυξη προϊόντων και διαδικασιών, βάσει των αναγκών που προκύπτουν από συνεργάτες και πελάτες. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η ομάδα Μεσίτη – Ασφαλιστικού Πράκτορα της Interamerican βρίσκεται πάντα δίπλα στις ανάγκες των πελατών μας, ενισχύοντας το ρόλο της τόσο με τη διαρκή εκπαίδευση και παρακολούθηση των σύγχρονων τάσεων όσο και με την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, ώστε να συνεχίζουμε να είμαστε στην αιχμή των εξελίξεων του κλάδου μας και να διατηρούμε την ηγετική μας θέση στην αγορά.

Tags: InteramericanΜοσχονάς Μάριος\
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025

Comments 1

  1. despoina says:
    3 years ago

    πολύ σωστό, η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία είναι το βασικότερο

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ