Αξίζει να δούμε ποια είναι η εικόνα γύρω από τα επενδυτικά και Χρηματοοικονομικά προϊόντα σε μια ανεπτυγμένη Αγορά, όπως αυτή των ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς καταναλωτές που ανήκουν στις παραγωγικές ηλικίες και ειδικότερα τις λεγόμενες Γενιές Χ και Υ – από μεσήλικες και πάνω μέχρι αρκετά νέους δηλαδή – παραδέχονται ότι έχουν ελάχιστη ή καμία γνώση σχετικά με τις επενδύσεις και τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη της Limra. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές και στις δύο περιπτώσεις που συνεργάζονται με επαγγελματίες στα χρηματοοικονομικά για να λάβουν επενδυτικές αποφάσεις είναι πιο πιθανό, από ότι οι υπόλοιποι, να είναι πολύ καλά ενημερωμένοι για τις επενδύσεις και τα χρηματοοικονομικά προϊόντα (14% έναντι 6%). Ωστόσο, μόνο ένας στους πέντε συνεργάζεται με έναν επαγγελματία στα χρηματοοικονομικά.
«Τα αυξημένα επίπεδα της γνώσης θα μπορούσαν να σχετίζονται με τις προσπάθειες εκπαίδευσης από την πλευρά των επαγγελματιών στα χρηματοπιστωτικά, ή το γεγονός ότι οι περισσότεροι γνώστες καταναλωτές και από τις δύο Γενιές συνεργάζονται με τους επαγγελματίες», δήλωσε η Cecilia Shiner, ανώτερος αναλυτής για τις έρευνες στον Τομέα των Συντάξεων της Limra.
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι ευκαιρίες και στις δύο περιπτώσεις νοικοκυριών εμφανίζονται ενισχυμένες. Φανταστείτε τα περιθώρια που υπάρχουν σε πιο ανώριμες αγορές όπως η δική μας…

















