ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Επιχειρείν

Mondelēz International & “Call For Well-being”

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
10/09/2014
in Επιχειρείν, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
A A
TCFWB_Lockup_RGB
Share on Facebook

CFWB logoΗ Mondelēz International ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση προς την επίτευξη των στόχων της σχετικά με τη παγκόσμια στρατηγική της στο Well-being. Στον απολογισμό του 2013 η Mondelēz International περιγράφει την πρόοδο στην εφαρμογή πρακτικών και προγραμμάτων, για την υλοποίηση σημαντικών δεσμεύσεων στους τομείς: υπεύθυνο snacking, αειφόρος ανάπτυξη, υποστήριξη κοινοτήτων και τέλος, ασφάλεια εργαζομένων και τροφίμων.

«Η επιτυχημένη πορεία της επιχείρησής μας συνδέεται άμεσα με την ενίσχυση του well-being (ευεξία) των ανθρώπων που παρασκευάζουν αλλά και αυτών που απολαμβάνουν τα προϊόντα μας, καθώς και με την υποστήριξη των κοινοτήτων όπου καλλιεργούνται τα συστατικά των προϊόντων αυτών. Είναι αυτή η πεποίθηση που ενέπνευσε τη στρατηγική “Call for Well-being», τόνισε η Πρόεδρος και CEO της εταιρίας Irene Rosenfeld. «Έχουμε καταφέρει σημαντική πρόοδο ως τώρα, αλλά σίγουρα απαιτούνται περισσότερα. Συνεχίζουμε λοιπόν να συνεργαζόμαστε με συναδέλφους, εταίρους και κοινότητες για να προάγουμε λύσεις που θα έχουν θετικά και διαρκή αποτελέσματα.»

Διαβάστε Επίσης

Η κινητοποίηση του χρηματοοικονομικού κλάδου για τους πλημμυροπαθείς

Η κινητοποίηση του χρηματοοικονομικού κλάδου για τους πλημμυροπαθείς

Oct 6, 2023
Η INTERLIFE “προσφέρει …αλλιώς” στην Κοινωνία!

Η INTERLIFE “προσφέρει …αλλιώς” στην Κοινωνία!

Dec 30, 2021

Από τον Οκτώβριο 2012, όταν δημιουργήθηκε η Mondelēz International, έχουν ενταθεί οι προσπάθειες γύρω από τη στρατηγική του well-being: διευρύνοντας τις βελτιωμένες λύσεις snacking που προτείνουμε προς τους καταναλωτές μας, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη προμήθεια βιώσιμων πρώτων υλών, μειώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, επεκτείνοντας τη συνεργασία με τις κοινότητες για την προώθηση ισορροπημένου και υγιούς τρόπου ζωής, και ενισχύοντας την ασφάλεια για αυτούς που παράγουν αλλά και για τους καταναλωτές που απολαμβάνουν τα προϊόντα μας.

Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, τα τελευταία 21 χρόνια υποστηρίζουμε το έργο του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου (ΕΠΜ) σε 2 προγράμματα: το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά 5ης και 6ης Δημοτικού στο εργοστάσιο Σοκολατοποιΐας Παυλίδη καθώς και τη λειτουργία του εκθέματος στο ΕΠΜ που αφορά την εκπαίδευση γύρω από τη σημασία της κίνησης καις της ισορροπημένης διατροφής. Τα προγράμματα έχουν παρακολουθήσει πάνω από 40.000 παιδιά, καθώς και οικογένειες και εκπαιδευτικοί.

Στη συνέχεια μια σύντομη περιγραφή της προόδου που έχουμε επιτύχει στους στόχους μας παγκόσμια:

Υπεύθυνο Snacking

  • Το 2013, 22% από τα έσοδά μας ήταν από προϊόντα Βελτιωμένης Επιλογής (Better Choice) – συνεχίζουμε τις προσπάθειες για να επιτύχουμε το στόχο του 25% των εσόδων από προϊόντα

Βελτιωμένης Επιλογής μέχρι το 2020

  • Κοντά στο στόχο του 25% μέχρι το 2020 για ατομικές συσκευασίες προϊόντων με καλύτερο έλεγχο μερίδων. Από το 20212, τα προϊόντα αυτά αυξήθηκαν κατά 7%.

Αειφόρος Ανάπτυξη

  • Το 2013, 10% της σοκολάτας, 56% του καφέ και 44% των μπισκότων Δ. Ευρώπης, προήλθαν από αειφόρες καλλιέργειες.
  • Πετύχαμε τον στόχο μας για προμήθεια 100% πιστοποιημένου φοινικέλαιου (Roundtable on Sustainable Palm Oil) – 2 χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα που είχαμε θέσει.
  • Κοντά στον στόχο μας για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG) και νερού στην παραγωγική διαδικασία μέχρι το 2015. To 2013 μειώσαμε τη χρήση νερού κατά 11% και ταGHG κατά 9%.
  • Ξεπεράσαμε το στόχο για μείωση των βιομηχανικών αποβλήτων κατά 15% που είχαμε θέσει για ολοκλήρωση το 2015 – πετύχαμε 46% μείωση κατά το 2013.

Συνεργασία με κοινότητες

  • Κοντά στο στόχο για επένδυση 50 εκατομμυρίων δολαρίων σε προγράμματα που υποστηρίζουν ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής. Το 2013 αφιερώσαμε 25 εκατομμύρια δολάρια για σχετικάπρογράμματα σε 10 χώρες.

Ασφάλεια

  • Κοντά στο στόχο να επιτύχουμε πιστοποίηση FSSC 22000 (Πιστοποίηση Ασφάλειας Συστημάτων Τροφίμων) σε όλες τις παραγωγικές μας μονάδες ως το 2015. Ως το τέλος του2013, 75% των μονάδων μας ήταν πιστοποιημένες κατά FSSC 22000. Στην Ελλάδα τοεργοστάσιο Σοκολατοποιΐας Παυλίδη είναι ήδη πιστοποιημένο κατά FSSC 22000 από το 2010.
Tags: ΕΚΕεπιχειρηματικότητα
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 1, 2025
efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
Στο Μονακό Sir St. Haji-Ioannou, Κ. Αντωνόπουλος και Luciano Manzo στηρίζοντας το Make-A-Wish             
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Στο Μονακό Sir St. Haji-Ioannou, Κ. Αντωνόπουλος και Luciano Manzo στηρίζοντας το Make-A-Wish             

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
Ο Μίκης Θεοδωράκης και “το καρφί του Θεόφιλου”
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ο Μίκης Θεοδωράκης και “το καρφί του Θεόφιλου”

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025
“Ο κόσμος αλλάζει”. Οι αξίες για τη βιωσιμότητά του, αλλάζουν;
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“Ο κόσμος αλλάζει”. Οι αξίες για τη βιωσιμότητά του, αλλάζουν;

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ