ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Το 2012 δεν έχει λογική να πουλάμε φασόν υπηρεσίες»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/02/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο Κυριάκος Φωτόπουλος, ιδρυτής της Δικλίς Μεσίτες Ασφαλίσεων, μετρά 25 χρόνια καριέρας στον Ασφαλιστικό Κλάδο. Στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”  (Ιανουάριος 2012), μας μίλησε για τη σημασία που έχει να προσαρμόζεται κανείς στις “νέες τάσεις” και ζήτησε από την Πολιτεία “να σκύψει και όχι να στύψει” ως προς τους Διαμεσολαβούντες! Διαβάστε περισσότερα: Ποιος είναι ο τζίρος και η σύνθεση του χαρτοφυλακίου σας; Οι ακυρώσεις του είναι ελεγχόμενες; Πόσο τοις εκατό είναι δική σας παραγωγή και πόση «δέντρο»; Το 75% των ασφαλίστρων εγγράφεται στον κλάδο αυτοκινήτων και το 25% στους κλάδους ζωής, πυρός και αστικής ευθύνης. Οι ακυρώσεις ενώ ποτέ δεν ξεπερνούσαν το 10%, από το 2011 υπάρχουν μήνες που φθάνουν και 12%. Πιστεύουμε πως επειδή το Χ/Φ είναι κατά 96% περιφέρεια οι ακυρώσεις μας είναι περισσότερο ελεγχόμενες.

Διαβάστε Επίσης

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ

Jul 9, 2025
Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

Jul 9, 2025

Στη διάρκεια του 2011 εστιάζουμε κυρίως στα προγράμματα υγείας με μεγάλες απαλλαγές για να πετυχαίνουμε χαμηλό τελικό ασφάλιστρο ώστε να αντέχει να πληρώνει ο ασφαλισμένος μας. Με τις νέες ρυθμίσεις της ΔΕΙΑ τα ασφάλιστρα πλέον καταβάλλονται σε τριάντα ημέρες. Η διάρθρωση του Χ/Φ είναι 60% direct και 40% συνεργατών. Η Εταιρεία εφαρμόζει ήδη business plan μέχρι το 2014 για αναδιάρθρωση του Χ/Φ σε 85-90% direct και αντίστοιχα των συνεργατών να μην ξεπερνά το 10%. Παλαιότερα αναλαμβάναμε το ρίσκο της πίστωσης του πράκτορα.

Τώρα λόγω αλλαγής διάρθρωσης του Χ/Φ αυτό μειώνεται και επιπροσθέτως με τις νέες ρυθμίσεις δεν υπάρχουν περιθώρια πίστωσης.

Πόσο προσωπικό απασχολείτε και πόσο τοις εκατό των εργασιών είναι από την ειδίκευση;

Το συνολικό προσωπικό των γραφείων της Εταιρείας ανέρχεται στα 7 άτομα. Τα γραφεία σε Σπάρτη, Καλαμάτα, Αθήνα διευθύνονται από τους Παναγιώτη Καπετανέα, Θανάση Νακόπουλο και Θάνο Θεοδωρόπουλο αντίστοιχα. Η ειδίκευση της Εταιρείας εστιάζεται στα προγράμματα υγείας και από αυτά προέρχεται περί το 20% των εργασιών.

Πώς βρίσκετε πελάτες; Σας αφαίρεσε αυτοκίνητα το anytime;

Επειδή εργαζόμαστε στην περιφέρεια, ήτοι σε μικρές κοινωνίες και πόλεις, οι πελάτες μας κυρίως προέρχονται από το σύστημα καλών συστάσεων (mouth voice). Οι απώλειες που καταγράφουμε από τις απευθείας πωλήσεις μέσω διαδικτύου, τύπου anytime, προς το παρόν είναι μικρές.

Εκτιμούμε πως η προσωπική και καθημερινή μας επαφή με την αγορά που εφαρμόζουμε τα τελευταία 25 χρόνια, είναι τακτική που δύσκολα νικιέται ή ανατρέπεται.

Πώς αντιμετωπίζετε το πρόβλημα των εισπράξεων;

Σε περίπτωση που δεν εξοφληθεί ένα ασφαλιστήριο ακυρώνεται.

Πώς βλέπετε το μέλλον της Διαμεσολάβησης; Τη διείσδυση του Διαδικτύου και την απευθείας πώληση;

Όπως σε όλους τους κλάδους έτσι και στη διαμεσολάβηση εξελίσσεται ξεκαθάρισμα. Μελλοντικά εννοείται πως θα παραμείνουν αυτοί που η αγορά ορίζει ως «επαγγελματίες». Πιστεύω όμως πως θα επιβιώσουν κυρίως όσοι είναι τεχνικά καταρτισμένοι κυρίως στις σύγχρονες τάσεις και εφαρμόζουν χρηστή διαχείριση.

Η διείσδυση του διαδικτύου δεν είναι πανάκεια, ούτε κατάρα. Είναι παλιά αντίληψη πλέον. Πάντα στη ζωή επιβίωναν όσοι μπορούσαν να προσαρμοστούν άμεσα στις νέες τάσεις.

Μάλιστα θα υπερκερούσα και θα έλεγα πως διαπρέπουν όσοι έχουν την ικανότητα να αντιλαμβάνονται και να αφομοιώνουν έγκαιρα τις νέες τάσεις και κυρίως να δημιουργούν οι ίδιοι νέες τάσεις.

Φοβάστε την κρίση;

Πιστεύω πως όσοι είμαστε παλιοί, την κρίση την περιμέναμε. Εμείς στη Δικλίς κρατάμε τα καλά σημεία της κρίσης. Γινόμαστε πιο ανθεκτικοί, ερχόμαστε πιο κοντά με συναδέλφους που διατηρούμε ίδια φιλοσοφία και κυρίως προσθέτουμε και επιστρέφουμε νέες και συνεχείς αξίες στην εμπιστοσύνη των εργοδοτών (ασφαλισμένων) μας.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο κλάδος;

Πρέπει η πολιτεία να «σκύψει» περισσότερο και να υποστηρίξει τους διαμεσολαβούντες. Και εννοώ να σκύψει και όχι να στύψει. Οποιαδήποτε αλλαγή για καλό είναι ευπρόσδεκτη εφόσον διατίθεται και εύλογος χρόνος προσαρμογής. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των διαμεσολαβούντων είναι η κατεύθυνση. Θα πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση.

Δεν έχει λογική το 2011 να πουλάμε φασόν υπηρεσίες στον πελάτη. Χρόνια τώρα επαναλαμβάνουμε πως οποιαδήποτε πώληση παρέχεται, σε οποιονδήποτε κλάδο, ακόμη και μια ασφάλιση τρακτέρ χαμηλού ασφαλίστρου, πρέπει να ακολουθείται η ίδια φιλοσοφία. Η φιλοσοφία πως πρέπει να ενημερώνουμε τον πελάτη σε οτιδήποτε απορρέει από τους όρους του ασφαλιστηρίου.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους νεοεισερχόμενους;

Συμβουλή δεν έχουμε να δώσουμε στους νεοεισερχόμενους αλλά στους στρατολόγους. Πέρασε ανεπιστρεπτί η εποχή που ο κάθε «manager» «φύτρωνε» και από έναν ασφαλιστή σε κάθε σόι. Είναι λυπηρό σήμερα να παρατηρούμε τη συνέχιση τέτοιων φαινομένων. Ο στρατολόγος θα πρέπει να μιλά ξεκάθαρα στον υποψήφιο και να τηρεί κατά γράμμα οτιδήποτε έχει δεσμευτεί. Ο στρατολόγος δεν τάζει πράγματα που γνωρίζει πως δεν γίνονται, ούτε «χαϊδεύει».

Ο νεοεισερχόμενος από την άλλη θα πρέπει να κατανοήσει πως για να διαμορφωθεί ένα σχετικά αξιοπρεπές εισόδημα θα πρέπει να μελετήσει και να εργαστεί σκληρά τουλάχιστον την πρώτη δεκαετία. Βεβαίως και στη συνέχεια θα συνεχίσει να εργάζεται μεθοδικά έχοντας συλλέξει αρκετή εμπειρία.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν για έναν «διαμεσολαβητή» των Ασφαλειών;

Το μεγαλύτερο προσόν για έναν διαμεσολαβητή είναι να μπορεί καθημερινά να αποδεικνύει πως έχει την ικανότητα να βρίσκεται δίπλα στον πελάτη παρέχοντας υπηρεσίες, αφού βεβαίως παράλληλα έχει φθάσει σε σημείο τεχνογνωσίας τέτοιο, που να τεκμηριώνεται πως καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και κυρίως μετά την επέλευση του κινδύνου.

Έχετε κάποιο μήνυμα προς την Πολιτεία σχετικά με τον κλάδο;

Η πολιτεία πρέπει να «αφουγκραστεί» συνολικά τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης. Στο μέτρο που αντιμετωπίζει τις εταιρείες, αντίστοιχα πρέπει να δει και τους διαμεσολαβούντες.

Ποια ήταν η Νέα Παραγωγή σας την περασμένη χρονιά;

Η νέα παραγωγή το 2010 ανήλθε στα 905.000 ευρώ. Για το 2011 μέχρι και Νοέμβριο στα 724.000 ευρώ.

H Συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, Ιανουάριος 2012. Γίνετε συνδρομητής, για να είστε “μέσα στα πράγματα” της Ασφαλιστικής Αγοράς. Ετήσιο κόστος 40 ευρώ (ηλεκτρονική μορφή) &  ετήσιο κόστος 80 ευρώ (έντυπο). Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210 9578130-132.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Το 86% των HR managers θεωρούν την υβριδική εργασία ένα από τα πιο περιζήτητα οφέλη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Συζήτηση στο ΕΕΑ μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβητών (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συζήτηση στο ΕΕΑ μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβητών (video)

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ετοιμάζεται να disrupt-άρει την ασφάλιση
Insurtech

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ετοιμάζεται να disrupt-άρει την ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Εφαρμογή του νέου νόμου επιλογής διοικήσεων στα Νοσοκομεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πολίτες θα αξιολογούν τα νοσοκομεία και το υπουργείο Υγείας τις διοικήσεις τους

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 8, 2025

Comments 2

  1. ΙΑΚΩΒΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ says:
    13 years ago

    Ο Κυριάκος Φωτόπουλος όσα χρόνια τον παρακολουθώ στην Ασφαλιστική Αγορά απέδειξε ότι όχι μόνο δεν επηρεάζεται από τις κατά καιρούς συνθήκες, αλλά αντιθέτως με σύνεση μέθοδο και σωστό προγραμματισμό πιστεύω ότι είναι ικανός το Business Plan που έχει βάλει σε εφαρμογή  να το πετύχει.
    Καλή επιτυχία τόσο στην ομάδα σας όσο και σε εσάς κύριε Φωτόπουλε
    Φιλικά
    Ιάκωβος Σιδηρόπουλος

    Reply
    • ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ says:
      13 years ago

      Ιάκωβε μεταφέρω τις ευχαριστίες όλων των συναδέλφων.
       
      Σ’ ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια, αν και όπως έχουμε ξαναπεί δεν κάνουμε τίποτα άλλο, από αυτό που κάνουν & δεκάδες άλλοι συνάδελφοι επαγγελματίες τιμώντας & υπηρετώντας τον θεσμό.
       

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ