ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Oι Δέκα Εντολές του Μάρκετινγκ σε Περίοδο Κρίσης!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
21/02/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

10 EntolesΔεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ύφεση αποτελεί μία πολύ δύσκολη περίοδο για τις επιχειρήσεις. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένες στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ που έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ευεργετικές για τις επιχειρήσεις και τις οποίες θα παρουσιάσουμε με τη μορφή των “10 Εντολών”. 1. Δώστε μεγαλύτερη έμφαση στην Έρευνα Αγοράς. Σε περιόδους ύφεσης το διαθέσιμο εισόδημα συρρικνώνεται και προκαλεί αλλαγές στον τρόπο ζωής και στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών/πελατών. Η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να ερευνά τις νέες τάσεις και να εντοπίζει ευκαιρίες αλλά και να παρακολουθεί στενά τις κινήσεις των ανταγωνιστών. Ακόμα και αν δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κεφάλαια για έρευνα, θα πρέπει τα αυτιά και τα μάτια της επιχείρησης (πωλητές, διανομείς κ.ά.) να είναι περισσότερο ανοιχτά από ποτέ.

2. Εστιάστε την προσοχή σας στους υπάρχοντες πελάτες. Οι υπάρχοντες πελάτες της κάθε επιχείρησης αποτελούν ίσως το μεγαλύτερο κεφάλαιο σε περιόδους ύφεσης. Οι ενέργειες μάρκετινγκ πρέπει να είναι σωστά επικεντρωμένες στους πιο πολύτιμους, πιστούς και ικανοποιημένους πελάτες. Βεβαιωθείτε ότι καλύπτετε τις ανάγκες τους όσο καλύτερα μπορείτε και προσπαθήστε να αυξήσετε τις αγορές τους ή να επιτύχετε διασταυρωμένες πωλήσεις (cross-selling). Παράλληλα, εξετάστε μήπως θα πρέπει να αφήσετε τους δυσαρεστημένους ή τους ασυνεπείς πελάτες να φύγουν. Με άλλα λόγια, επικεντρωθείτε στα τμήματα αγοράς που είναι πιο πιθανό να σας προσφέρουν θετικά αποτελέσματα. Η εξέλιξη της τεχνολογίας σήμερα επιτρέπει τον υπολογισμό πολύ σημαντικών δεικτών που αφορούν την αξία του πελάτη διαχρονικά (customer lifetime value) και την κερδοφορία του (customer profitability).

Διαβάστε Επίσης

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ

Jul 9, 2025
Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

Jul 9, 2025

3. Βελτιώστε το Επίπεδο Εξυπηρέτησης. Έρευνες δείχνουν ότι το 68% των πελατών που σταμάτησαν να συνεργάζονται με μια επιχείρηση, το έκαναν γιατί ένιωθαν ότι η επιχείρηση δεν ενδιαφερόταν για αυτούς. Άλλες έρευνες δείχνουν ότι ο ηγέτης στην εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να χρεώνει 9-13% περισσότερο χωρίς να χάνει πελάτες και να αναπτύσσεται 25-40% γρηγορότερα από ό,τι οι ανταγωνιστές του.

4. Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει πολύ προσεκτικά να αποφασίσουν πώς θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Οι κύριοι πυλώνες διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό είναι η ποιότητα, η καινοτομία, η εξυπηρέτηση του πελάτη και η τιμή. Θα πρέπει όμως η όποια διαφοροποίηση να είναι ξεκάθαρη, εύκολα επικοινωνήσιμη και επικερδής.

5. Γίνετε περισσότερο δημιουργικοί από ποτέ. Ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα χρήματα που επενδύετε σε κάθε ενέργεια μάρκετινγκ είναι να είστε δημιουργικοί. Σε δύσκολες περιόδους πρέπει να θέσετε τον πήχη ψηλά και να κάνετε την κάθε σας ενέργεια μάρκετινγκ περισσότερο αποτελεσματική από ποτέ. Για παράδειγμα, πολλές επιχειρήσεις σήμερα, μέσω ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αποκτούν εξαιρετική θετική δημοσιότητα με χαμηλό κόστος.

* Από άρθρο στο “ΕΜΜ” του Γιώργου Αυλωνίτη, Καθηγητή Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Προέδρου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο www.morax.gr. Γίνετε συνδρομητής του περιοδικού Επιστημονικό Marketing Management. Είναι το μοναδικό περιοδικό Μάνατζμεντ στην Ελλάδα και δεν είναι τυχαίο που χαρακτηρίζεται “Ο Θησαυρός του Σύγχρονου Ανήσυχου Μάνατζερ”. Μην ξεχνάτε ότι ως Συνδρομητής δικαιούστε πρόσβαση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη των 2.500 επιμορφωτικών άρθρων “Classics” του “ΕΜΜ”. Τηλεφωνήστε για τη Συνδρομή σας στο 210 9578130

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Το 86% των HR managers θεωρούν την υβριδική εργασία ένα από τα πιο περιζήτητα οφέλη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Συζήτηση στο ΕΕΑ μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβητών (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συζήτηση στο ΕΕΑ μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβητών (video)

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ετοιμάζεται να disrupt-άρει την ασφάλιση
Insurtech

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ετοιμάζεται να disrupt-άρει την ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Εφαρμογή του νέου νόμου επιλογής διοικήσεων στα Νοσοκομεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πολίτες θα αξιολογούν τα νοσοκομεία και το υπουργείο Υγείας τις διοικήσεις τους

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ