Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο MDRT Seminar Practice Management and Sales Ideas που πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα παρουσία 183 Ασφαλιστικών Συμβούλων. Αξίζουν συγχαρητήρια στην Επιτροπή Επικοινωνίας Μελών MDRT Ελλάδος, που διοργάνωσε την εκδήλωση και αποδεικνύει ότι σε πείσμα των καιρών, αυτοί που επενδύουν περισσότερο στη δουλειά τους μπορούν όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και να εκμεταλλευθούν τις σημαντικές ευκαιρίες που παρουσιάζει η Αγορά. «Δείχνει τη δίψα να γίνουμε καλύτεροι επαγγελματίες», όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά στο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του MDRT Ελλάδος Δημοσθένης Συκοβάρης.
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης επιτυχημένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι μετέφεραν συνταγές της επιτυχίας τους, τις οποίες εφαρμόζουν καθημερνά στις πωλήσεις. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα και περιπτώσεις ικανοποιημένων πελατών.Πρώτα το λόγο πήρε ο Δημήτρης Καστρινάκης, που ανέπτυξε το σύστημα εργασίας που εφαρμόζει βαθμολογώντας τις καθημερινές του δραστηριότητες, αλλά και θέτοντας στόχο να φτάνει οπωσδήποτε ένα συγκεκριμένο ύψος βαθμών σε ημερήσια βάση. «Το σύστημα αυτό με βοήθησε πολύ, ενώ παράλληλα καταφέρνουμε να ελέγχουμε τη δραστηριότητά μας», τόνισε ο Καστρινάκης.
Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η ομιλία του Γιώργου Θεοδοσίου, που είναι στο χώρο από το 2006 και είναι επιτυχημένος πωλητής μέλος του MDRT, χωρίς να έχει κάνει ποτέ χρήση των συστάσεων. Δουλεύει μόνο με κρύες λίστες μέσω τηλεφώνου. Έμαθε έτσι να χειρίζεται αντιρρήσεις από το τηλέφωνο και με συστηματική δουλειά κατάφερε να έχει μεγάλα ποσοστά κλεισίματος ραντεβού και πωλήσεων. Το κλειδί της επιτυχίας είναι η αυτοπεποίθηση, πρόσθεσε.
Στη συνέχεια ο Κυριάκος Χατζηστεφάνου, μέλος και αυτός του MDRT μίλησε με θέμα τις αξιολογημένες συστάσεις. «Στην εποχή μας που πρέπει να προστατεύσουμε το χαρτοφυλάκιό μας και να κάνουμε και νέα παραγωγή, πρέπει να δουλεύουμε συστηματικά», τόνισε. Παρουσίασε έτσι το δικό του συστηματικό τρόπο λήψης συστάσεων και τον τρόπο καταγραφής και αξιοποίησης των στοιχείων του πελάτη. Εξήγησε ότι ζητά συστάσεις με κάθε ευκαιρία, όταν διαπιστώνει ότι είναι αξιόπιστος ο πελάτης.
Ακολούθησε η ομιλία του Ζακ Σούσση που μίλησε για την πώληση που δεν πρέπει να κάνουμε, ζητώντας από όλους να περιφρουρήσουν το θεσμό, την αγορά και τη δουλειά τους. «Οι πελάτες μάς αξιολογούν και αποφασίζουν αν αξίζουμε την προμήθειά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά και παρέθεσε παραδείγματα με κάποιος πελάτες του που καθιστούσαν αναμφισβήτητη την αξία των προϊόντων και του ρόλου του Ασφαλιστικού Συμβούλου.
Τον λόγο πήρε στη συνέχεια ο Γιάννης Χατζάκης που ανέπτυξε ένα πολύ ενδιαφέρον τρόπο πώλησης Συμβολαίων Υγείας σε συνδυασμό με Προστασία και ειδικότερα με ένα ισόβιο πρόγραμμα. Ακολούθως, ο κ. Παναγιώτης Λελεδάκης μίλησε για την αξιοποίηση του διαδικτύου με στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεων.
Στην εκδήλωση μίλησε επίσης η Ελένη Γρυπάρη, Πρόεδρος του ΠΣΑΣ η οποία τόνισε ότι τα νέα προϊόντα θα αλλάξουν άρδην το τοπίο, τόσο στο χώρο των Ζημιών (όπως στην περίπτωση κινδύνων από σεισμούς, πλημμύρες αλλά και εκπομπές ρύπων), όσο και στην περίπτωση της Ζωής και της Διαχείρισης Κεφαλαίων. Γι’ αυτό τόνισε, η αλλαγή νοοτροπίας και συμπεριφοράς είναι κρίσιμη.
Έντονο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού για την επίκαιρη ομιλία του καθηγητή του ΟΠΑ Δημήτρη Μπουραντά με θέμα τις «Θεμελιώδεις Ικανότητες του Ασφαλιστικού Συμβούλου σε Δύσκολους Καιρούς» με την οποία έκλεισε η εκδήλωση. Να ευχηθούμε και άλλες ανάλογες πρωτοβουλίες, τις χρειάζεται η Αγορά μας.