ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 έξυπνοι τρόποι για να ζητήσετε συστάσεις πελατών & φίλων

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
21/07/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
5 έξυπνοι τρόποι για να ζητήσετε συστάσεις πελατών & φίλων
Share on Facebook

Εκπαιδευτήκαμε να ζητάμε από πελάτες συστάσεις. Ωστόσο, η λέξη “παραπομπή” είναι ένας όρος που φέρει την προβληματική χροιά  τηςπώλησης. Είναι σαν να λες, “Ξέρεις κάποιον στον οποίο θα μπορούσα να πουλήσω κάτι;” Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι πράκτορες και οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι μπορούν να ζητήσουν συστάσεις χωρίς να ακούγονται σαν πωλητές.

του Bryce Sanders*

  1. Ξέρετε κάποιον άλλον που θα μπορούσα να βοηθήσω; Αυτή είναι μια κλασική προσέγγιση που υπάρχει εδώ και χρόνια. Ο πελάτης σας έχει πρόβλημα. Ίσως αναρωτιούνται πώς να βάλουν στην άκρη χρήματα για την εκπαίδευση ενός εγγονιού με τρόπο που να μην επιτρέπει να δαπανηθούν σε οικογενειακές διακοπές. Τους παρουσιάζεις λογαριασμούς ταμιευτηρίου κολεγίων και τους εξηγείς πώς λειτουργούν και είναι ενθουσιασμένοι. Πιθανότατα γνωρίζουν άλλους παππούδες και γιαγιάδες στην ίδια θέση.
  2. Ποιος άλλος θα ήθελε να μάθει για την κάλυψη αυτή; Αν ένας πελάτης σε καλέσει για να σε ρωτήσει κάτι, όπως επειδή άκουσε για κάποια επένδυση που συνδέεται με δωρεές, μπορείτε στο τέλος να ρωτήσετε ποιος άλλος βρίσκεται στην ίδια θέση και θα ωφεληθεί αν μάθει αυτά που μόλις έμαθαν.
  3. Ποιος στο γραφείο σας συνταξιοδοτείται φέτος; Αυτή είναι η συγκεκριμένη σύσταση. Αν ρωτήσετε, “Ποιον μπορώ να βοηθήσω;” το μυαλό τους συχνά αδειάζει. «Ποιος συνταξιοδοτείται;» είναι πιο συγκεκριμένο. «Ποιος θα συνταξιοδοτηθεί τους επόμενους έξι μήνες;» είναι ακόμη πιο συγκεκριμένο. «Ποιος παίρνει πρόωρη σύνταξη;» είναι επίσης συγκεκριμένο. Αν πήγαινες σε ένα κατάστημα ρούχων και έλεγες: «Τι έχεις;» ο πωλητής δεν θα ήξερε από πού να ξεκινήσει. Αν πείτε, “Ψάχνω για ένα κοστούμι με διπλό στήθος σε μπλε ναυτικό”, ξέρουν ακριβώς τι ταιριάζει στο αίτημά σας.
  4. Προσκαλείτε μερικούς μόνους πελάτες στο σπίτι σας για ένα καλοκαιρινό μπάρμπεκιου και τους ενημερώνετε ότι μπορούν να φέρουν έναν καλεσμένο. Καθώς μιλάτε στους καλεσμένους, θα μιλήσουν για αυτό που κάνουν. Ο πελάτης σας πιθανόν να σας προπουλήσει χωρίς καμία προτροπή και τώρα έχετε συναντήσει τους φίλους του που μπορεί να δείτε ξανά. Αυτή η στρατηγική λειτουργεί επίσης αν είστε καλεσμένοι στο μπάρμπεκιου τους και συναντήσετε τους φίλους τους.
  5. Πρόσβαση σε οργανισμούς. Οι πελάτες σας μπορεί να έχουν έμμεση πρόσβαση σε περισσότερα χρήματα που δεν σκέφτονται. Για παράδειγμα, μπορεί να υπηρετούν στο διοικητικό συμβούλιο μιας κοινοτικής οργάνωσης. Μπορεί να υπάρχει ένα ίδρυμα που χρηματοδοτεί υποτροφίες. Αυτά τα χρήματα μπορεί να χρειάζονται διαχείριση. Εάν χρησιμοποιούν ήδη επαγγελματίες διαχειριστές χρημάτων, είναι πιθανό να υπάρχει μια οικονομική επιτροπή που θα εξετάσει επιπλέον διευθυντές. Ο πελάτης σας μπορεί να είναι σε θέση να κάνει τις αρχικές εισαγωγές.

Το να ζητήσετε παραπομπές μπορεί να είναι εύκολο τόσο για τον οικονομικό σύμβουλο όσο και για τον πελάτη, εάν γνωρίζετε πώς να διατυπώσετε το αίτημα.

Πηγή: *MDRT, Bryce Sanders, πρόεδρος της Perceptive Business Solutions Inc.

Διαβάστε Επίσης

MDRT Hellas: Workshop για τη μετάβαση στο μέλλον

MDRT Hellas: Workshop για τη μετάβαση στο μέλλον

Dec 18, 2024
Ποια είναι τα μέλη της νέας  Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT 

Ποια είναι τα μέλη της νέας  Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT 

Oct 14, 2024
Tags: MDRT
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ