ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Social Media Audit: Πώς θα δώσετε κίνητρα στους χρήστες του διαδικτύου

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
27/01/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Social Media Audit: Πώς θα δώσετε κίνητρα στους χρήστες του διαδικτύου
Share on Facebook

Οι χρήστες του internet επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο που εμφανίζει η Google για κάθε brand.  

Επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι περισσότερο από το 25% των πληροφοριών που εμφανίζονται στην κορυφαία μηχανή αναζήτησης έχει δημιουργηθεί από διαδικτυακούς επισκέπτες με ό,τι επιπτώσεις μπορεί να έχει για τις εταιρείες, τη φήμη τους, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν.

Διαβάστε Επίσης

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Nov 6, 2025
Τι προβλέπει το ν/σ για τη σύσταση των Επαγγελματικών Ταμείων

Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

Nov 6, 2025

Στην ουσία το να ελέγξουν οι εταιρείες την πληροφόρηση αυτή καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο και για αυτόν το λόγο οι χρήστες εμπιστεύονται αυτά τα μηνύματα σε μεγάλο βαθμό. Πώς όμως είναι δυνατόν να διαχειριστούμε όλες τις αναφορές και τα σχόλια για την εταιρεία μας ανάμεσα σε τόσες social media πλατφόρμες; Ποιες είναι οι στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσουμε προκειμένου να δώσουμε κίνητρα στους χρήστες να γράψουν θετικά σχόλια για τη μάρκα μας; Το Social Media Audit είναι η συστηματική εξέταση των δεδομένων από τα social media και συμβάλει στο να ανακαλύψουμε, να κατηγοριοποιήσουμε και να αξιολογήσουμε τις αναφορές στα social media για την εταιρεία μας. Συνδυάζοντας τα λεγόμενα των χρηστών για την εταιρεία μας σε σχέση με των ανταγωνιστών, δημιουργείται μια αξιόπιστη εικόνα για τη διαδικτυακή παρουσία ενός brand.

Ποια βήματα θα μας δώσουν την πραγματική εικόνα:

  • Κατηγοριοποίηση των δεδομένων σύμφωνα με το ποιος μιλάει, άσχετα με το εάν είναι εταιρεία, καταναλωτής ή ανταγωνιστής
  • Ποσοτικοποίηση της συχνότητας δραστηριότητας –όπως τον αριθμό των προβολών, τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις ανά ημέρα, εβδομάδα ή μήνα
  • Σε ποιο κανάλι έγινε η αναφορά
  • Τι τύπος περιεχομένου ήταν –όπως άρθρο, φωτογραφία ή βίντεο– και εάν είχε θετική,  αρνητική ή ουδέτερη απήχηση
  • Κάθε αναφορά αξιολογείται ως θετική ή αρνητική και συμβάλει στη δημιουργία μιας στρατηγικής για τα social media

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια

new-cover-insurancegif

Related Posts

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Τι προβλέπει το ν/σ για τη σύσταση των Επαγγελματικών Ταμείων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025
Η επόμενη μέρα στον χώρο της ιδιωτικής Υγείας
Υγεία

Τι λέει έκθεση για την πρόληψη του καρκίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
ΙΑΣΩ
Υγεία

ΙΑΣΩ: Neonatal BabyGen – Nεογνικός γονιδιωματικός έλεγχος

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο
Υγεία

20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

    AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τι λέει έκθεση για την πρόληψη του καρκίνου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Δείτε το video από το ασφαλιστικό forum 1o Sofos Insurance Summit

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ