ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χ. Κάτσιος: Mε ανθρωποκεντρική προσέγγιση η Groupama στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Συνεργάστηκε με την εταιρεία Cognity

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
01/11/2021 - Updated on 22/07/2024
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κερδίζει μερίδια αγοράς η Groupama Ασφαλιστική
Share on Facebook

Η Groupama Ασφαλιστική συνεργάζεται με την Cognity για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων και Μάρκετινγκ για όλους τους Ασφαλιστικούς Κλάδους. Η Cognity υλοποίησε τη λύση Salesforce Insurance Contact Center στην Groupama Ασφαλιστική παρέχοντας ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη (Customer 360) και βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες του Contact Center και των υπόλοιπων τμημάτων της Groupama που έρχονται σε επαφή με πελάτες.

Η Cognity επιλέχθηκε για το έργο αυτό από την Groupama Ασφαλιστική μέσω μια διαδικασίας RFP, κατά την οποία η Cognity αρίστευσε λόγω της μακράς της εμπειρίας σε CRM & Digital έργα και της εξειδικευμένης της γνώσης πάνω στην Omni–Channel αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Η Cognity πολύ γρήγορα κατανόησε τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής και εισήγαγε το Salesforce, ως την παγκόσμια κορυφαία λύση CRM και πλατφόρμα Customer 360 για όλες τις διαδικασίες Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης και Μάρκετινγκ.

Διαβάστε Επίσης

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Jun 26, 2025
Το job description του μοντέρνου ασφαλιστή: Μια νέα γενιά επαγγελματιών ξανασυστήνει το επάγγελμα

Το job description του μοντέρνου ασφαλιστή: Μια νέα γενιά επαγγελματιών ξανασυστήνει το επάγγελμα

Jun 20, 2025

Mέσω της κάθετης λύσης Salesforce Insurance Contact Center, η Groupama Ασφαλιστική αξιοποίησε ένα καταξιωμένο μοντέλο δεδομένων στον Ασφαλιστικό χώρο και βέλτιστες διαδικασίες στο Salesforce Financial Services Cloud, ξεκινώντας τον ψηφιακό της μετασχηματισμό. Η υλοποίηση της Cognity προσάρμοσε τη λύση της Salesforce στις ανάγκες της Groupama και της έδωσε τη δυνατότητα να συνδεθεί στενότερα με τους πελάτες της και να τους εξυπηρετήσει αποτελεσματικότερα. Το Salesforce βοηθά τους υπαλλήλους Groupama να διαχειρίζονται όλα τα αιτήματα των πελατών με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και με αποδοτικό τρόπο. Η Cognity ολοκλήρωσε τα front και back–end συστήματα ώστε να συνεργάζονται ομαλά και προς όφελος των πελατών της Groupama.

Η Groupama Ασφαλιστική στοχεύει στη διαρκή βελτίωση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της παρέχοντας μια κορυφαία εμπειρία. Αποτελεί ζωτικής σημασίας στόχο για την εξέλιξη και τη δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν οι επιπλέον υπηρεσίες μπορούν να παρέχονται με λογικό κόστος και εδώ είναι που η τεχνολογία της Salesforce παίζει αποφασιστικό ρόλο.

Οι εργαζόμενοι της Groupama Ασφαλιστικής έχουν πρόσβαση σε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη μέσα από το Salesforce, χρησιμοποιώντας ένα μόνο περιβάλλον εργασίας από το οποίο παρακολουθούν και τους βασικούς δείκτες απόδοσης. Αυτό αύξησε σημαντικά την παραγωγικότητα, ελαχιστοποίησε χρονοβόρες διαδικασίες και απλοποίησε καθοριστικά καθημερινές διεργασίες. Με την ολοκλήρωση του έργου, η Groupama Ασφαλιστική έχει πετύχει τους στόχους της για μείωση κόστους, ολοκληρωμένη αυτοματοποίηση διαδικασιών, παρακολούθηση/monitoring και αύξηση της ευελιξίας διαχείρισης της σχέσης με τον πελάτη.

Η Cognity υλοποίησε το Salesforce Insurance Contact Center ως κομμάτι της νέας ψηφιακής καρδιάς της Groupama, που της επιτρέπει να παρέχει omni–channel εμπειρίες σε όλα τα κανάλια, ψηφιακά (Web, Mobile, Email) και παραδοσιακά (Τηλέφωνο, SMS). Η υλοποίηση αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα της συνεργασίας με την Cognity και τη Salesforce, καθώς η Groupama Ασφαλιστική αναπλάθει τη σχέση με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Όπως δήλωσε ο κος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστική, “Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαρκώς στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, κάνοντας την ασφάλιση πιο απλή για τους πελάτες και συνεργάτες της. Οραματιστήκαμε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που θα κάνει τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη και για αυτό επιλέξαμε το διεθνώς κορυφαίο CRM της Salesforce και την Cognity για την υλοποίηση αυτού του απαιτητικού έργου. Η συνεργασία μας ήταν άριστη και παρά το πολύ πιεστικό χρονοδιάγραμμα, επιτύχαμε πολύ καλά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση πελατών μειώνοντας παράλληλα τα κόστη”.

Tags: Groupama Ασφαλιστική
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Γιατί αυξήθηκαν οι ναυτασφαλίσεις το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Σήμερα το ”πράσινο” φως για το νέο Επικουρικό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Συνέργεια FairLife και Affidea
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνέργεια FairLife και Affidea

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ

by Insurancedaily editorial team
Sep 2, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Πολύτιμες Ιστορικές Αναδρομές. Πενήντα χρόνια πίσω! (β)

    2099 shares
    Share 839 Tweet 525
  • Οι 10 κορυφαίες σε παραγωγή ασφαλιστικές εταιρείες

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ