Συνεντεύξεις

G. Zorgno: Τι σχεδιάζει την επόμενη τριετία η AIG


συνέντευξη του Giuseppe Zorgno, Διευθύνοντα Συμβούλου, AIG Ελλάδος στον Νίκο Μωράκη

Στο μοντέλο ανάπτυξης της AIG και τη στόχευση της Εταιρείας τα επόμενα χρόνια αναφέρεται σε συνέντευξή του στο «ΑΜ» o Giuseppe Zorgno, Διευθύνων Σύμβουλος της AIG Ελλάδος, αναλύοντας τους πέντε πυλώνες στους οποίους η διοίκηση της Εταιρείας βασίζει το στρατηγικό της σχεδιασμό. Ο κ. Zorgno εξηγεί επίσης τι σημαίνει για την AIG Ελλάδος η αλλαγή που επήλθε στη μετοχική σύνθεσή της, ενώ καταθέτει την άποψή του με ποιο τρόπο η αγορά θα επιτύχει μεγαλύτερο βαθμό διείσδυσης.

H AIG φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια λειτουργίας σε διεθνές επίπεδο. Ποιες είναι οι θεμελιώδεις εταιρικές αρχές του Ομίλου που έχουν ενσωματωθεί στη στρατηγική της AIG Ελλάδος;

Το 2019 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για την AIG καθώς γιορτάζουμε τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της. 100 χρόνια που ισοδυναμούν με 100 χρόνια εμπειρίας, ακεραιότητας, καινοτομίας, υπευθυνότητας και δημιουργίας. Η AIG εδραιώθηκε στην Ελλάδα με ισχυρό επιχειρηματικό πνεύμα και επαγγελματισμό, στοιχεία τα οποία ενσωματώθηκαν και στην κουλτούρα της Εταιρείας στη χώρα και την καθιέρωσαν όλα αυτά τα χρόνια ως ηγέτιδα στον ασφαλιστικό τομέα. Η AIG Ελλάδος διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, έχει καταφέρει να προσαρμόζεται σε κάθε περίσταση και κάθε ανάγκη της εποχής ακόμη και όταν πρόκειται για απότομες επιχειρηματικές αλλαγές. Με πάθος και δυναμισμό η Εταιρεία μας και τα στελέχη της οδηγούν ολοένα και πιο μπροστά τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο με ακεραιότητα και αποφασιστικότητα. H «συνταγή» μας για την υλοποίηση της στρατηγικής μας είναι η ομαδική εργασία και το συνεργατικό πνεύμα, η προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η τιμιότητα και το αίσθημα ευθύνης.

Ποια είναι η θέση της AIG Ελλάδος στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης της Εταιρείας τα επόμενα χρόνια;

Η AIG Ελλάδος διαδραματίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο όσον αφορά τους προσωπικούς και επιχειρηματικούς κινδύνους. Βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη και εμφανίζεται μεταξύ των 10 κορυφαίων εταιρειών παραγωγικά. Ως εταιρεία, έχει επιτυχώς ξεπεράσει τις προκλήσεις των τελευταίων ετών με σαφή στρατηγική και ρεαλισμό. Προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών μπορεί να καλύψει οποιαδήποτε ανάγκη προκύψει συμβαδίζοντας με τις εξελίξεις κάθε εποχής. Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής της είναι η ανάπτυξη νέων και καινοτόμων προϊόντων πέρα από τα παραδοσιακά, η σημασία του ρόλου των συνεργατών της, αλλά και η αντιμετώπιση της ζημιάς ως μια δίκαιη και διαφανή πράξη. H Εταιρεία είναι σήμερα υπερήφανη που συμβάλλει στη διαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς με ένα ισχυρό και ικανό δίκτυο συνεργατών, οι οποίοι αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας της. Ακολουθώντας ένα τριετές στρατηγικό πλάνο, στοχεύουμε στο να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη θέση της Εταιρείας στην αγορά και πάντοτε σε ευθυγράμμιση με την AIG Europe. Η υλοποίηση του πλάνου επικεντρώνεται σε 5 βασικούς πυλώνες: την κερδοφορία ως μοχλό ανάπτυξης, την πελατοκεντρικότητα, την αποτελεσματικότητα των συστημάτων μας, τους συνεργάτες μας και την αξιοπιστία της Εταιρείας μας.


Giuseppe Zorgno

Η κερδοφορία επιτρέπει τη μακροπρόθεσμη παρουσία μιας επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν λειτουργεί σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι συνεργάτες και οι ασφαλισμένοι μας αποτελούν βασική προτεραιότητα ενώ στοχεύουμε στην επέκταση των δυνατοτήτων μας και τη διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωσή τους, στη βελτίωση των δομών και των συστημάτων μας, στην ελαχιστοποίηση της γραφειοκρατίας και στη μεγιστοποίηση της ταχύτητας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα. Επιπλέον, η AIG πιστεύει σθεναρά σε ορισμένα απλά στοιχεία επιτυχίας: την ομαδική εργασία, το συνεργατικό πνεύμα, την εξυπηρέτηση των πελατών, την ακεραιότητα, την ειλικρίνεια και το αίσθημα ευθύνης. Η Εταιρεία μας θα συνεχίσει να καινοτομεί σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να επενδύει σε σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού για να είναι καλύτερα προετοιμασμένη και να αποδείξει την αξία της σε περίπτωση οποιασδήποτε αξίωσης. Αυτοί είναι και οι 5 πυλώνες που κάνουν την AΙG να ξεχωρίζει στον ανταγωνισμό και αποτελούν τα βασικά στοιχεία των συνεργασιών μας για τα επόμενα χρόνια συνεχίζοντας την πορεία μας, με τις αρχές, τις αξίες μας και τους 5 πυλώνες ως πυξίδα μας.

Πρόσφατα η AIG Ελλάδος πέρασε κατά 100% στον όμιλο American International Group, τι συνεπάγεται η εξέλιξη αυτή για την Εταιρεία στην Ελλάδα;

Περνώντας στον όμιλο American International Group, το προφίλ της AIG Ελλάδος αποκτά ακόμη μεγαλύτερο κύρος. Η εξέλιξη αυτή ενισχύει ακόμη περισσότερο την δυναμική της AIG Eλλάδος. Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι είναι μια επιχειρηματική κίνηση η οποία όμως δεν διαφοροποιεί σε τίποτα την κουλτούρα και τις αξίες της Εταιρείας μας. Δεν αλλάζει το status quo για την ελληνική αγορά, παρά μόνο ως ένα βήμα μπροστά και μια αναγνώριση του επιπέδου του ελληνικού παραρτήματος στην παγκόσμια αγορά.

Ως εταιρεία συνεχίζουμε να λειτουργούμε δυναμικά με γνώμονα την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη στην Ελλάδα προσφέροντας ανταγωνιστικά προϊόντα και σύγχρονες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε πρόκειται για επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια αυτής της νέας περιόδου, η AIG έχει στόχο να συμβάλει στη δημιουργία ενός καλύτερου επιχειρηματικού περιβάλλοντος βασισμένου σε ξεκάθαρες αρχές για όλους τους ενδιαφερόμενους αλλά και να ενισχύσει τη σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας. Η AIG διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ελληνική αγορά και στόχος μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Ποια είναι τα ζητήματα που πρέπει να διαχειριστείτε σαν αγορά για να διευρυνθεί η ασφαλιστική παραγωγή;

Κάθε μέρα οφείλουμε να αναδείξουμε ότι η ασφαλιστική βιομηχανία είναι ο συνεργάτης που κάθε άτομο και επιχείρηση χρειάζεται να έχει δίπλα του. Με διαφάνεια, καινοτομία και υπευθυνότητα η AIG προτείνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών αναγκών αλλά και νέων, οι οποίες προκύπτουν σταδιακά μαζί με τις εξελίξεις και τις διαφοροποιήσεις που φέρνει κάθε εποχή.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα δεν αφορά το επίπεδο των υπηρεσιών, όσο την ελλιπή ενημέρωση του κοινού το οποίο παραμένει ανασφάλιστο σε σημαντικό ποσοστό.

Παρ’όλα αυτά, τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη του διαδικτύου και η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα μετά το 2014, προχωράει με γρήγορους ρυθμούς. Μία από τις κύριες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι η συνεχής αναβάθμιση των ασφαλιστικών υπηρεσιών και των προϊόντων μας σε μια εποχή που εμφανίζονται πολύ συχνά νέοι κίνδυνοι, όπως τα cyberthreats. Ως AIG, έχουμε μεριμνήσει και προσφέρουμε μια σειρά από υπηρεσίες προστασίας για τους κινδύνους του 21ου αιώνα, προσφέροντας στους πελάτες μας τη σιγουριά ότι δεν απειλούνται από ανεπιθύμητους «επισκέπτες» στα δίκτυά τους.

Επιπλέον οι διαμεσολαβητές θα πρέπει να στραφούν και στις μη υποχρεωτικές ασφαλίσεις, να εκπαιδευτούν σε καινοτόμα προϊόντα ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εποχής καθώς και στις ανάγκες των πελατών τους.

Την ίδια στιγμή τόσο οι ασφαλιστικές εταιρείες όσο και οι διαμεσολαβητές καλούνται να ευθυγραμμιστούν με πολλούς νέους κανονισμούς, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων GDPR και IDD. Οι κανονισμοί αυτοί πρέπει να αντιμετωπίζονται με προσοχή και απαιτούν διαφορετική νοοτροπία και προσέγγιση για την ευημερία των πελατών μας και των εταιρειών μας. Μια από τις βασικές μας στρατηγικές για το 2019 είναι η εναρμόνιση με το νόμο 4518 του 2018, ο οποίος ενσωματώνει την ευρωπαϊκή οδηγία 2016/97/ΕΕ σχετικά με τη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων.

Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Ιουνίου 2019


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − three =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
G. Zorgno: Τι σχεδιάζει την επόμενη τριετία η AIG! https://www.insurancedaily.gr/g-zorgno-ti-schediazei-tin-epomeni-trietia-i-aig/