ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing

Δώσε επιλογές στον πελάτη

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/11/2015 - Updated on 17/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Πωλήσεις
A A
Δώσε επιλογές στον πελάτη
Share on Facebook

sales9Όταν παίρνουμε μία απόφαση, προσπαθούμε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα – οτιδήποτε λιγότερο ίσως είναι χάσιμο χρόνου, ενέργειας και χρημάτων.

Του Steve Martin

Διαβάστε Επίσης

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

Sep 5, 2025
Διοικητικές αλλαγές σε μεγάλο ασφαλιστικό πρακτορείο

Διοικητικές αλλαγές σε μεγάλο ασφαλιστικό πρακτορείο

Sep 5, 2025

Όμως στον τρελό σημερινό κόσμο της υπερπληροφόρησης, πρέπει επίσης να ισορροπούμε την «ποσότητα» των επιλογών μας με τον χρόνο που χρειάζεται για να γίνουν πραγματικότητα.

Η κατανόηση των πνευματικών «συντομεύσεων» στις οποίες όλοι βασιζόμαστε για να επιταχύνουμε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, αποκαλύπτει μερικούς χρήσιμους τρόπους για να πείσετε τους άλλους ότι η πρότασή σας είναι η πιο αποδοτική και αποτελεσματική.

Μία από αυτές τις πνευματικές «συντομεύσεις» είναι η χρήση συγκρίσεων για την αξιολόγηση μίας επιλογής, αντί να την κρίνουμε μόνη της. Συχνά θα προσπαθούμε συνειδητά να το κάνουμε αυτό εσκεμμένα. Προσπαθείτε να εξακριβώσετε αν η προσφορά ενός πωλητή ή προμηθευτή είναι δίκαιη; Δείτε και άλλες προσφορές. Θέλετε να δείτε να μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους πωλήσεων έως το τέλος του τριμήνου; Συγκρίνετε τις μέχρι τώρα επιδόσεις σας με προηγούμενες περιόδους.

Η υποκείμενη ψυχολογική αρχή είναι η αντιληπτική αντίθεση – και μπορεί επίσης να είναι μία ασυνείδητη και όχι εσκεμμένη διαδικασία. Θα «δούμε» ένα μπουκάλι κρασί των 35 ευρώ πολύ διαφορετικά αν πρώτα μας έχουν προσφέρει ένα κρασί των 15 ή ένα των 60 ευρώ, άσχετα με το αν καταγράφουμε ενεργά και αντιλαμβανόμαστε τις διαφορές.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να το χρησιμοποιήσουν αυτό προς όφελός τους όταν θέλουν να πείσουν τους πελάτες να πάρουν αποφάσεις αγοράς βασιζόμενοι στην τιμή. Σαν ακραίο παράδειγμα, πάρτε τον όμιλο Carluccio’s Restaurant Group, ο οποίος έχει πάνω από 70 καφετέριες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Προσφέρουν ευρεία γκάμα αυθεντικών ιταλικών πιάτων, όπως ζυμαρικά, σαλάτες, παγωτά – και μοτοσικλέτες. Ναι καλά διαβάσατε: Δεσπόζουσα θέση στους καταλόγους έχει μία Vespa Primavera 50, την οποία μπορούν να αγοράσουν οι πελάτες, στο χρώμα της προτίμησής τους, έναντι 4.500 ευρώ.

Σε σύγκριση με τις σαλάτες και τα σάντουιτς, βέβαια, τα Carluccio’s δεν πουλάνε τόσες πολλές μηχανές. Όμως οι μηχανές δεν βρίσκονται στον κατάλογο τόσο πολύ για να τις αγοράσει ο κόσμος, όσο για να κάνει τις σαλάτες και τα σάντουιτς να μοιάζουν πιο οικονομικές και αποτελεσματικές επιλογές για τους πελάτες.

Η κατανόηση της αντιληπτικής αντίθεσης μπορεί να συμβάλλει και σε άλλα πεδία εκτός της τιμολόγησης.

Για παράδειγμα, αν παρουσιάζετε στο διοικητικό συμβούλιο ένα business plan για ένα νέο προϊόν, πρώτα εξετάστε τα προϊόντα που έχετε αποφασίσει να «κόψετε». Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επινοήσετε κακής ποιότητας εναλλακτικές λύσεις για την δική σας… σπουδαία ιδέα, έτσι ώστε να φαίνεται πιο εντυπωσιακή, αλλά αντιθέτως στοχεύει στο να δώσει στο ακροατήριό σας το προνόμιο της σύγκρισης των ίδιων πραγματικών διαφορών που και εσείς βρήκατε.

Ίσως φοβάστε ότι αν το κάνετε αυτό υπάρχει κίνδυνος το διοικητικό συμβούλιο να στρέψει το ενδιαφέρον του σε κάποιο άλλο προϊόν. Αν και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να αποκλειστεί, κανονικά δεν θα έπρεπε να το φοβάστε.

Πρώτον, επειδή οι προτάσεις που παρουσιάζετε πρώτες είναι όντως γνήσιες, στην περίπτωση που το ακροατήριό σας επιλέξει τελικά αυτές, τότε υπάρχει ακόμη κάποιο όφελος για την επιλογή (και ίσως περισσότερο απ’ ότι νομίζατε).

Δεύτερον, κερδίζετε τη φήμη αυτού που υποστηρίζει τις ανοιχτές διαδικασίες λήψης αποφάσεων, και όχι κάποιου που σκοπίμως «κρύβει» τις εναλλακτικές προτάσεις για να περάσει το δικό του. Επιπλέον, η παρουσίαση θεμιτών συγκρίσεων σας δίνει μία μεγάλη ευκαιρία να προχωρήσετε σε περαιτέρω σημαντικές συζητήσεις.

Εκτός από τις θεμιτές συγκρίσεις υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να ενεργοποιήσετε τον παρακινητή «αποτελεσματικών και αποδοτικών αποφάσεων». Η παρουσίαση μαρτυριών, για παράδειγμα, δείχνει ότι αν εκείνοι που είναι παρόμοιοι με το ακροατήριό σας κάνουν μία συγκεκριμένη επιλογή, τότε είναι καλό και γι αυτούς να κάνουν την ίδια επιλογή.

Ανεξάρτητα από το αν επιθυμείτε να πείσετε ένα ή περισσότερα άτομα, η κατανόηση του πώς ενεργοποιείται αυτό το βαθιά ριζωμένο κίνητρο μπορεί να σας δώσει τη δύναμη να πείσετε το ακροατήριό σας ότι η επιλογή που προσφέρετε είναι η σωστή.

*Ο Steve Martin είναι συγγραφέας του «THE SMALL BIG – Small Changes That Spark Big Influence».

new-cover-insurancegif

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 5, 2025
Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ το κόστος για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Η ολοκληρωμένη προστασία ζήτημα συλλογικής ευθύνης

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 
asfalistikomarketing

Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 

by Insurance Daily Author
Aug 20, 2025 - Updated on Aug 21, 2025
Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
oncology-center300x250gif
-global-events-mdrt-day-15-156jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ