ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Τα Μυστικά του Κλεισίματος μιας Πώλησης

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/12/2013 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τα Μυστικά του Κλεισίματος μιας Πώλησης
Share on Facebook

hand_shakeΜυστικά και Συμβουλές που μετατρέπουν κάθε προσπάθεια Πώλησης σε σίγουρη Επιτυχία, τονώνοντας την Αυτοπεποίθησή σας και διευρύνοντας το πελατολόγιό σας πέρα από κάθε προσδοκία.

Tο κλείσιμο θεωρείται γενικότερα το γοητευτικότερο κομμάτι της διαδικασίας πώλησης. Αξίζει την προσοχή μας, γιατί αποτελεί το σημείο όπου οι προσπάθειές μας για πώληση τελικά αποδίδουν. Mοιάζει με έναν αγώνα δρόμου: Tο να οδηγεί κανείς την κούρσα στο μεγαλύτερο μέρος της απόστασης, αλλά να μην κόβει τελικά το νήμα δεν έχει νόημα. Και επιπλέον δεν κερδίζει τίποτα! Αλλά δείτε το και από την άλλη πλευρά. Δεν έχω δει ακόμα κανένα δρομέα που κερδίζει, να μην έχει τρέξει καλά σε όλη τη διαδρομή. Έτσι, είτε σας αρέσει είτε όχι, το κλείσιμο –όσο γοητευτικό κι αν φαίνεται– αποτελεί μόνο ένα μέρος της αποτελεσματικότητας των ικανοτήτων του πωλητή. Αλλά αυτό που κάνει πιο ενδιαφέρον το ζήτημα του κλεισίματος, είναι το γεγονός ότι αυτή η ικανότητα είναι συνυφασμένη με όλα τα στάδια της πώλησης. Μπορεί να υποστηρίξει κάποιος λοιπόν ότι αν δεν έχετε το νου σας στο κλείσιμο, πιθανόν να μην τα πάτε καλά ούτε κατά την έναρξη, την επιχειρηματολογία, την παρουσίαση, την επίδειξη ή τη διαπραγμάτευση. Τι καθιστά το κλείσιμο τόσο δύσκολο για μερικούς πωλητές; Γιατί, έπειτα από τόσο κόπο να κάνουν μια επαφή και να κλείσουν μια συνάντηση, μερικοί πωλητές δυσκολεύονται να ζητήσουν την παραγγελία; Ορίστε, μερικοί από τους πιο σημαντικούς λόγους: Φοβούνται ότι ο υποψήφιος πελάτης θα τους απορρίψει. Δεν πιστεύουν πραγματικά ότι το προϊόν τους ή η τιμή του είναι καλά. Δεν ξέρουν πώς να κάνουν τον πελάτη να συμφωνήσει μαζί τους κατά τη διάρκεια της πώλησης και δυσκολεύονται να ζητήσουν τη συγκατάθεσή του στο τέλος. Εκλαμβάνουν το δισταγμό ή την απογοήτευση του υποψήφιου πελάτη τη στιγμή της απόφασης ως αρνητική απάντηση, κι αυτό είναι ανησυχητικό. Δεν μπορούν να χειριστούν τις αντιρρήσεις, χωρίς να γίνουν οι ίδιοι αρνητικοί. Βλέπουν το κλείσιμο ως ένα ξεχωριστό βήμα, όχι ως μια ενσωματωμένη και συνεχιζόμενη διαδικασία. Ας αναλύσουμε τον καθένα απ’ αυτούς τους λόγους ξεχωριστά, και αν έχετε κάποια απ’ αυτές τις ανησυχίες –σε οποιονδήποτε βαθμό– με την ολοκλήρωση αυτού του εγχειριδίου ελπίζουμε ότι αυτή θα εξαφανιστεί ή ότι τουλάχιστον θα είναι κάτι παραπάνω από αντιμετωπίσιμη.

Διαβάστε Επίσης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025
Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

May 9, 2025

Αντιμετωπίζοντας την Άρνηση…

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, πιέστε εδώ

new-cover-insurancegif

Related Posts

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
NP Zaxos
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NP: Υψηλή φερεγγυότητα το 2024 και θετικές προοπτικές το 2025

by Insurancedaily editorial team
May 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ