ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Deloitte:Παγκόσμια Έρευνα για τον κλάδο των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/08/2011 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Share on Facebook

Άλλη μια ενδιαφέρουσα Έρευνα της Deloitte δίδεται στη δημοσιότητα η οποία μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη στους δύσκολους Στρατηγικούς Σχεδιασμούς των Εταιρειών που προσφέρουν Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες.  Η Νέα Έρευνα της που κυκλοφόρησε στις 17 Αυγούστου 2011 έχει τίτλο: “Harnessing the forces of change”, «Αντιμετωπίζοντας τις δυνάμεις της αλλαγής» στην οποία συμμετείχαν 175 στελέχη του συγκεκριμένου χώρου.  Μετά και την πρόσφατη παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση, οι εταιρίες παροχής Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών έρχονται αντιμέτωπες με διάφορους εξωτερικούς παράγοντες, οι οποίοι μεταβάλουν τα δεδομένα στον κλάδο και επηρεάζουν επιμέρους εταιρίες. Η έρευνα της Deloitte εξετάζει τις επιδράσεις που δέχεται ο κλάδος, ομαδοποιώντας τις σε 4 κατηγορίες:

Διαβάστε Επίσης

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Nov 1, 2024
Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Oct 2, 2024

Συμμόρφωση, Κεφάλαια, Πελάτες και Ανταγωνισμός:

Συμμόρφωση: Τον περασμένο χρόνο θεσπίστηκε μια ευρεία γκάμα νέων κανονιστικών απαιτήσεων σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων της έρευνας σχετικά με τον αντίκτυπο των μεταρρυθμίσεων αυτών στον κλάδο είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες, με αυτούς που θεωρούν ότι οι επιπτώσεις τους είναι αρνητικές να συγκεντρώνουν το υψηλότερο ποσοστό. Μάλιστα, οι ερωτώμενοι από τις περιοχές που δέχτηκαν το ισχυρότερο πλήγμα από την πρόσφατη οικονομική κρίση είναι αυτοί που θεωρούν σε μεγαλύτερο βαθμό ότι οι μεταρρυθμίσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο για τον κλάδο.

Σημαντική διαφοροποίηση ως προς την αξιολόγηση των επιπτώσεων των μεταρρυθμίσεων παρατηρείται μεταξύ των στελεχών που δραστηριοποιούνται στη διαχείριση επενδύσεων και αυτών που εργάζονται στον τραπεζικό και ασφαλιστικό κλάδο. Η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με τη διαχείριση επενδύσεων φαίνεται να θεωρεί τις επιδράσεις των μεταρρυθμίσεων ως αρνητικές.

Επιπλέον, το 83% των στελεχών αναμένουν στο μέλλον σημαντική ή μέτρια συνεργασία μεταξύ του κλάδου και των νομοθετών.

Επιπρόσθετα, εξαιτίας της αβεβαιότητας σχετικά με τις επερχόμενες μεταρρυθμίσεις η πλειοψηφία των στελεχών που ερωτήθηκαν (80%) υποστηρίζει ότι η ευελιξία του τμήματος συμμόρφωσης είναι σημαντική για τον κλάδο. Σύμφωνα με την έρευνα, το έμπειρο προσωπικό και η αυξημένη χρήση τεχνολογίας θεωρούνται οι αποτελεσματικότερες μέθοδοι επίτευξης της ευελιξίας αυτής.

Κεφάλαια: Όπως φάνηκε από την πιστωτική κρίση του 2008, οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί θα πρέπει να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες διαδικασίες διαχείρισης κεφαλαίου.

Ενώ η πλειοψηφία των ερωτωμένων υποστηρίζει ότι οι νέες απαιτήσεις σχετικά με τα κεφάλαια (Basel III για τις τράπεζες και Solvency II για τον ασφαλιστικό κλάδο) δεν επηρέασαν τις επιχειρήσεις τους –πιθανότατα εξαιτίας της διετούς διορίας συμμόρφωσης- αυτές οι νέες κατευθυντήριες γραμμές αναμφίβολα θα μεταβάλλουν τον τρόπο που οι οργανισμοί θα λειτουργούν στο μέλλον.

Με όλες αυτές τις αλλαγές ο κλάδος έρχεται αντιμέτωπος με την αύξηση του κόστους του κεφαλαίου και με τη μεταβολή του τρόπου πώλησης των προϊόντων. Σύμφωνα με τους συμμετέχοντες στην έρευνα, τις σημαντικότερες επιδράσεις δέχονται τα περιθώρια κέρδους των υπαρχόντων προϊόντων που έχουν συμπιεστεί εξαιτίας των υψηλότερων απαιτήσεων για κεφάλαια, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει τις εταιρίες να επανεξετάσουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους.

Η κρίση οδήγησε τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε μεγαλύτερο έλεγχο του κόστους, προκειμένου να επιβιώσουν. Πράγματι, η διαχείριση του κόστους και οι λειτουργίες των treasury αποτελούν, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, την κυρίαρχη εστίαση του κλάδου. Η βελτίωση της διαχείρισης του κόστους είναι η βασική προτεραιότητα για περισσότερους από τους μισούς ερωτώμενους, ενώ ακολουθεί η εξεύρεση διαφοροποιημένων πηγών χρηματοδότησης και η βελτίωση των λειτουργιών του treasury.

Πελάτες: Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Deloitte, οι πελάτες των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών έχουν ενημερωθεί και επιμορφωθεί και έχουν καταστεί περισσότερο καχύποπτοι και λιγότερο πρόθυμοι να προβούν σε «ριψοκίνδυνες» συναλλαγές. Η πλειοψηφία του δείγματος της έρευνας υποστηρίζει ότι οι πελάτες είναι, πλέον, πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα τιμών και εξετάζουν πιο σχολαστικά τα προϊόντα. Για αυτό, πολλές επιχειρήσεις του κλάδου εστιάζουν στην υιοθέτηση μιας βελτιωμένης και πιο ξεκάθαρης επικοινωνίας σχετικά με τα παρεχόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Επιπλέον, η πλειοψηφία των στελεχών του δείγματος ανέφερε ότι οι οργανισμοί στους οποίους εργάζονται εστιάζουν περισσότερο στην απλοποίηση και στην παροχή διευκρινίσεων γύρω από τα υπάρχοντα προϊόντα αν και το ποσοστό αυτό ήταν μικρότερο μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών, γεγονός που ενδέχεται να συνδέεται με τον τρόπο πώλησης των ασφαλιστικών προϊόντων που παρέχει μεγαλύτερες δυνατότητες επεξήγησης.

Η πλειοψηφία των εταιριών του κλάδου που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι δεν προβαίνει σε κάποια αλλαγή των κατηγοριών πελατών στους οποίους στοχεύει. Πάντως, αρκετοί οργανισμοί (σχεδόν το ¼ του δείγματος) δηλώνουν ότι στοχεύουν σε κατηγορίες πελατών που ενέχουν μικρότερο κίνδυνο.

Ανταγωνισμός: Παρά το γεγονός ότι γνωστές επιχειρήσεις έκλεισαν, κάποιες νέες ξεκίνησαν τη λειτουργία τους, δημιουργώντας έναν ιδιότυπο ανταγωνισμό. Υπηρεσίες που παλαιότερα παρέχονταν από μεγάλες τράπεζες ή ασφαλιστικές εταιρίες προσφέρονται, πλέον, από μη-παραδοσιακές και διεθνείς νεοεισερχόμενες επιχειρήσεις. Εκτός των νέων εταιριών παρατηρούνται πολλές συγχωνεύσεις, με τους παίκτες – κλειδιά να αποκτούν παγκόσμια παρουσία και τις μικρότερες εθνικές και περιφερειακές εταιρίες να καθίστανται περισσότερο «στρατηγικές», προσχωρώντας σε αγορές αποτυχημένων και πιο αδύναμων οργανισμών.

Οι παραδοσιακές επιχειρήσεις του χώρου αντιδρούν με διάφορους τρόπους στις αλλαγές αυτές. Μια μέθοδος αντίδρασης, σύμφωνα με την έρευνα, αποτελεί η επιδίωξη επέκτασης στο εξωτερικό. Οι ερωτώμενοι ανέφεραν κατά σειρά την Κίνα, την Ινδία, τη Βραζιλία και τη Ρωσία ως τους κύριους στόχους επέκτασης.

Πάντως, οι μεγαλύτεροι διεθνείς παίκτες βλέπουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε τοπικούς ανερχόμενους παίκτες στους οποίους μπορεί κανείς να εντοπίσει καινοτόμες πρακτικές. Πράγματι, ο αυξημένος ανταγωνισμός οδηγεί τους οργανισμούς του κλάδου να εστιάσουν στην καινοτομία, με το 57% των ερωτώμενων να τη θεωρεί κλειδί για την επικράτηση έναντι του ανταγωνισμού.

Άλλος ένας τρόπος για να υπερισχύσει κανείς του ανταγωνισμού, φαίνεται ότι είναι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και η άμεση ανταπόκριση των υπηρεσιών στις ανάγκες του. Αν και περισσότεροι από τους μισούς ερωτώμενους ανέφεραν ότι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα παρέμεινε το ίδιο κατά το περασμένο έτος, ακόμα και οι πιο μεγάλοι και σταθεροί παίκτες δεν μπορούν να περιμένουν να ξεχωρίζουν απλώς και μόνο λόγω εμπειρίας και φήμης.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας: www.deloitte.gr

Tags: Deloitte
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
300250png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ