ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΗΠΑ: Πληροφορούνται από το Ίντερνετ, αλλά Αγοράζουν από τους Ασφαλιστές

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
25/04/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Asfaleies_PolisiΟι καταναλωτές στις ΗΠΑ, στρέφονται σε ψηφιακές πηγές για Τιμολογήσεις και άλλες Πληροφορίες, αλλά εξακολουθούν να προτιμούν την Προσωπική Επαφή με τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους όταν Αγοράζουν. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ερωτηθέντων προτιμούν να πάρουν Πληροφορίες σχετικά με τα Ασφαλιστικά Προϊόντα και τις Τιμές, από μια ιστοσελίδα Ασφαλιστικής Εταιρείας. Ακολουθούν οι φίλοι και η οικογένεια (61%) και οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι (56%), σύμφωνα με Έρευνα της Εταιρείς Accenture σε περισσότερους από 4.000 Ασφαλισμένους σε Ασφάλειες Αυτοκινήτου και Κατοικίας στις ΗΠΑ.

Αμέσως μετά τους Ασφαλιστές ακολουθούν άλλα επίσης online εργαλεία με 55% και 54% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, που αναφέρουν αυτές τις επιλογές.

Διαβάστε Επίσης

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή – με πράξεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή – με πράξεις

Jul 3, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων

ΕΣΑΠΕ: Ανησυχία για έκπτωση σε ασφάλιστρα ατομικών ασφαλίσεων υγείας

Jul 3, 2025

“Κατά τον καθορισμό των Στρατηγικών Πωλήσεων, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες πρέπει να αναγνωρίσουν ότι οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διαφοροποιημένοι στις προτιμήσεις των καναλιών στα διάφορα στάδια της διαδικασίας Αγοράς”, δήλωσε ο Erik Sandquist, Διευθύνων Σύμβουλος στην Accenture P&C Ασφαλιστικές Υπηρεσίες. “Οι Direct Ασφαλίσεις συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο, όσο οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετοι να αγοράσουν online τα Συμβόλαια τους. Αυτό σημαίνει ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες με ένα μοντέλο διανομής στηριγμένο στο agency, πρέπει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών και να ενσωματώσουν τα δικτύα Συμβούλων με τις ψηφιακές, από κινητό και μέσα κοινωνικής δικτύωσης δυνατότητες”.

Σύμφωνα με την Έρευνα, σχεδόν το μισό (46%) των πελατών στις Ασφάλειες, θεωρούν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από διάφορες Ασφαλιστικές Εταιρείες είναι ουσιαστικά όλα τα ίδια. Επιπλέον, το 26% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου ή κατοικίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες που βρίσκονται σήμερα, ή σχεδιάζουν να εξετάσουν τις προσφορές των άλλων ασφαλιστικών εταιρείων πριν από την ανανέωση.

Ενδιαφέρον είναι, ότι η Accenture διαπίστωσε ότι η ηλικία δεν είναι ένας σημαντικός παράγοντας προτίμησης καναλιού, ειδικά όταν πρόκειται για την έκδοση Προσφοράς.

Μόνο το 37% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24 ετών, λένε ότι προτιμούν να αποκτήσουν μια Προσφορά από την ιστοσελίδα μιας ασφαλιστικής Εταιρείας, σε σύγκριση με 53% για τις ηλικίες 25 – 44 και 41% για τους 45 – 64. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18 – 24, δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να αποκτήσουν μια Προσφορά με Προσωπική Επαφή. Μόνον οι μεγαλύτερης ηλικίας ερωτηθέντες (65 – 74 ετών), είναι πιο πιθανό να προτιμούν την απόκτηση μιας Προσφοράς με Προσωπική Επαφή (39%).

Ωστόσο, το 10% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 – 24 λένε ότι προτιμούν να αποκτήσουν μία Προσφορά μέσω εφαρμογών του κινητού τους, σε σύγκριση με 5% για τις ηλικίες 25 – 44 και 1% για τις ηλικίες 45 – 64.

Από τη στιγμή που ληφθεί η απόφαση όμως, σχεδόν τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών εκφράζουν την προτίμησή τους για τη δημιουργία και την πληρωμή των Συμβολαίων αυτοκινήτου και Κατοικίας μέσω Προσωπικής Επαφής με έναν Σύμβουλο.

Επίσης, πάνω από τα δύο τρίτα (68%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24, λένε ότι θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για εξατομικευμένες Συμβουλές κατά την Αγορά Συμβολαίου αυτοκινήτου ή κατοικίας, σε σύγκριση με 27% των ατόμων ηλικίας 45 – 64 και μόλις 16% των ατόμων ηλικίας 65 έως 74 ετών.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ