ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home asfalistikomarketing

Έτσι αυξάνεται… η παραγωγή

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/11/2015 - Updated on 17/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Πωλήσεις
A A
Επαγγελματίες διαμεσολαβητές vs ερασιτέχνες πωλητές
Share on Facebook

salesman1. Κοιτάξτε τη μεγάλη εικόνα

Μπορείτε να κάνετε τη διαφορά! Μην ακολουθείτε τη μάζα στην προσπάθειά σας να κλείσετε μία ακόμη πώληση. Σκεφτείτε πώς θα εντοπίσετε προβλήματα των πελατών σας για να τα λύσετε. Ακόμη και αν χάσετε μία πώληση δεν πειράζει. Αυτό που μετράει είναι οι συστάσεις που θα κάνει για εσάς ο άνθρωπος που τον βοηθήσατε. Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο όμως όταν κάνετε το σωστό μαθαίνετε και η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι η καλύτερη.

Διαβάστε Επίσης

ΠΟΑΔ

ΠΟΑΔ: Παρουσιάζουν τους διαμεσολαβητές ως υπαίτιους για τις υπέρογκες αυξήσεις στα προγράμματα υγείας

Jul 23, 2025
Προσοχή: Hackers με «όχημα» τηλεπλατφόρμες

Ηνωμένο Βασίλειο: Σχέδιο για απαγόρευση πληρωμής λύτρων από δημόσιους φορείς σε κυβερνοεγκληματίες

Jul 23, 2025

2. Πρώτα άνθρωπος και μετά ασφαλιστής

Όταν συναντάτε για πρώτη φορά έναν υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη, προσπαθήστε να μιλήσετε για περίπου 20 λεπτά για οτιδήποτε άλλο εκτός από το σκοπό της συνάντησης, πριν αρχίσετε την επίσημη παρουσίαση ενός ασφαλιστικού προϊόντος. Με τον τρόπο αυτό δίνετε στον πελάτη μία ευκαιρία να σας γνωρίσει πρώτα σαν άνθρωπο και μετά ως σύμβουλο. Έτσι θα αυξήσετε τόσο την ποιότητα των συναντήσεων όσο και τις ευκαιρίες πώλησης.

3. Εκμεταλλευτείτε τα social media

Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, linkedIn, κ.λπ.) για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας. Κάντε «like» στις ασφαλιστικές με τις οποίες συνεργάζεστε και παρακολουθήστε σε καθημερινή βάση τη δραστηριότητά τους στα social media. Μπορείτε επίσης να ποστάρετε στα site των ασφαλιστικών εταιρειών που περιλαμβάνονται σε εκδηλώσεις ή webinars που διοργανώνετε. Η μεγάλη δεξαμενή «φίλων» των ασφαλιστικών εταιρειών στα social media είναι βέβαιο ότι θα σας φανεί χρήσιμη.

4. Δώστε προτεραιότητα στον πελάτη

Πρώτα να ακούτε και μετά να ρωτάτε… και στη συνέχεια να εκφράσετε με λόγια αυτά που ακούσατε. Προσέξτε να κάνετε διάλογο και όχι μία μονότονη παρουσίαση.

5. Κάντε έρευνα

Ο τύπος του πελάτη που πρέπει να αναζητήσετε στο LinkedIn είναι αυτός που εμφανίζει μεγάλη δραστηριότητα και κατά προτίμηση αυτός που έχει πολλές συστάσεις αλλά και δίνει ο ίδιος συστάσεις για άλλους. Είναι πολύ εύκολο να κλείσετε ένα ραντεβού με άτομα που έχουν δώσει συστάσεις για κάποιον. Αν καταφέρετε να τους εντυπωσιάσετε και γίνουν πελάτες σας, δεν θα διστάσουν να σας προτείνουν και σε άλλους. Αυξήστε λοιπόν τις πωλήσεις σας, αναζητώντας άτομα που είναι ενεργά στα social media και διαθέτουν μεγάλο κύκλο.

6. Μάθετε καλά τους πελάτες σας

Οι πωλητές, πρέπει να επικοινωνούν με τους πελάτες τους τακτικά. Όμως οι κορυφαίοι πωλητές δεν στέλνουν απλά ένα e-mail. Αναπτύσσουν ισχυρούς δεσμούς που σημαίνει ότι γνωρίζουν τι συμβαίνει στις ζωές των πελατών τους, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Παρέχουν γνώσεις και καθοδήγηση, γεγονός που τους κάνει πολύτιμες και αξιόπιστες επαγγελματικές πηγές. Όταν έχεις τέτοια σχέση με τον πελάτη σου, πάντα θα σηκώνει το τηλέφωνό του. Και θα σε παραπέμψει σε άλλους πελάτες, γιατί έχει δει το πόσο σημαντικές είναι οι υπηρεσίες σου.

7. Μεγαλώστε το δίκτυο των επαφών σας

Προσέξτε να ενημερώνετε τις πηγές συστάσεων για το πώς τα πηγαίνετε με τη βοήθειά τους. Αυτό τους δείχνει ότι εκτιμάτε τις συμβουλές και τις γνώσεις τους. Όταν κάποιος σας κάνει μία σύσταση, υπάρχουν τρία πράγματα που πρέπει να κάνετε για να συνεχιστεί η ροή συστάσεων από τη συγκεκριμένη πηγή: α) επικοινωνήστε με κάθε σύσταση το συντομότερο δυνατό, β) πείτε στην πηγή σας ότι κάνατε κάποιον πελάτη με τη βοήθειά της, γ) στείλτε μία χειρόγραφη ευχαριστήρια επιστολή στην πηγή σας, συνοδευόμενη από ένα μικρό δώρο.

8. Προσοχή σε αυτά που γράφετε

Δεν χρειάζεται να είστε ο Σαίξπηρ για να γράφετε ικανοποιητικά. Ούτε πρέπει να έχετε εκδώσει κάποιο βιβλίο, να αρθρογραφείτε ή να διαθέτετε το δικό σας blog. Όμως με κάθε e-mail που στέλνετε ή με κάθε ανάρτηση που κάνετε στο LinkedIn, το facebook ή το twitter, δίνετε μία εικόνα για σας αλλά και για την εταιρεία σας. Γιατί οι υποψήφιοι πελάτες ίσως βαρεθούν να ψάξουν περισσότερα για εσάς και μείνουν στο «μήνυμα» που περνάτε.

9. Προκαλέστε το ενδιαφέρον

Βάλτε 10 άτομα που δεν γνωρίζετε την ημέρα σε συζήτηση για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά ή επενδυτικά θέματα. Συλλέξτε διευθύνσεις e-mail και δημιουργήστε ένα επαγγελματικό newsletter το οποίο θα ενημερώνει για θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης, μακροβιότητας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Ο στόχος θα πρέπει να είναι να σας ζητούν οι οκτώ στους δέκα περισσότερες πληροφορίες για τα εν λόγω θέματα.

10. Αναλύστε κάθε περίπτωση ξεχωριστά

Χρησιμοποιήστε ένα εξατομικευμένο ερωτηματολόγιο που δείχνει το μακροπρόθεσμο κόστος των εξόδων που σχετίζονται με την Υγεία, σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Δώστε παραδείγματα δαπανών αλλά κυρίως καλύψεων και παροχών που προσφέρει η δημόσια και η ιδιωτική ασφάλιση.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ν. Γεωργόπουλος: Με cyber insurance καλύψεις και κανόνες ασφαλείας θωρακίζονται τα ξενοδοχεία
asfalistikomarketing

“Στροφή” στις υπηρεσίες πρόληψης κυβερνοεπιθέσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Περιορισμένη η διείσδυση του Cyber Insurance στην Ελλάδα
asfalistikomarketing

Περιορισμένη η διείσδυση του Cyber Insurance στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Η αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων έχει αφυπνίσει πολλές ελληνικές επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Η αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων έχει αφυπνίσει πολλές ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2025
Ανάπτυξη του τομέα της ατομικής ασφάλισης για cyber κινδύνους
asfalistikomarketing

Ανάπτυξη του τομέα της ατομικής ασφάλισης για cyber κινδύνους

by Insurancedaily editorial team
Jul 16, 2025
Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι και η προστασία των επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι και η προστασία των επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 16, 2025
Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου
asfalistikomarketing

Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου

by Νίκος Μωράκης
Jul 11, 2025
Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 
asfalistikomarketing

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ