ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τιτανικός: Μεγάλη ασφαλιστική απάτη ή ατύχημα;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
19/10/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ασφαλιστική Απάτη
A A
Τιτανικός: Μεγάλη ασφαλιστική απάτη ή ατύχημα;
Share on Facebook

Η βύθιση του Τιτανικού αποτελεί ένα από τα πιο καταστροφικά ατυχήματα διεθνώς. Χιλιάδες σελίδες έχουν γραφτεί και πολλές απόψεις έχουν ειπωθεί για το τι συνέβη πραγματικά τα ξημερώματα της 15ης Απριλίου του 1912, που 1517 άνθρωποι χάθηκαν στα νερά του Ατλαντικού.

της Βίκυς Γερασίμου

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Η επίσημη εκδοχή είναι ότι το πλοίο προσέκρουσε σε μεγάλο παγόβουνο με αποτέλεσμα να υπάρξει εισροή υδάτων γύρω στις 11:30, στις 2:40 τα ξημερώματα υπολογίζεται ότι το πλοίο έσπασε στα δύο και βυθίστηκε. Ωστόσο, υπάρχει και μια άλλη οπτική που αποτυπώθηκε στο βιβλίο του ερευνητή Robin Gardiner, Titanic: The Ship That Never Sank. Το αν η άποψή του αποτελεί θεωρία συνωμοσίας ή ασφαλιστική απάτη που στράβωσε, είναι στην κρίση του καθενός. Εμείς μεταφέρουμε και άλλη μία άποψη που έχει αναμφίβολα ενδιαφέρον να προβληματιστούμε με αυτήν.

source: social.shorthand.com

Όπως αναφέρει το Business Insider σύμφωνα με τη θεωρία του Robin Gardiner, το πρόβλημα ξεκίνησε όταν το πλοίο Olympic συγκρούστηκε εν πλω με άλλο πλοίο το 1911 και η White Star Line πλοιοκτήτρια εταιρεία και θυγατρική της IMM δεν μπόρεσε να λάβει αποζημίωση από την ασφαλιστική. H θεωρία του λοιπόν είναι ότι επειδή τα πλοία ήταν “δίδυμα” – είχαν ελάχιστες διαφορές – η εταιρεία άλλαξε το όνομα του Olympic βάζοντας το Titanic και έτσι ο Τιτανικός στην ουσία δεν βυθίστηκε ποτέ. “Εάν το πλοίο με τη ζημιά βυθιζόταν τότε η εταιρεία θα μπορούσε να πάρει την ασφαλιστική αποζημίωση και να καλύψει τη ζημιά, της οποίας το κόστος ήταν μεγάλο.

Στόχος δεν ήταν να σκοτώσει κανέναν επί του πλοίου – και αν το σχέδιο είχε προχωρήσει χωρίς να συναντήσει εμπόδια, το πλοίο θα είχε βυθιστεί αργά και κοντά σε ένα άλλο πλοίο που θα μπορούσε να σώσει το πλήρωμα και τους επιβάτες”.

Τι συνέβη λοιπόν; 

Σύμφωνα με τον Gardiner, υπήρχε ένα πλοίο το οποίο ακολουθούσε τον Τιτανικό με σβηστά φώτα για να βοηθήσει όταν αρχίσει η βύθιση, αλλά λόγω κακής ορατότητας προσέκρουσε πάνω στον Τιτανικό. Όπως αναφέρει η dailytelegraph σε άρθρο της “Tragedy launched conspiracy theory of titanic proportions”, “εξωτερικά το Olympic ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με το Τιτανικό, εκτός από τον αριθμό των θυρών στο κατάστρωμα C, την απόσταση των παραθύρων στις γέφυρες στο κατάστρωμα Β και το κλειστό μπροστινό τμήμα του χώρου περιπάτου στο κατάστρωμα Α στον Τιτανικό. Ο Gardiner επισημαίνει ταυτόχρονα ότι οι ασφαλιστές αρνούνταν να πληρώσουν την επισκευή του Olympic μετά από το ατύχημα.

Το κόστος για την επισκευή ανερχόταν σε 500.000 λίρες και η ασφαλιστική θεωρούσε υπαίτιο του ατυχήματος τον καπετάνιο Edward Smith, που βρέθηκε επίσης στο τιμόνι του Τιτανικού το 1912”. Πολλές μαρτυρίες επιζώντων εκείνη την εποχή μιλούσαν για ένα πλοίο που τους ακολουθούσε σε όλη τη διαδρομή αλλά την ώρα του ναυαγίου δεν έσπευσε να βοηθήσει. Αν κανείς δει, αναφέρει, ο Gardiner τα επίσημα έγγραφα και τις μαρτυρίες των επιζώντων θα καταλάβει ότι τα πλοία αλλάχτηκαν.

 

Λόγου χάρη μιλούν για συγκεκριμένα σημεία στα οποία ήταν οι λέμβοι στο κατάστρωμα Β του Τιτανικού, όταν δεν θα μπορούσαν να είναι εκεί γιατί το πλοίο είχε σχεδιαστεί διαφορετικά. Ήταν όμως εκεί οι λέμβοι του Olympic. Αν προσέξει λοιπόν κανείς τέτοιες λεπτομέρειες θα καταλάβει ότι επρόκειτο για το Olympic. “Δεν πιστεύω ότι η πλοιοκτήτρια είχε στόχο να σκοτώσει τόσους ανθρώπους” εξήγησε. “απλά κάτι πήγε πολύ στραβά”. Στο εν λόγω σενάριο η κυβέρνηση φαίνεται πως καλύπτει την ιστορία γιατί χρειάζεται την πλοιοκτήτρια εταιρεία στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. 

 

Στο διά ταύτα φαίνεται πώς δεν θα μάθουμε ποτέ τι έγινε, καθώς το Olympic -που θα μπορούσε να αποτελέσει πλοίο μουσείο- κάποια στιγμή καταστράφηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία. Το Blog Ultimate Titanic αναφέρει πάντως καταρρίπτοντας την εν λόγω θεωρία του Gardiner, ότι όλα τα αριθμημένα στοιχεία που τραβήχτηκαν από το ναυάγιο του Τιτανικού έφεραν τον αριθμό κατασκευής 401. Ο κατασκευαστικός αριθμός του Olympic, από την άλλη, ήταν 400. Επιπλέον, ο συγγραφέας J. Kent Layton, “Conspiracies at Sea: Titanic and Lusitania”, έγραψε ότι, πριν το Olympic γίνει παλιοσίδερα, το ξύλο του πωλήθηκε. Ούτε ένα κομμάτι ξύλου δεν βρέθηκε με τον αριθμό «401» σφραγισμένο στο πίσω μέρος».

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Tags: Featured
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ