ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing

Τι ακριβώς θέλει ο πελάτης από τον ασφαλιστή και πώς το μετράμε

Οι παραγωγικότεροι σύμβουλοι έχουν υψηλότερη βαθμολογία σύστασης. Συνεπώς, η επιτυχία στις πωλήσεις είναι ανάλογη του βαθμού σύστασης και του NPS

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
03/06/2020
in asfalistikomarketing
A A
Τι ακριβώς θέλει ο πελάτης από τον ασφαλιστή και πώς το μετράμε
Share on Facebook

Ένας από τους πιο παλιούς guru του marketing, ο Roy H. Williams, συνήθιζε να λέει: «Το πρώτο βήμα για να ξεπεράσεις τις προσδοκίες του πελάτη σου είναι να γνωρίζεις αυτές τις προσδοκίες». Και αυτό, για όσους ασχολούμαστε με τις Πωλήσεις, είναι μια αυταπόδεικτη αλήθεια!

Η διαφορά μεταξύ της εξαιρετικής και της «φτωχής» εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών μιας επιχείρησης ήταν πάντα σαφής και οι επιχειρήσεις οι οποίες βρίσκονται διαχρονικά στη λάθος πλευρά αυτού του φάσματος συνήθως πληρώνουν το τίμημα: μειωμένες πωλήσεις, δυσαρέσκεια των πελατών και, τελικά, απώλεια πελατολογίου.

Αυτό, βέβαια, ισχύει και για τον Ασφαλιστικό Κλάδο, καθώς είναι εξαιρετικά σημαντικός για μια Ασφαλιστική Εταιρεία ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τους πελάτες της, ειδικότερα στο κομμάτι της προσέγγισης κατά τη διαδικασία Πώλησης, που είναι το πρώτο σημείο επαφής του πελάτη με την εταιρεία.

Διαβάστε Επίσης

Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.

Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.

May 22, 2025
Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

May 22, 2025

Σήμερα, στην εποχή της τεχνολογίας και του διαδικτύου, οι πελάτες λαμβάνουν πληροφόρηση και προσεγγίζονται από πολλά digital κανάλια, aggregators και από μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γνωρίζουν πολύ περισσότερα από ποτέ για τις καλύψεις, τις τιμές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Η διαχείριση, λοιπόν, των πελατών από τα φυσικά δίκτυα, δηλαδή από τους πιστοποιημένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές (agency ή Πράκτορες / Μεσίτες), καθίσταται ένα πολύ σημαντικό στοίχημα για τον Ασφαλιστικό Κλάδο.

Αλλά σε τι συνίσταται μια «εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης» του πελάτη κατά τη διάρκεια της πώλησης; Με άλλα λόγια: πώς μπορεί μια ασφαλιστική εταιρεία να έχει απόλυτα ικανοποιημένους τους πελάτες της κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης από τα δίκτυά της;

Υπάρχουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες (metrics) με τους οποίους μπορούμε να ξέρουμε τι θέλει ο πελάτης ώστε να νιώθει ικανοποιημένος στις συναντήσεις του με τον Ασφαλιστικό του Σύμβουλο, ώστε να μπορεί ο Σύμβουλος να το παρέχει;

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου του Ευθύμιου Παπαδόπουλου, Senior Sales Trainer στην ICAP Training Solutions “Τι ακριβώς θέλει ο πελάτης από τον ασφαλιστή και πώς το μετράμε” που δημοσιεύτηκε στο Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου 2020.

https://asfalistikomarketing.gr/%cf%84%ce%b9-%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%b9%ce%b2%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b9-%ce%bf-%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%b1/

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 
asfalistikomarketing

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ