ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

8 λόγοι για να επικοινωνήσετε αμέσως με έναν συστημένο πελάτη

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
26/06/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
8 λόγοι για να επικοινωνήσετε αμέσως με έναν συστημένο πελάτη
Share on Facebook

Πάντα ήταν δύσκολο να βρείτε νέους πελάτες. Μέσω ενός ψυχρού τηλεφωνήματος πόσες προσπάθειες πρέπει να κάνετε για να επικοινωνήσετε με τον άνθρωπο που θέλετε; Πόσος χρόνος χρειάζεται για να συμφωνήσετε να συναντηθείτε; Τώρα σκεφτείτε τους δυνητικούς πελάτες και τις συστάσεις. Η μετατροπή τους σε πελάτες είναι συχνά ευκολότερη. Τους δίνετε όμως την προσοχή που τους αξίζει;

του Bryce Sanders

Διαβάστε Επίσης

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

Sep 4, 2025
Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

Aug 22, 2025 - Updated on Aug 25, 2025

Οι πράκτορες και οι οικονομικοί σύμβουλοι γνωρίζουν τα πάντα για τους “θερμούς” πελάτες. Έχουν ενδιαφέρον ή έχουν πάρει την πρωτοβουλία να σας προσεγγίσουν επειδή θέλουν να μάθουν κάτι. Μπορεί να είναι εύκολο να υποθέσετε ότι κάποιος δεν έχει την επάρκεια να ανταποκριθεί σε ένα ασφαλιστήριο πρόγραμμα ή απλά ενημερώνεται. Αυτή είναι μια κακή υπόθεση.

Ακολουθούν οκτώ λόγοι για τους οποίους θέλετε να κερδίσετε τους “θερμούς” πελάτες τη στιγμή που θα τους αποκτήσετε:

    • Η τεχνολογία είναι γρήγορη: Πριν από χρόνια, οι άνθρωποι έκοβαν κουπόνια από διαφημίσεις σε εφημερίδες και τα ταχυδρομούσαν. Αυτές οι μέρες πέρασαν. Οι διαδικτυακές διαφημίσεις πλέον συχνά λαμβάνουν άμεση απάντηση. Σήμερα, ο κόσμος περιμένει άμεσες απαντήσεις.
    • Οι πελάτες έχουν κάνει ήδη αρκετές έρευνες: Έχετε ψάξει ποτέ για τεχνικό για το σπίτι; Αν ναι, είναι απίθανο να επικοινωνήσατε μόνο με έναν. Λάβατε συστάσεις, κάνατε έρευνα και επικοινωνήσατε με πολλούς. Ο πιθανός υποψήφιος σας μπορεί να σας κρίνει για την τιμή, αλλά και για την ταχύτητα απόκρισης και τον επαγγελματισμό σας.
    • Έχουν ανάγκη: Φανταστείτε ότι έχετε τραυματιστεί και μεταβαίνετε στα επείγοντα. Δεν θα θέλατε κάποιος να σας κρατήσει σε αναμονή και να σας πει: «Ο γιατρός μπορεί να σας δει σε μια εβδομάδα». Θέλουν το άτομο στην άλλη άκρη της συνομιλίας να αναλάβει γρήγορα δράση.
    • Δείξτε την ικανότητά σας: Ας παραμείνουμε στην ιδέα ότι ο υποψήφιος πελάτης επικοινώνησε με τρεις παρόχους. Ας υποθέσουμε επίσης ότι οι ανταγωνιστές σας προσφέρουν παρόμοια προϊόντα και τιμές. Ποιοι άλλοι παράγοντες θα επηρεάσουν την απόφαση του υποψήφιου πελάτη σχετικά με τον σύμβουλο και την εταιρεία που θα επιλέξει; Ο χρόνος απόκρισής σας, η στήριξη του πελάτη και η κατανόηση της κατάστασής του θα βαρύνουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
    • Επέλεξαν την εταιρεία σας: Πιθανότατα υπάρχουν πολλοί σύμβουλοι στην περιοχή σας, αλλά επέλεξαν τρία ή τέσσερα ονόματα. Η φήμη της εταιρείας σας ήταν ένας παράγοντας στη διαδικασία επιλογής της. Είναι σαν να λένε «Θα ήμουν άνετα να κάνω επιχειρήσεις με την εταιρεία σας».
    • Τα μεγάλα δέντρα μεγαλώνουν από μικρούς σπόρους. Η έρευνα του υποψήφιου πελάτη μπορεί να αφορά ασφάλιση διάρκειας. Ίσως πιστεύετε ότι δεν θα βγάλω πολλά χρήματα σε αυτήν τη συναλλαγή και δεν θα της δώσω μεγάλη προσοχή. Ο τρόπος όμως με τον οποίο θα συμπεριφερθείτε και η σημασία που θα δώσετε στην αντιμετώπιση των αναγκών του μπορεί να το κάνει αρκετά άνετο ώστε να κάνει περισσότερες δουλειές και να σας συστήσει στους φίλους του.
    • Ο μυστήριος αγοραστής: Ένας δημοσιογράφος καλεί διάφορες εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Η σειρά των συνομιλιών γίνεται άρθρο, απαριθμώντας τις εταιρείες με τις οποίες ήρθε σε επαφή και τις αξιολόγησε! Ως οικονομικός σύμβουλος, είστε εκπρόσωπος της εταιρείας σας. Ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεστε θα μπορούσε να επηρεάσει τη μελλοντική επιχείρηση για το γραφείο σας και τη σχέση σας με τους τρέχοντες πελάτες σας.
    • Εντυπωσιάστε τον διευθυντή σας: Αυτό το λάθος το έκανα μόνος μου. Ο διευθυντής μου ε κάποια στιγμή μου παρέδωσε μια επαγγελματική κάρτα και μου ζήτησε να τηλεφωνήσω σε κάποιον που ήθελε να κάνει μία ερώτηση. Δεν το έκανα αμέσως. Μια μέρα περίπου αργότερα, ο διευθυντής μου επέστρεψε από το μεσημεριανό γεύμα και είπε: «Μόλις έπεσα πάνω στον φίλο μου. Είπε ότι δεν του τηλεφώνησε κανείς». Αν ανταποκριθείτε σε δυνητικούς πελάτες τη στιγμή που προκύπτει η ανάγκη, ο διευθυντής σας θα καταλάβει ότι το παίρνετε στα σοβαρά. Πιθανότατα θα λάβετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες στο μέλλον.
      Το να βρεις νέους πελάτες μόνος σου είναι δύσκολο. Όταν εμφανιστεί ένας πιθανός υποψήφιος πελάτης, αντιμετωπίστε τον ως ένα πολύτιμο δώρο. Μην περιμένετε να το ξετυλίξετε.

Bryce Sanders είναι πρόεδρος της Perceptive Business Solutions Inc. Το βιβλίο του «Captivating the Wealthy Investor» είναι διαθέσιμο στο Amazon.
Πηγή: MDRT

Tags: MDRT
new-cover-insurancegif

Related Posts

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025
Συνθήκες ολιγοπωλίου στους ελεγκτές- gatekeepers των ασφαλίσεων υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνθήκες ολιγοπωλίου στους ελεγκτές- gatekeepers των ασφαλίσεων υγείας

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 9, 2025
OpenDay στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική από το Πανεπιστήμιο Humanitas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

OpenDay στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική από το Πανεπιστήμιο Humanitas

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 8, 2025
Η μεταρρύθμιση της SII της ΕΕ αφήνει τις ασφαλιστικές σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η μεταρρύθμιση της SII της ΕΕ αφήνει τις ασφαλιστικές σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025
Η ασφαλιστική αγορά δεν… χώρεσε στο «καλάθι» της ΔΕΘ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ασφαλιστική αγορά δεν… χώρεσε στο «καλάθι» της ΔΕΘ

by Νίκος Μωράκης
Sep 8, 2025
Η AutomotiveSolutions αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των Maxus στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η AutomotiveSolutions αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των Maxus στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025
Η φιλοδοξία της Κίνας για ένα νέο παγκόσμιο σύστημα και οι αντιφάσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η φιλοδοξία της Κίνας για ένα νέο παγκόσμιο σύστημα και οι αντιφάσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025
Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025 - Updated on Sep 8, 2025
Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Πολύτιμες Ιστορικές Αναδρομές. Πενήντα χρόνια πίσω! (β)

    2099 shares
    Share 839 Tweet 525
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ