ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η INTERAMERICAN σηματοδοτεί το μέλλον για Επιχειρηματικότητα και Σταδιοδρομία

11 έως τις 15 Ιουλίου το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
21/07/2020 - Updated on 28/07/2020
in Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
A A
INTERAMERICAN
Share on Facebook

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από τις 11 έως τις 15 Ιουλίου το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», για πρώτη φορά σε ψηφιακό περιβάλλον, παρέχοντας δωρεάν δυνατότητα πρόσβασης στις εργασίες για το κοινό – περίπου 3.500 επισκέπτες. Συνολικά, έλαβαν μέρος περισσότεροι από 200 διακεκριμένοι εισηγητές.

Η INTERAMERICAN έκανε ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της σε τέσσερις θεματικές ενότητες, με εκπροσώπους της από τους τομείς του Ανθρωπίνου Δυναμικού, του Μarketing και του νεοσύστατου Mobility & Convenience Tribe. Οι εισηγητές εκ μέρους της εταιρείας ανέπτυξαν και συζήτησαν θέματα σχετικά με την αγορά εργασίας, την επικοινωνία των brands, καθώς και για τη συμβολή της τεχνολογίας στην εξέλιξη του ασφαλιστικού τομέα και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Διαβάστε Επίσης

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

Jul 1, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Jun 26, 2025

Κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, η Δροσιά Καρδάση, HR Director του Ομίλου INTERAMERICAN, συμμετείχε στο πάνελ με θέμα: «Δεν έχω προϋπηρεσία, πώς θα βρω την πρώτη μου δουλειά;». Όπως τόνισε η Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού, ο τρόπος εργασίας αλλάζει και στην οργανωτική-διοικητική δομή υπάρχει, πλέον, λιγότερη ιεραρχία. Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερη υπευθυνότητα και σήμερα, η εμπειρία-προϋπηρεσία δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο παλαιότερα. «Η διαφορετικότητα είναι σημαντική σε μια ομάδα, συνδυάζοντας ανθρώπους με εμπειρία και χωρίς, γιατί αυτοί που δεν έχουν εμπειρία μπορούν να έχουν μια καθαρότερη ματιά και να βλέπουν τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο» ανέφερε η κ. Καρδάση επισημαίνοντας ότι, όσον αφορά στις τάσεις, τώρα με την πανδημία η νέα τάση είναι η εξ αποστάσεως εργασία: «Συνεπώς αναπτύσσονται νέες δεξιότητες όπως η εξοικείωση με την τεχνολογία, η ευελιξία, η νοοτροπία συνεχούς ανάπτυξης, η γρήγορη εκμάθηση των πραγμάτων, η αυτο-παρακίνηση, τα soft skills που αναζητούν οι εταιρείες. Προσλαμβάνουμε με γνώμονα τη νοοτροπία. Αναζητούμε υποψηφίους που είναι ολοκληρωμένοι ως άνθρωποι και ως προσωπικότητες. Ανατρέχουμε, εκτός από το εκπαιδευτικό προφίλ και στα ενδιαφέροντα που έχει κάποιος εκτός γνωστικού αντικειμένου».

Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην ομάδα του «Future of Work της INTERAMERICAN». Πραγματοποιήθηκε και workshop, με τη συμμετοχή αποφοίτων πανεπιστημίων και νέων επαγγελματιών, κατά το οποίο συζητήθηκε το μέλλον της εργασίας και οι προβληματισμοί, καθώς και οι απόψεις των συμμετεχόντων σχετικά με την εργασία εξ αποστάσεως.

 

Στην ενότητα «Μeet the executives» o Σπύρος Οικονόμου, Βusiness Development & Ecosystems Chapter Leader, περιέγραψε τις δραστηριότητες του ρόλου του και της ομάδας του σημειώνοντας ότι αυτή βρίσκεται κοντά στην καθημερινότητα των πελατών του, μελετά τις ανάγκες τους και αποδίδει αξία στους πελάτες με πολλούς τρόπους, κάθε στιγμή. Η νέα δομή του M&C Tribe εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό. «Η INTERAMERICAN είναι συνοδοιπόρος του πελάτη στο ταξίδι του μέσω των υπηρεσιών και συνεργασιών που αναπτύσσει, ανεξάρτητα από το μέσο που αυτός θα επιλέξει και τον εξυπηρετεί» διευκρίνισε, αναφερόμενος στη μετακίνηση και τη χρήση οχήματος.

interamerican

Στην ενότητα «Η επόμενη ημέρα για την επικοινωνία των μεγάλων brands» έγινε αναφορά στις αλλαγές για την επικοινωνία, που προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της αγοράς λόγω της Covid-19, με το digital και το e-commerce να αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς και τους καταναλωτές να ακολουθούν τη νέα πραγματικότητα. Ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Marketing Head, μίλησε για τη λειτουργία των δύο brands της εταιρείας -INTERAMERICAN και Anytime- και στον στόχο να είναι δίπλα στους πελάτες, προσφέροντάς τους λύσεις κατά την ιδιαίτερη περίοδο μετάβασης σε μια νέα κανονικότητα, μέσω ψηφιακής διαδικτυακής προσέγγισης – εξ αποστάσεως.

«Η INTERAMERICAN είναι ανθρωποκεντρικός οργανισμός. Οι άνθρωποι κατά την παρούσα φάση επιθυμούν, συμπληρωματικά ως προς το δημόσιο σύστημα Υγείας, να καλύψουν όχι μόνο την πρακτικά τις ανάγκες φροντίδας της υγείας, αλλά και τη διάσταση του συναισθήματος της ασφάλειας. Εμείς είμαστε κοντά τους, προσφέροντας περιεχόμενο εκπαιδευτικού χαρακτήρα ώστε να είναι πολύ καλά συνδεδεμένοι μαζί μας – και δεν εννοώ μόνο τεχνολογικά. Θέλουμε να υπάρχει ένας συνδετικός κρίκος μέσω της αλληλεπίδρασης, όπως συμβαίνει στα social media και μέσω της απευθείας επικοινωνίας που αναπτύσσουμε με το πελατολόγιο μας. Στόχος μας είναι να δώσουμε ένα μείγμα επικοινωνίας, έτσι όπως το θέλει ο πελάτης ή ο εν δυνάμει πελάτης. Για ιδιαίτερους λόγους, το physical και το digital έχουν διαφορετική βαρύτητα. Σημασία έχει κατά πόσο η ποικιλία των μέσων που θα χρησιμοποιήσουμε είναι αποτελεσματική για τους ανθρώπους με τους οποίους θέλουμε να επικοινωνήσουμε. Το digital δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσουμε τον διάλογο και να κτίσουμε την εμπιστοσύνη και το service πριν την πώληση» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο κ. Φραγκουλόπουλος.

Ο Πάνος Κούβαλης, Mobility & Convenience Tribe Leader, ανέπτυξε το θέμα «Πώς η τεχνολογία εξελίσσει τον ασφαλιστικό τομέα και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας». Το στέλεχος της εταιρείας υπογράμμισε τις εξελίξεις γύρω από την τεχνολογία αλλά και τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, που αλλάζουν δραματικά και άμεσα την ασφαλιστική βιομηχανία. «Η INTERAMERICAN, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον, προσαρμόζει τη στρατηγική της με έμφαση στη ψηφιοποίηση, την εκτεταμένη χρήση των δεδομένων και τη δημιουργία συνεργασιών σε περιοχές πέρα από τη βασική ασφαλιστική πρόταση. Ταυτόχρονα, δίνει ιδιαίτερη σημασία σε έναν νέο τρόπο εργασίας, ο οποίος παρέχει στους ανθρώπους μας την ελευθερία να μαθαίνουν δοκιμάζοντας, να σκέφτονται χωρίς περιορισμούς, να αναπτύσσονται και να συμβάλλουν στις κοινές φιλοδοξίες και τους σκοπούς μας» είπε, συμπληρώνοντας πως «είναι να σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποί μας αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητές τους».

Νέο site για την καριέρα

Το νέο Career Microsite, μέρος της ιστοσελίδας της INTERAMERICAN είναι «στον αέρα» από την Πέμπτη 9 Ιουλίου. Μαζί με τη συμμετοχή της εταιρείας στην εκδήλωση «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», το microsite αποτελεί την πρώτη δράση για την καθιέρωση της INTERAMERICAN ως Employer Brand Top. Βασικός στόχος των δράσεων είναι η επικοινωνία του Employee Value Proposition της εταιρείας στα νέα ταλέντα, υπό το concept «I Can».

Το Career Microsite πραγματοποιεί μία «ξενάγηση» στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον της INTERAMERICAN σε κάθε ενδιαφερόμενο, αναφέρεται στο νέο τρόπο εργασίας που εφαρμόζεται στον οργανισμό, συστήνει τις ομάδες που αποτελούν το έμψυχο δυναμικό της και συνοψίζει τις δυνατότητες εξέλιξης και ανταμοιβής.

Tags: Interamerican
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

EUROINS: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

EUROINS: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Το ΑΛΜΑ χτίζει μία κοινωνία ισότιμη και συμπεριληπτική
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Το ΑΛΜΑ χτίζει μία κοινωνία ισότιμη και συμπεριληπτική

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Allianz βραβεύτηκε για την καμπάνια «Έτοιμοι για Ζωή» στο πλαίσιο της στήριξής της στο Ολυμπιακό & Παραολυμπιακό Κίνημα

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 1, 2025
efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Protexa συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει το “Δείπνο Αγάπης” – μια σχέση που χτίζεται με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

“iSAVELIVES” App: Μία εφαρμογή που σώζει ζωές

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί ‘ναι μαύρα τα βουνά» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ