ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακούστε εάν Θέλετε να σας Ακούσουν

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
26/03/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Akouo_akoiΜην προσπαθείτε να κάνετε το μέντιουμ. Αν την ώρα που μιλάει ο άλλος εσείς σκέφτεστε «τι πραγματικά θέλει τώρα να πει;» ή «τι ακριβώς να αισθάνεται;» τότε δεν θα ακούσετε και πολλά, το πιθανότερο μάλιστα, δεν θα ακούσετε τίποτα: – Μη σκέφτεστε τι θα απαντήσετε και πώς θα απαντήσετε στον άλλον μόλις έρθει η ώρα να μιλήσετε- Μη φιλτράρετε τις κουβέντες του συνομιλητή σας. Με άλλα λόγια μην ακούτε επιλεκτικά, μην ακούτε μόνο όσα θέλετε να ακούσετε – Μην αφαιρείστε. Αν αφήσετε το μυαλό σας να «φύγει» κατά τη διάρκεια μίας τετ α τετ συζήτησης, στη συνέχεια θα πρέπει να κάνετε «ντροπιαστικές» ερωτήσεις του στιλ: «Τι είπατε;», ή «Θα μπορούσατε να επαναλάβετε αυτό το τελευταίο;» – Μην ταυτίζεστε. Αν συνδέετε και ταυτίζετε όλα όσα ακούτε σε σχέση με τις προσωπικές σας εμπειρίες, το πιθανότερο είναι ότι τελικά δεν ακούσατε αυτό που σας είπαν – Μη συγκρίνετε. Αν αρχίσετε να «ζυγίζετε» το συνομιλητή τότε έχετε χάσει το μήνυμα.

Οι Δύο Μαγικές Λεξούλες

Διαβάστε Επίσης

ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

Oct 17, 2025
Έρευνα ΕΥ:  Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

Έρευνα ΕΥ: Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

Oct 17, 2025

Το «αν» και το «τότε» είναι οι δύο λέξεις κλειδιά που αυξάνουν την πειθώ. Είτε προσπαθείτε να πουλήσετε ένα αυτοκίνητο, είτε μία ιδέα, το μήνυμα που πιάνει είναι: «αν κάνεις αυτό, τότε θα κερδίσεις εκείνο». Την επόμενη φορά που έχετε σκοπό να πείσετε κάποιον για κάτι, χρησιμοποιήστε αυτές τις δύο λέξεις.

Πώς να Διευθύνετε μία Επιτυχημένη Συνάντηση

  • Μην ανταγωνίζεστε με τα μέλη της ομάδας. Δώστε προτεραιότητα στις δικές τους ιδέες.
  • Ακούστε τους όλους. Επαναλάβετε με διαφορετικά λόγια, μην κριτικάρετε όμως.
  • Μην «κολλάτε» κανέναν στον τοίχο. Υποθέστε ότι όλων οι ιδέες έχουν κάποια αξία.
  • Συγκρατήστε τα πιο «φασαριόζικα» μέλη της ομάδας, όμως μην τους αποξενώνετε.
  • Συνειδητοποιήστε ότι το ενδιαφέρον και η εγρήγορσή σας είναι… κολλητικά! – Πληροφορήστε όλους τους συμμετέχοντες για το πού βρίσκονται εκείνη τη στιγμή αλλά και πού περιμένετε από τον καθένα να φτάσει στη συνέχεια. Κρατήστε σημειώσεις σε πίνακα που μπορούν να δουν όλοι.
  • Προσπαθήστε μαζί με το συνάδελφο που έχει το πρόβλημα να ανακαλύψετε αν η ιδέα που έχει αξίζει τον κόπο ή αν η λύση που προτείνει είναι αποτελεσματική.
  • Δώστε και στους υπόλοιπους την ευκαιρία να διευθύνουν κι αυτοί ένα από τα επόμενα μίτινγκ. Αυτοί που μαθαίνουν να διευθύνουν συνήθως μαθαίνουν και να συμμετέχουν.

Αν Πρέπει να Ασκείς Κριτική

Προτάσεις για να ασκείτε κριτική μ’ έναν τρόπο που πείθει τους άλλους να κάνουν καλύτερη δουλειά. Δες τον εαυτό σου σαν δάσκαλο ή προπονητή, σαν κάποιον που θέλει να βοηθήσει. Να θυμάσαι ότι στην ουσία βοηθάς κάποιον να καλυτερέψει. Δείξε το ενδιαφέρον σου. Έκφρασε την ειλικρινή σου διάθεση να μοιραστείς τρόπους που θα κάνουν τον άλλο να ανεβάσει την επιτυχία του. Διαλέξτε τη σωστή στιγμή να κάνετε κριτική. Σιγουρευτείτε ότι το άλλο άτομο δεν βρίσκεται κάτω από έντονη συναισθηματική φόρτιση οποιασδήποτε μορφής. Αποφύγετε να λέτε στους άλλους ότι «πρέπει» να κάνουν το ένα ή το άλλο, ή «αν είχαν κάνει» αυτό ή εκείνο. Σας κάνει να φαίνεστε αυταρχικός και αλαζονικός. Προσπαθήστε να μη δίνετε την εντύπωση ότι σας ενδιαφέρει περισσότερο να γίνει το δικό σας από το να δείτε το άλλο άτομο να βελτιώνεται πραγματικά. Δώστε στο άλλο άτομο να καταλάβει πώς ακριβώς θα ωφεληθεί αν κάνει αυτό που του λέτε. Δώστε συγκεκριμένες προτάσεις. Το να είστε ασαφής και γενικόλογος δημιουργεί περισσότερη ένταση και άγχος στον άλλον. Τελευταίο: Σιγουρευτείτε ότι μπορείτε να αντέξετε την κριτική εσείς ο ίδιος. Αλλιώς οι παρατηρήσεις σας δεν θα γίνουν δεκτές.

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 13, Οκτώβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2

new-cover-insurancegif

Related Posts

ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Swiss Re στην κορυφή των Παγκόσμιων Αντασφαλιστών για το 2025

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 16, 2025
Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025 - Updated on Oct 16, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής

    Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έρευνα ΕΥ: Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Credit Risk Management: Οι κορυφαίοι του κλάδου συναντιούνται στο 18ο συνέδριο της ICAP CRIF

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ