ΕΚΕ

Η Mondelēz International για την υγεία και ευεξία

mondelez-logo

mondelez-logoΗ Mondelez International ανανεώνει τους στόχους της για τη βελτίωση της υγείας και ευεξίας στον πλανήτη και τους ανθρώπους της, από τους αγρότες έως τους καταναλωτές. Μια ολιστική στρατηγική Κάλεσμα για Υγεία και Ευεξία (Call for Well-being) που θα διευρύνει την απήχηση των παγκόσμιων προγραμμάτων της εταιρίας, με αρχικό στόχο τη διατροφή μέσω του πορτφόλιο των προϊόντων της.

«Γνωρίζουμε ότι η υγεία των ανθρώπων, των κοινοτήτων, η επιχείρησή μας και ο πλανήτης είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι», λέει η Christine McGrath, Vice President of External Affairs και επικεφαλής της πλατφόρμας για παγκόσμια υγεία και ευεξία. «Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θέλουν να έχουν καλύτερη υγεία και καλύτερη ζωή, όμως κανείς δεν μπορεί να το κάνει μόνος. Φιλοδοξούμε να δουλέψουμε με άλλους για να επεκτείνουμε τη συζήτηση αυτή και να δώσουμε μια επιχειρηματική διάσταση στον προβληματισμό σχετικά με την δημόσια υγεία και το περιβάλλον».

Το Κάλεσμα για Υγεία και Ευεξία της εταιρίας εστιάζει σε τέσσερις βασικούς τομείς δράσης:

–              Στήριξη των καταναλωτών να επιλέγουν με συνείδηση

–              Συνεργασία με κοινότητες για την προώθηση υγιούς τρόπου ζωής

–              Διασφάλιση προμηθειών από αειφόρες γεωργικές πρακτικές και μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

–              Ασφάλεια για τους ανθρώπους και τα προϊόντα

Στήριξη καταναλωτών για συνειδητή επιλογή των προϊόντων και συνεργασία με κοινότητες

Ως η μεγαλύτερη εταιρία snacking στον κόσμο, η Mondelez International δεσμεύεται να βοηθά τους ανθρώπους να επιλέγουν συνειδητά. Για πρώτη φορά, η εταιρία θέτει παγκόσμιους στόχους διατροφής μέχρι το 2020:

–              Ανάπτυξη και δημιουργία προϊόντων “Καλύτερης Επιλογής” σε ποσοστό 25% των εσόδων της εταιρίας

–              Μείωση κατά 10% του νατρίου και των κορεσμένων λιπαρών

–              Αύξηση κατά 25% των δημητριακών ολικής άλεσης και

–              Αύξηση κατά 25% των ξεχωριστά συσκευασμένων μερίδων με 200 θερμίδες ή λιγότερες

Συμπληρωματικά για την ανάπτυξη του πορτφόλιο προϊόντων, η εταιρία σχεδιάζει την αναγραφή της θερμιδικής αξίας στην μπροστινή πλευρά της συσκευασίας, μέχρι το τέλος του 2016.

Αυτές οι συνδυασμένες ενέργειες σκοπό έχουν να υποστηρίξουν τους στόχους του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για μείωση της κατανάλωσης αλατιού και κορεσμένων λιπαρών και να βοηθήσουν τους ανθρώπους να ελέγχουν καλύτερα την πρόσληψη θερμίδων και ζάχαρης. Η εταιρία επενδύει επίσης 50 εκ. δολ. σε συνεργασίες με κοινότητες στα επόμενα χρόνια, με έμφαση στην εκπαίδευση για τη διατροφή και την προώθηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Υπακούοντας στον πάγιο αυτό στόχο, η Mondelez Hellas εδώ και χρόνια στηρίζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για οικογένειες και παιδιά. Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο έχει δημιουργηθεί το έκθεμα για την ισορροπημένη διατροφή και άσκηση “Ανακαλύπτω τον Εαυτό μου” – Πώς κινούμαι;

Επιπλέον, συμμετέχει στην πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής υπό την αιγίδα της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρίας για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα Σχολεία «Σκέφτομαι και Τρώω».

Διασφάλιση προμηθειών από αειφόρες γεωργικές πρακτικές και μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Η στρατηγική αυτή επενδύει στις προσπάθειες της εταιρίας για προστασία του πλανήτη

Με τους συνεργάτες της, η Mondelez International δεσμεύεται να:

–              βοηθά τους αγρότες να δημιουργήσουν ακμάζουσες κοινότητες σε 10ετή ορίζοντα, μέσω των επενδύσεων 600 εκ. δολ. στα προγράμματα Cocoa Life και Coffee Made Happy

–              προωθεί τη βιοποικιλότητα και τις καλές περιβαλλοντικές πρακτικές μέσω του Harmony, του επιτυχημένου ευρωπαϊκού προγράμματος προμήθειας σιτηρών

–              μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της, μειώνοντας κατά 15% μέχρι το 2015 την κατανάλωση ενέργειας και νερού, απορριμμάτων και εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, στη βιομηχανική παραγωγή

Η εταιρία σχεδιάζει επίσης, μέχρι το 2015, να παράγει το 60% των προϊόντων της σε μονάδες που παράγουν μηδενικά απόβλητα για συμβατικούς χώρους υγειονομικής ταφής.

Στην κατεύθυνση αυτή, στην Ελλάδα πραγματοποιούνται διαρκώς επενδύσεις με στόχο την βέλτιστη διαχείριση της ενέργειας και την αειφορία.

–              Αντικατάσταση των συσκευασιών για τις σοκολάτες Lacta και Παυλίδη με νέες πιο φιλικές προς το περιβάλλον, οι οποίες οδήγησαν σε μείωση του υλικού συσκευασίας κατά 60% και σε μείωση των εκπομπών CO2 στην ατμόσφαιρα και είναι πλήρως ανακυκλώσιμες.

–              Αλλαγή του συστήματος παραδόσεων και αξιοποίηση των κεντρικών αποθηκών με αποτέλεσμα ετήσια εξοικονόμηση 42.000 χιλιόμετρων στο μεταφορικό δίκτυο.

–              Στην παραγωγική διαδικασία, χρησιμοποιείται φυσικό αέριο από το 1999, το παραγόμενο νερό από τη δραστηριότητα υπόκειται σε βιολογικό καθαρισμό και ακολουθείται πρόγραμμα ανακύκλωσης, ενώ ανανεώνεται ο εργοστασιακός εξοπλισμός ψύξης και κλιματισμού με στόχο την κατάργηση της χρήσης ουσιών (ODS) που βλάπτουν το όζον.

–              Το 2013 πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, τόσο μέσω της εγκατάστασης συστήματος ανάκτησης θερμικής ενέργειας, όσο και μέσω της βελτίωσης της κτηριακής ενεργειακής απόδοσης του εργοστασίου. Η καταναλισκόμενη ενέργεια ανά τόνο παραγωγής μειώθηκε κατά 1,9% σε σχέση με το 2012, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο σύνολό τους τα εργοστάσια της κατηγορίας σοκολάτας σε όλη την Ευρώπη ξεπέρασαν το στόχο μείωσης ενέργειας του 2015 για 15% (15/15) επιτυγχάνοντας ήδη 16% το 2013. Το 2014  συνεχίζονται οι προσπάθειες στη ίδια κατεύθυνση της μείωσης ενέργειας με εστίαση στη διερεύνηση νέων τεχνολογιών όπως π.χ. φωτισμού.

–              Όσον αφορά στη διαχείριση στερεών αποβλήτων για το 2013, στοχεύοντας στη μηδενική διάθεση απορριμμάτων σε συμβατικούς χώρους υγειονομικής ταφής (landfill) και την προστασία του υπεδάφους, εφαρμόστηκε πλήρες πρόγραμμα αξιολόγησης, διαχωρισμού και διάθεσης παραγωγικών απορριμμάτων σε σύγχρονες πιστοποιημένες μονάδες μετατροπής του κύκλου ζωής του απορρίμματος και αξιοποίησής του προς παραγωγή λιπασμάτων ή ενέργειας. Συγκεκριμένα, το σύστημα διαχείρισης είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση των παραγόμενων απορριμμάτων κατά 6,9% σε σχέση με το 2012, η συμβατική διάθεση μειώθηκε κατά 61%, ενώ η ανακύκλωση αυξήθηκε κατά 24% για το ίδιο έτος, φτάνοντας σε ποσοστό 88%.

Οι αειφόρες πρακτικές της Mondelez International έχουν αναγνωριστεί από μεγάλους διεθνείς οργανισμούς, όπως ο Dow Jones Sustainability Index. Περαιτέρω, η εταιρία ενσωματώνει πρακτικές αειφορίας και σε άλλες πρώτες ύλες.  Έτσι το 2013 κατάφερε – 2 χρόνια νωρίτερα από τον στόχο – να προμηθευτεί το 100% του φοινικέλαιου από πιστοποιημένες πηγές βάσει του οργανισμού Roundtable for Sustainable Palm Oil (RSPO).

Ασφάλεια για τους ανθρώπους και τα προϊόντα            

«Η ασφάλεια των εργαζομένων μας παγκοσμίως και των τροφίμων που παρασκευάζουμε παραμένει πρώτη προτεραιότητα», λέει η κ. McGrath. «Η Mondelez International στοχεύει σε ποιοτικό και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, ενώ μέχρι το 2015 όλοι οι προμηθευτές της θα έχουν πιστοποιηθεί για διαδικασίες και συστήματα ασφάλειας τροφίμων.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 2 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Η Mondelēz International για την υγεία και ευεξία! https://www.insurancedaily.gr/%ce%b7-mondelez-international-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%cf%85%ce%b5%ce%be%ce%af%ce%b1/