ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Συνεντεύξεις

Ο “Πρώτος Ασφαλιστής” της Εθνικής Ασφαλιστικής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/02/2014 - Updated on 24/02/2014
in Συνεντεύξεις
A A
Βραβεύσεις MoneyShow
Share on Facebook

Βραβεύσεις MoneyShowΗ Εθνική Ασφαλιστική βράβευσε τον κ. Νικόλαο Χριστοδουλίδη στην εκδήλωση των 22ων βραβεύσεων ενεργειών Ε.Κ.Ε και κορυφαίων ασφαλιστών “ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ” 2013, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013 στο ξενοδοχείο Hilton Athens, στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου Moneyshow. Συγκεκριμένα, ο κ. Χριστοδουλίδης βραβεύτηκε στην Κατηγορία “Πρώτος Ασφαλιστής”.

Στην φωτογραφία ο Πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ κ. Δημήτρης Γαβαλάκης παραδίδει το Βραβείο.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη

Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

Nov 14, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

Nov 4, 2025

Το insurance daily αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην ανάπτυξη της αγοράς και πιστεύοντας παράλληλα ότι οι απόψεις των Πρώτων είναι χρήσιμες και επιβοηθητικές για το σύνολο των Διαμεσολαβητών, έθεσε στον κ. Χριστοδουλίδη τις εξής ερωτήσεις:

Στη μέχρι τώρα καριέρα σας έχετε ζήσει καλές, αλλά και κακές στιγμές της Αγοράς μας. Ποια ήταν η στιγμή που σας “φόβησε” περισσότερο;:

Στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία δεν με έχει φοβίσει κάτι.

Πρέπει όμως να σημειώσω ότι το κλείσιμο μεγάλης Ασφαλιστικής Εταιρείας, και η βιαστική αντιμετώπιση του προβλήματος από την Πολιτεία με προβλημάτισε. Το καινούργιο εποπτικό περιβάλλον έχει καταλαγιάσει αυτές τις ανησυχίες μου. Η εξεύρεση νέων πελατών, η τελική συμφωνία μαζί τους για την ασφάλιση τους και η τήρηση των συμφωνηθέντων με την παράδοση επιταγών αποζημιώσεων, είναι οι καλές στιγμές στις οποίες στηρίζομαι για να ατενίζω το μέλλον με αισιοδοξία.

Τα τελευταία χρόνια το Agency System αμφισβητείται. Ποια είναι η άποψή σας και πως το βλέπετε να εξελίσσεται;:

Δεν έχω νιώσει κάποια αμφισβήτηση στην εταιρεία που δραστηριοποιούμαι. Όσο αφορά για τις διάφορες απόψεις που ακούγονται στην ασφαλιστική αγορά, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το Agency είναι ένα δίκαιο σύστημα πωλήσεων που αμείβει μόνο όταν ο πελάτης πληρώσει το συμβόλαιο του και η Ασφαλιστική εταιρεία εισπράξει τα ασφάλιστρα. Μόνο το AGENCY  έχει άμεσο συμφέρον η Εταιρεία που υπηρετεί να είναι απολύτως φερέγγυα, καινοτόμος και ικανή να καλύψει τις απαιτήσεις του. Η στενή σχέση των Δικτύων με τις Εταιρείες στην προώθηση των προϊόντων (και όχι μόνο) και ο ανθρωποκεντρικός ρόλος τους, πρέπει να τις προβληματίσει και να τις κάνει να σκεφθούν σοβαρά, πως θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τα μητρικά τους Δίκτυα και αν αξίζει τελικά να τα εξελίξουν δίχως να πειραματίζονται με εναλλακτικά .

Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή οφείλεται και στην έλλειψη εκπαίδευσή του; Αν ναι, ποιος πρέπει να αναλάβει τη πρωτοβουλία αυτή και ποιος ο ρόλος της διαμεσολάβησης;:

Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον για τα Κρατικά Ταμεία, θα πρέπει να ενισχυθεί η ιδέα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για κοινωνικές παροχές που δεν επιβαρύνουν το Κοινωνικό Κράτος απεναντίας ενισχύουν την Ελληνική Οικονομία.

Ενέργειες, όπως η κατάργηση της φοροαπαλλαγής των ασφαλιστικών προϊόντων δε βοηθάει και αποθαρρύνει τους ασφαλισμένους.

Τόσο η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών, όσο και η κάθε Ασφαλιστική Εταιρεία χωριστά, πρέπει να πάρουν την πρωτοβουλία και να πρωτοστατήσουν στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τα οφέλη, τις δυνατότητες και τη μοναδικότητα της Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Όσο αφορά τους διαμεσολαβητές, χωρίς επικρίσεις και με επιχειρήματα πρέπει να καλλιεργούν στον υποψήφιο πελάτη την ιδέα και την αξία της Ιδιωτικής Ασφάλισης και να μην επικεντρώνονται μόνο στην πώληση και στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προγραμμάτων.

Τελειώνοντας, θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η εκπαίδευση του μελλοντικού πολίτη από μικρή ηλικία (ίσως από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού), ώστε να μυηθεί σε έννοιες όπως αποταμίευση, πρόληψη προβλημάτων υγείας, εξασφάλιση οικογένειας.

Τα εναλλακτικά δίκτυα θεωρούνται απειλή για τα παραδοσιακά δίκτυα. Ποια είναι η άποψη σας και πως τα αντιμετωπίζετε;:

Ένα άρτια εκπαιδευμένο παραδοσιακό δίκτυο, με την βοήθεια της εταιρείας του, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από οποιοδήποτε κανάλι προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων.

Επαγγελματικά ανδρώθηκα σε ένα παραδοσιακό δίκτυο agency και έτσι μπορεί να μην είμαι αντικειμενικός κριτής για τη σπουδαιότητα κάθε Δικτύου. Πιστεύω ότι δε μπορεί ο Ασφαλιστής να αντικατασταθεί από την οποιαδήποτε Direct ασφάλιση και από συνεργάτες που δεν έχουν την απαιτούμενη μόρφωση, εκπαίδευση, εξειδίκευση και αμεσότητα με τον πελάτη. Αμεσότητα που συνοδεύεται με την εικοσιτετράωρη τεχνική και ψυχολογική υποστήριξη.

Όλα τα δίκτυα τα αντιμετωπίζω με σεβασμό, ελπίζοντας ότι οι Εταιρείες θα καταλάβουν τη σπουδαιότητα των μητρικών τους Δικτύων.

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους Ασφαλιστές, κυρίως ως προς την προσέγγιση Πελατών;:

Ζούμε σε μια εποχή ταχείας πληροφόρησης και εξειδίκευσης. Ο υποψήφιος πελάτης μπορεί σε δευτερόλεπτα να ενημερωθεί και να διασταυρώσει την οποιαδήποτε πληροφορία. Ο νέος ασφαλιστής καλείται να είναι πολύ καλά εκπαιδευμένος και καταρτισμένος στα προϊόντα και τους όρους της εταιρείας του.

Παράλληλα, πρέπει να τον ενδιαφέρουν όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με το επάγγελμα του και να ενημερώνεται καθημερινά. Αν ο ασφαλιστής έχει άποψη, πίστη, είναι ειλικρινής και εκφράζει τις γνώσεις του με απλό και μεστό λόγο είναι σίγουρη η επιτυχία για τη δημιουργία ενός υγιούς χαρτοφυλακίου. Η έλλειψη πείρας δεν πρέπει να αποθαρρύνει τον νέο ασφαλιστή. Οι πελάτες δεν θέλουν μόνο έναν έμπειρο ασφαλιστή. Θέλουν να έχουν μια ειλικρινή συνεργασία με έναν τίμιο συνεργάτη, που θα σεβαστεί και θα δώσει λύσεις στις ανάγκες τους. Τα υψηλά κίνητρα των νέων συνεργατών μπορούν να γίνουν η αφετηρία μιας συναρπαστικής καριέρας. Η μεθοδικότητα, η συνέπεια, η εργατικότητα και η αγάπη για τον άνθρωπο, είναι απαραίτητα συστατικά για αυτό το συναρπαστικό ταξίδι.

Tags: moneyshowΕθνική Ασφαλιστική
new-cover-insurancegif

Related Posts

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
allsafe: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
asfalistikomarketing

allsafe: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”
Συνεντεύξεις

SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”

by Νίκος Μωράκης
Oct 14, 2025 - Updated on Oct 15, 2025
Project Kilimanjaro “PANAGOS”: Η κατάκτηση μίας κορυφής με συνοδοιπόρο την Ορίζων 
Συνεντεύξεις

Project Kilimanjaro “PANAGOS”: Η κατάκτηση μίας κορυφής με συνοδοιπόρο την Ορίζων 

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 3, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου
asfalistikomarketing

Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου

by Νίκος Μωράκης
Jul 11, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα κυβέρνηση
Συνεντεύξεις

Στο ΕΕΑ το 50% των διαμεσολαβητών της χώρας

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
Α. Τρύφων: Ουσιαστική για τη βιωσιμότητα των εταιρειών η ασφάλιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Τρύφων: Ουσιαστική για τη βιωσιμότητα των εταιρειών η ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Jun 18, 2025 - Updated on Jun 20, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-banner4-all-safegif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Euroins Ελλάδος Ασημένιος Χορηγός στο Συνέδριο NatCat Summit “Mitigating the Risk”

    Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ – Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ