ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δηλώστε on line την κλοπή ή τη διαγραφή του οχήματός σας

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
04/07/2017 - Updated on 05/07/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
A A
Δηλώστε on line την κλοπή ή τη διαγραφή του οχήματός σας
Share on Facebook

Για την αντιμετώπιση της επείγουσας κατάστασης, υποδοχής των αιτήσεων πολιτών για την εξακρίβωση στοιχείων ανασφάλιστων οχημάτων η Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής ενεργοποιεί, από 4/7/17, υπηρεσίες του Οδηγού του Πολίτη, ώστε η συλλογή συγκεκριμένων αιτήσεων να πραγματοποιηθεί ψηφιακά, χωρίς να απαιτηθεί μετακίνηση των πολιτών προς τις υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Οι πολίτες θα εντοπίζουν τις σχετικές υπηρεσίες στον Οδηγό του Πολίτη της Περιφέρειας Αττικής και στο Portal της Περιφέρειας:

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020
  1. Καταχώρηση Ι.Χ. μετά από δήλωση κλοπής
  2. Οριστική διαγραφή οχήματος

Οι υπηρεσίες προσφέρονται διακριτά για: Φυσικά Πρόσωπα Νομικά πρόσωπα

Στον Οδηγό του Πολίτη www.pattikis.gr/citizen οι ενδιαφερόμενοι θα λαμβάνουν αναλυτική πληροφόρηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη φόρμα αίτησης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διοικητική διαδικασία που θα ακολουθηθεί. Πολίτες ή και εκπρόσωποι επιχειρήσεων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση θα επιλέγουν στην καρτέλα ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’ την υποβολή ψηφιακά της αίτησής τους.

Στην ψηφιακή φόρμα υποβολής αίτησης οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα και επισυνάπτουν την αίτησή τους σε μορφή PDF και ψηφιακά αντίγραφα των δικαιολογητικών τους. Η αίτηση αυτή εφόσον υποβληθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του συστήματος θεωρείται έγκυρη αίτηση για τις υπηρεσίες της Γενικής Δ/νσης Μεταφορών και τα αρμόδια τμήματα θα αναλάβουν την διεκπεραίωσή της άμεσα. Μετά την ολοκληρωμένη υποβολή της ψηφιακής αίτησής τους, οι πολίτες και επιχειρήσεις που θα χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής θα λαμβάνουν το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης που έλαβε η αίτησή τους καθώς και την ακριβή ημερομηνία και ώρα κατάθεσης, online εντός της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης αλλά και στο email που θα δηλώσουν κατά την υποβολή της αίτησής τους.

Μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της αίτησης και της διοικητικής διαδικασίας οι πολίτες θα λαμβάνουν ενημερωτικό SMS ότι έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία της αίτησής τους και αναλυτικές πληροφορίες για το αποτέλεσμα της επεξεργασίας θα αναρτώνται στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων της Περιφέρειας Αττικής.

Πρόσβαση στο αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων κάθε πολίτης θα λαμβάνει με επίσκεψή του στο portal της Περιφέρειας Αττικής www.patt.gov.gr

Οδηγίες για τους πολίτες

Για την υποβολή της αίτησης:

Βήμα 1→ Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας

Βήμα 2→Eπιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης ‘Οδηγός του Πολίτη’.

Βήμα 3→Εντοπισμός της υπηρεσίας σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα και επιλογή της κατάλληλης υπηρεσίας για πολίτες ή επιχειρήσεις.

Βήμα 4→Μεταφόρτωση (download) της αίτησης από τον οδηγό στον προσωπικό υπολογιστή και συμπλήρωση της αίτησης με τη χρήση κειμενογράφου.

Η αίτηση πρέπει να φέρει υπογραφή και να επισυναφθεί σε μορφή PDF αφού ψηφιοποιηθεί. Βήμα 5→Επιλογή της καρτέλας ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’. Συμπλήρωση διαδοχικά των προσωπικών στοιχείων, συμπλήρωση, των στοιχείων επικοινωνίας, μεταφόρτωση της αίτησης με τη μορφή επισυναπτόμενου αρχείου (υπογεγραμμένο PDF), μεταφόρτωση των δικαιολογητικών, υποβολή της αίτησης. Λήψη του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, λήψη αποδεικτικού email.

Για τη λήψη της απάντησης:

Βήμα 1→Μετά την ολοκλήρωση της διοικητικής διαδικασίας ο πολίτης θα παραλάβει ενημερωτικό SMS ώστε να μεταβεί στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων για αναλυτική ενημέρωσή του επί της επεξεργασίας της αίτησής του

. Βήμα 2→Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας Β

ήμα 3→Επιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας ‘ψηφιακό αποθετήριο’. Συμπλήρωση του ΑΦΜ και του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, εμφάνιση ολοκληρωμένης απάντησης.

Tags: Featured
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 15, 2025
1.219 πρόστιμα σε ανασφάλιστα οχήματα τον τελευταίο μήνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο νέος ΚΟΚ: Πώς επηρεάζει τις ασφαλιστικές και ποια τα νέα πρόστιμα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 15, 2025
Ευρώπη Ασφλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Με υψηλό SCR 402,51% και εχέγγυα ισχυρής ανάπτυξης η Ευρώπη Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Η αύξηση των πειρατειών στην Ασία πλήττει τις ναυτασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4+1 λόγοι που ωθούν ανοδικά τις θαλάσσιες ασφαλίσεις

by Insurance Daily Author
Sep 12, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300250png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

    Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μείωση κόστους ασφάλισης ΙΧ κόντρα… στο ρεύμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ